(MİN-SEO'NUN ANLATIMINDAN)
@MrSwagYoon hesabı yeni bir gönderi paylaştı
Sana özel aldım. Nasıl?
12.150 beğeni YORUMLAR KAPATILMIŞTIR!
____________________________________
Titrek elim ile telefon ekranını göstermiştim.
-B-bu işte! Bu o tablo! Yemin ederim.
-Sana inanıyorum.. Ama bu nasıl olabilir?
Bilmediğimi ifade etmek için başımı iki yana sallamıştım. Beynim uyuşuyor ve kalbim ağzımda atıyordu. Bu şeylerde mantık arıyordum sadece. Ama bazen mantıkta bile mantıksızlıklar olabilirdi, değil mi?
-Ben acaba annemi mi arasam? Onlar gelse?
Yun-seo olur anlamında başını sallayınca rehberden annemin numarasını aradım.
Çalıyor...
-Alo? Anne? Bugün ya da yarın bana gelebilir misin?
- ...
-Ne demek ben kimim? Anne ben senin kızınım.
- ...
-A-anne..
-BANA ANNE DEME!
Bir anda bağırması ile telefonu kulağımdan uzaklaştırmıştım. Suratıma kapatması ile ılık göz yaşlarımı serbest bırakmıştım. Cidden bu yaşadıklarım bir gün içinde kaldıramayacağım türdendi.
-Min-Seo? Ne dedi?
-Ben onun kızı değilmişim. Öyle dedi ve suratıma kapattı.
-WTF!
Yun-seo her zaman için benden daha fazla güçlü olmuştu. Ben ağlarken o beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
-B-bir anne evladına s-sen çocuğum değilsin d-diyebilir mi Yun-seo?
-Eğer kötü bir anne ise der. Çok da garipseme. Ama Bayan Park iyi birisiydi. Neden böyle dedi ki?
-B-bilmiyorum.
Kafamı göğsüne bastırdım ve gözlerimi kapattım. İçli içli çektiğim nefeslerim az da olsa düzenli bir hâle gelmişti. Mayıştığımı hissettiğimde gözlerim ile girdiğim savaşı kaybettim. Yavaşça kendimi uykuya teslim ettim...
•••
(YAZARIN ANLATIMINDAN)
*1 hafta sonra*
"Merhaba Sevgili Günlük;
Şaka gibi bir hafta geçti. Ben garip hissediyorum. Daha doğrusu bir şeyler hissediyor muyum onu bile bilmiyorum. Anneme bağlı bir kızdım ben ama şuan o bile umrumda değil. Korkuyorum günlük.. Hem de çok korkuyorum. Her gün izleniyor hissi ile yaşamak çok berbat bir şey. Yardım eden kimse yok ve ben çok yalnızım. Eski neşem kalmadı, eski duyguları yaşamıyorum, eskiden ağlasam bile şimdi ağlayamıyorum. Ağlamayı bile özledim günlük. Ve bu zaman diliminde tek iyi gelen şey sana yazmak.
Teşekkürler Günlük.. Seni seviyorum."
Min Yoongi elindeki günlüğü, yüzünde büyük bir sırıtış ile yerine bırakmıştı. O bunu istiyordu. Seçtiği kişilerin çıldırmasını... Seçtiği kişilerin kendisi tarafından ölmesini.
Min Yoongi'nin hayat felsefesiydi bu. Kimse onu değiştiremez. Kimse onu sorgulayamaz. Kimse onunla uğraşacak gücü bulamaz.
Min Yoongi herkesin küçükken korktuğu o hayaletlerden biriydi belki? Ya da daha büyük bir şey. Gerçek ismi Min Yoongi mi onu bile kimse bilmiyordu.
Min Yoongi'nin şuan tek istediği Min-Seo'ya kafayı yedirtmekti.
*6 yıl önce*
-Emin misin? Ya bir şey olursa?
________________________________
Bölüm sonu
VOTE PLS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Are You Real?
Adventure-Kankaaghh canım sıkıldığhh. Hadi insanları işletelimm. +Knk mal mısın? ----------------------------------------- O günden sonra, Min-Seo'nun başına her ne gelecek ise, onlardan da sorumlu olacaktı Min Yoongi. *kitap kapağı bana aittir*