9

173 35 38
                                    

MEDYA : ASEL & EGE

'' Benimle olup bize bir şans verir misin ?''

dediğinde gözlerimde akmaya hazır olan göz yaşlarımı serbest bırakmıştım . Mutluluk göz yaşlarıydı bunlar ...

____________

İki elimle yüzümü kapatmış anın tadını çıkarmaya çalışıyordum . Derin bir nefes alıp yüzümdeki gülümseme ve dolu gözlerimle bakışlarımı havadan Egeye çevirdim . Daha fazla uzatmadan hemen Egeye sarıldım ve kulağına eğilip ''Evet '' dedim daha sonra boynunu saran kollarımı gevşetip yanağından öptüm . Ondan ayrılıp gözlerinin içine baktım , yüzündeki gülümsemesinin eşi gözlerinde de vardı . Etraftakilerin konuşmalarını , alkış seslerini duydukça utanıyordum .Normalde kalabalık ortamda yapılan sürprizleri hoş karşılamazdım ama bu çok hoşuma gitmişti .Planlı olduğunu düşünmüyordum ki ona sorduğumda da içinden geldiğini ve planlı olmadığını söylemişti . Arabaya doğru ilerlerken anı hatırlayıp gülümsüyordum . Arabaya az bir mesafe kaldığında konuştum .

''Sesin de güzelmiş ''

dediğimde gözlerini yerden ayırmadan güldü. Arabaya bindiğimizde kemerini taktıktan sonra telefonunu arabaya bağladı ve bana dönüp konuştu .

''Bu şarkı size gelsin hanımefendi '' dediğinde açacağı şarkının sözlerine yoğunlaştım .

*

Bu kız beni sever
Bu kız beni öldürür
Bu kız bana güzel hayaller gördürür


Bu kız beni tutar
Ve kendine çeker
Bu kızla bana bir oda, bir yatak, bir kütüphane yeter


Belli ki bir sır vardı onun sesinde
Her düşündüğümde onu beyaz elbisesinde
Bela bulur beni
Ve uyku kaybolur gibi
Bu kız beni görünce gülümser


Bu kız beni sever
Bu kız beni öldürür
Bu kız bana güzel hayaller gördürür


Bu kız bana güzel
Yalanlar söyletir
Bu kız bana yeni bir takım şeyler öğretir


Her geceYalpalayaraktan giderim kapısına
Biliyorum saat çok geç ama
Yine de beni suçlama bebek
Sevişmek ne demek

Çizgi filmler mi izlesek?
Hiçbir yere de gitmesek
Hiç kimseleri görmesek
Ama açlıktan da ölmesek iyi

Belli ki bir sır vardı onun sesinde
Her düşündüğümde onu beyaz elbisesinde
Bela bulur beni
Ve uyku kaybolur gibi

Bu kız
Bu kız
Bu kız

Yüzümdeki gülümsemeyle gözlerimi gökyüzünde keşfe çıkarmıştım .

__________

El ele yürüdüğümüz koridorda herkesin bize baktığını hissedebiliyordum . Şuan bunu yapmamız ilk gün için fazla değil miydi , herkes konuşmayacak mıydı? Kendime gelip yüzüme her zamanki neşemi yerleştirdim . Asansörde yalnız kaldığımızda konuştum .

"Ege herkes bizi konuşuyor kesin bak , ilk günden herkesin bilmesine gerek yoktu "

"Konuşsunlar güzelim ün salarız işte , hem ben kıskanç bir adamım kimsenin bu güzel hanımefendiye arkadaş gözünden başka bir gözle bakmasını istemem " dediğinde yaslandığı asansör duvarına doğru beni de çekti . "Diyosun " dedim tek kaşımı kaldırıp gözlerinin içine bakarken . "Hıhıı diyorum " dediğinde bakışlarını dudaklarıma kaydırmıştı . Kulağına eğilip "Fazla hızlısın , istediğinde beni öpemezsin " dedikten sonra geri çekilip onu orda bırakarak açılan asansör kapısından koridora doğru ilerledim . Bir an yaptığım için pişmanlık duymuştum ama çok da alıştırmamak lazımdı . Hayal'in gülen yüzüyle karşılaştığımda "Kolay gelsin " dedim . O da "Sağolun Asel Hanım "diyerek karşılık vermişti. Belime sarılan ellerle gözlerimi kocaman açtım . Ege gülümseyerek bana bakıyordu . Şuan bu yapılır mıydı , Hayal'in önünde bu yapılır mıydı ? Hiç bir şey yokmuş gibi elleri belimdeyken Hayal'e döndü bense ona bakakalmıştım . "Kolay gelsin Hayal , nasıl gidiyor ?" dediğinde ellerini belimden çekip gözlerimi gözlerine diktim . Ama o bana bakmak yerine Hayal'le konuşuyordu . "Neyse sana kolay gelsin Hayal sevgilimi bekletmeyim ben " dedi göz kırpıp .

A S E LHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin