8

201 39 37
                                    



"Abi ?" Dediğimde sorgulayıcı bakışlarla bana bakıyordu .

"Kim bu adam ?"

____________

Mutfak kapısının pervazındayken hafifçe gülümsedim .Abimin kıskançlığı tutmuştu . Egeye baktığımda o da hafiften gülüyordu. Daha sonra bakışlarımı abime çevirdiğimde cevap beklediği her halinden belliydi. Yüzümdeki gülümsemeyi kaybetmeye çalışıp yaslandığım yerden doğruldum.

''Abicim bu Ege , Eren'in ortağı benim de arkadaşım .'' dediğimde Ege de elini uzatıp konuştu.'' Memnun oldum '' .Abim , Egenin eline bakıyordu ama sıkmamıştı. Tekrar bana doğru döndüğünde Ege de havada kalan elini geri indirdi.

'' Peki neden bizden önce burda ?'' dediğinde ne diyeceğimi düşünürken arka taraftan bizi izleyen sevgili yengem Nehir devreye girdi ve abimin koluna girip masaya doğru çekiştirdi. ''Aaa kocacım yemekler çok güzel görünüyor .'' derken masaya oturdular . Abimin zaafını kullanmıştı.Onlar oturduğunda yengeden çok arkadaş gibi gördüğüm Nehire uzaktan ellerimi birleştirip teşekkür ettiğimde çaktırmadan gülüp göz kırpmıştı. Daha sonra Egeye gel işareti yaptım ve salona geçtik. İçerde gülmek için kendini zor tuttuğu belliydi ve şuan kendini rahat bırakmıştı . O güldüğü için bende gülmeye başladım. Koluna hafiften vurup gülmemesini söylediğimde gülümsemesini azaltmıştı. Benimde gülümsemem durulunca konuştum.

''Ege bak kusura bakma lütfen abim böyle . Onun gözüne girmek kolay değil ve bu bir başlangıç . Lütfen kusura bakma .''

''Sorun değil , gerçekten. Halledebilirim sanırım . ''

''Eğer bir şey derse yardımcı olacağım ''

''Tamam '' deyip gülümsedikten sonra kollarını açıp bana sarıldı. Başımı göğsüne yasladığında muhteşem parfümü beni etkisi altına almıştı . Gözlerimi kapatıp anın tadını çıkarmaya başladığım da evren buna izin vermiyordu. Zil sesiyle kapattığım gözlerimi yavaş yavaş açıp huzur bulduğum kollardan ayrıldım . Göz göze geldikten sonra konuştum .

''Kapıya bakıyım ben .'' kafasıyla onayladıktan sonra o mutfağa yöneliyordu bende kapıyı açmak için girişe doğru yöneldim. Son misafirlerim de gelmişti Çiçeğim kırmızı kalem bir elbiseyle karşımda duruyordu bu kadar özeneceğini düşünmemiştim . Gözlerimi Çiçekten çekip Lilyaya baktım o da kırmızı kısa kollu bir elbise giymişti . Daha sonra Emreye baktım o sadece siyah pantolon beyaz gömlek kombiniyle gelmişti . Çiçeğe olan bakışlarımı anlamış bir şekilde iki elini yana doğru açıp dudaklarını büzdü.

''Hoşgeldiniz '' dedim kenara doğru çekilip onların içeri gelmesini beklerken . Tam kapıyı kapatacağım sırada Erenin sesiyle tekrardan açtım. Ayakkabısını çıkarıp içeri girerken konuştu .''Hepiniz kapıda beni bekliyordunuz demi , yolumu gözlediniz '' dediğinde gözlerimi devirdim . Birlikte mutfağa geçtiğimiz de herkes yerine oturmuştu . Herkes acıkmıştı çok uzatmadan yemekleri servis etmeye başlamıştım.

_________

"Evet , herkesin yemekler hakkındaki yorumlarını alayım " dediğimde Eren öne atıldı.

"Hepsi mükemmel , ellerinize sağlık . Bak iyi ki beraber yapmamışız görüyor musun , hem sizin ellerinizin lezzetleri de birbirine uyuyormuş artık evlenince bir gün sen yaparsın , bir gün Ege " susmasını ümit ederek başka yerlere bakıyordum . Eren aramızdaki olaylardan kimsenin haberi olmadığını anlamıştı. Herkesle sırayla göz göze gelmiştim , hepsi benden bir şey söylememi bekliyordu. Lilya'nın sesiyle gözler benim üzerimden ona doğru çevrilmişti.

A S E LHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin