5

219 39 32
                                    


İthaf edildi trabzonlidaaa ♥️

Bugün babamın şirketiyle anlaşma yapılıcaktı . Erken kalkıp babamı görmek için eve gidiyordum daha sonra da babamla beraber şirkete gidecektik . Annemin herşeyin gösterişli olmasını istediği gibi bu evde gösterişliydi . Ben mi yoksa bu ev , sahip oldukların mı desem benim haricimdekileri seçerdi . Görkemli gözüken beyaz boyalı , büyük bahçeli eve adım ata ata kapıya kadar gelmiştim . Zile bastığımda hizmetli Fatma Abla kapıyı açmıştı . Orta yaşlarda olmasına rağmen kahverengi yorgun gözleri , kahverengi saçlarına renk katan beyaz saç telleri , yüzündeki kırışıklar yaşından büyük gösteriyordu . "Hoş geldiniz Asel Hanım " dedi gülümsemesiyle . Annem çalışanlarla asla yakın olmak istemezdi de , çünkü onlar çalışanlardı ! Yüzümde kaşlarım çatılmış bir ifade oluşturmaya çalışmıştım . Annemin sözü umrumda değildi , onlar da insandı . Yüzümdeki ifadeden ne demek istediğimi umarım anlatabilmiştim . İçeri girerken Fatma ablanın kafasını yana yatırıp çaresiz bakmasıyla derdimi anlatabildiğimi anladım . Koca salonda kimse olmadığı için bahçeye çıkmıştım . Masada keyifli bir şekilde kahvaltı yapıyorlardı . Annemin gözlerinde belirdiğimde konuşmasına devam etmişti . Umursamayıp arkası dönük sandalyede oturan babama yaklaşıp elimi omzuna koyup gezdirdim . Omzunda hissetmiş olduğu elimle kafasını yana doğru çevirdi . Beni görmesiyle annemin aksine yüzünde gülücükler saçıyordu . "Oo kızım , hoşgeldin " dedi sandalyesini geri doğru çekerken . Sandalyeyi uzaklaştırıp kollarını bana doladıktan sonra içimdeki baba sevgisi kendini ortaya çıkarmaya hazırlanmıştı . Kollarım sırtını sarmaya çalıştığımda "Babam " dedim . Geri çekilip konuştu .
"Çok özlemişim kızım " dedi üstüne basa basa .
"Bende babacım " dedim .
"Gel kahvaltı yap öyle çıkalım . " dedi belimdeki hafif eliyle masaya doğru yönlendirirken . Masaya baktığımda annemin bakışlarına maruz kaldım . O masaya asla oturamazdım değil mi , o bakışlar altında bir dakika bile bulunamazdım . Cevap vermek için babama baktığımda anneme olan öfkeli bakışlarına denk geldim .

"Yok baba , sen yaptıysan çıkalım " dedim bakışlarının bana çevrilmesiyle .
"Tamam , hadi bakalım " dedi sandalyesinin kenarında asılı olan siyah takımının ceketini alırken . Annemle konuşmaya başlayınca bahçenin etrafından dolanmaya başladım . Babam da yanıma geldiğinde arabalara binip şirkete geldik . Babamla şirkete geldiğimde 3.kata çıkana kadar buranın tasarımını nasıl beğendiğini anlatıyordu . Toplantı odasına girmeden Lobide duran Hayal bize selam verdikten sonra babamı toplantı odasını gösterip , asistanıyla ve tanımadığım insanlarla yanlız bıraktım . Eren ve Ege'ye haber vermek için Eren'in odasının önüne geldim . Kapıyı çalıp açtığımda kapı pervazından konuşmaya başladım . " Eren babamgil hazır " kafasını masanın üstünde karıştırdığı dosyalardan kaldırdı . " Hemen geliyorum , Ege'ye de söylesene " başımı sallayıp onayladığımı göstererek odadan ayrıldım . Uzun koridorları geçip Ege'nin odasına ulaştığımda kapıyı tıklatıp 'gel' sesini duyduğumda hızlıca içeri girdim .
" Günaydın Ege , toplantı odasında bekliyorlar Eren de gidiyor şimdi bir sen eksiksin " dedim hızlıca .

Lacivert takımının içinde mükemmel duran vücuduyla yutkundum . Gözlerimi üzerinde gezdirdiğimde eliyle kravatını sıkıyordu . Mükemmel duran mavi gözlerine denk geldiğimde açık bıraktığım saçlarımın önüme geldiğini hissettim . Elimle arkaya doğru ittiğimde Ege masadaki dosyalardan birini alıp bana doğru daha doğrusu kapıya doğru gelmeye başladı .
" Geldim hemen "
Başımla onaylayıp kapıdan ayrıldım . Ege de bana yetişmişti . Bordo eteğimi biraz aşağı doğru çekip üstümdeki beyaz gömleği düzelttim . Kapıya geldiğimizde Ege'ye elimle önüme geçmesini işaret edip arkasından yürüdüm . Girdiğimiz de herkesle selamlaşıp yerlerimizde oturduk . Eren konuşmak için ağzını açtığında kapı sesiyle sustu . Herkesin bakışı kapıya yöneldiğinde içeriye giren sarı saçlı , uzun boylu , ela gözleri ve derin göğüs dekoltesiyle gözler üzerinde olan kız konuştu .

A S E LHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin