*MEDYA ASEL YILMAZSOY
Yeni bir güne uyandım . Her ne kadar koltukta uyusam da rahat bir uyku çekmiştim . Dün üzülmeme rağmen güzel bir gündü , Ege'yle konuşmak beni rahatlatmıştı . İyi bir insana benziyordu . Bir müddet uyku sersemliğimi atmak için salonumda göz gezdirirken aklımda bir sürü şey dolanıyordu. Aklıma dünki söylediklerim geldi ' Başka yerde karşılaşmak üzere görüşürüz'
demiştim . Niye öyle bişey dediğimi düşündüm .Onunla bir daha nerede karşılaşacaktık ki !Saate baktığım da 10'a yaklaşıyordu normalde bu kadar geç kalkmazdım ama dün hem melodi beni yormuş , hem de ağladığım için fazla uyumuştum .
Üstümü değiştirip etrafı topladıktan sonra mutfağa pankek yapmak için girdim . Saat 11'i bulmuştu . Güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra bugün ne yapacağımı düşündüm .
Abimgil uzun zamandır yemeğe gelmiyorlardı onları yemeğe çağırabilirdim . Yemek yapmak hoşuma da gidiyordu hem hangi tarifi yapsam tam tutturuyordum . Bugünkü günümü ayarladıktan sonra Nehir'i aradım ."Selaam "
"Selam canım "
" Napıyosun "
"Evleri topladım , abini de işe gönderdim yeni oturdum . Sen napıyorsun bakalım . "
"Kıyamam sana, evlilik hayatı çok zor dimi . Oturuyorum bende . "
" Hem zor hem güzel " dedi gülerek
"Dahasını konuşmadan konuyu kapatıyorum o zaman , - imalı bir şekilde söylediğim sözlerime devam ettim -akşam yemeğe gelsenize bana müsaitseniz yani "
" Olur birtanem büyük ihtimalle geliriz , akşam Barış'ın da işi yok zaten "
"Tamam ben hazırlık yapıyorum , o zaman görüşürüz akşam "
"Kolay gelsin , görüşürüz canım "
______________
* Nehirle abim 2 yıldır evlilerdi . Nehir okul öncesi öğretmenliği yapıyordu . Onu sonradan tanısam da kardeşim gibiydi . Aramızda 1 yaş vardı ve tabi ki bu 1 yaş bizim için önemsizdi . Birbirimize her konuda yardımcı oluyorduk . Nehir ve abim de çok yakışıyorlardı . Nehir hem sabırlı ,hem karşısındakiyle empati kuran ,iyi niyetli bir insan . Abim tamda kadınını bulmuştu . Sabırlı !
Kısa kahverengi saçları ve yüzüne oturmuş tüm hatlarıyla adeta manken gibiydi._______________
* Abim hayatıma hep yön vermemde yardımcı olan isimlerdendi . Küçükken hep birlikte oyun oynar , her iki kardeş gibi kavga ederdik . Tabi bize sorarsanız kötü zamanlarımızda birbirimizden başka sığnağımız yoktu . Abimle aramda 5 yaş vardı . Abimin de sevimli bir tipi vardı . Mavi gözlerini annemden almış , koyu kestane saçlarıyla da sevimliliğine sevimlik katıyordu .
______________
10 saat sonra - Akşam Yemeği
_______Saate baktığımda 9 olmuştu . Abim lazanyayı çok severdi onun için Lazanya yapmıştım yanına fırına patates atmış ve salata yapmıştım . Bu kadar yeterli olurdu bence . Zaten bir dilim lazanyayla tıka basa doyuyorduk tabi bu Nehir ve benim içindi . Masayı hazırlayıp lazanyayı soğumaması için fırında bekletiyordum . Bardakları masaya koymamla kapı çalmıştı . Kapıya doğru yönelip açtıktan sonra onları karşıladım .
"Hoş geldiniiz "
"Hoş bulduk canım " dedi Nehir .
"Hoş bulduk " sarıldıktan sonra ceketlerini alıp askıya astım .
Abim mutfaktan gelen kokuları farketmiş olacak ki
"Asel lazanya yaptım deme sakın "dedi .
Nehirle gülmeye başladık .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A S E L
Teen FictionAçık pencereden hafif esen yelle birlikte boya kokuları burnumu doldurmuş ve yanağımı okşamıştı . Boya kokusunu parfümüm olarak kullanacak kadar bağlıydım . Yine resim yapıyordum ; ruhuma , bedenime iyi geliyordu , rahatlıyordum . Resim yapmak benim...