12

78 34 36
                                    

(YAZARIN ANLATIMINDAN)

Min Yoongi, esirine göz ucu ile bakmıştı. Kız yerde, bağlı bir şekilde yatıyor ve gıkı çıkmıyordu.

Min Yoongi eğildi ve kızın kulağına doğru *onun duymayacağını bilse bile* fısıldadı.

-Seninle ne yapmalıyım? Benim âlemime mi götürsem ve..orada seni yok etsem? Ya da seni direkt burada da öldürebilirim. Hangisini istersin?

Ayağa kalktı ve histerik bir kahkaha attı. Bu durumdan bayağı eğleniyordu. İnsanların acı çekmesine bayılıyordu. Aptal insanlar, salak gibi her fırsatta bu oyunu oynuyor ve ortalıktan sevdikleri ile beraber kayboluyordu.

Kimse onları hatırlamıyor ve arama zahmetinde bulunmuyordu.

Evet.

Min Yoongi, o gün Min-Seo'nun evine Yun-seo kılığında gitmişti.

Min-Seo'nun annesine o kelimeleri söyleten de o idi.

Okulu tatil diye gösteren de..

Elektriklerin olmamasını sağlayan da.

Bundan sonra Min-Seo'nun başına her ne gelecek ise, onlardan da sorumlu olacaktı Min Yoongi.

***

Elindeki küreği yere fırlattı ve yerde baygın yatan kıza baktı. Güçlerini kullanarak kızı havalandırmış ve kazdığı mezarın içine atmıştı.

Şuan baygın olabilirdi ama bir daha uyanamayacaktı. Kimse onu bulamayacaktı. Kimse onu bir daha merak etmeyecekti.

Üzerine toprakları da koyduktan sonra oradan ayrıldı Min Yoongi.

Min-Seo'nun sadece 10 günü kalmıştı. O da 10 gün içeresinde ölecek ve kayıplara karışacaktı.

Min Yoongi o günü iple çekiyordu.

•••

"Merhaba Sevgili Günlük;

 Bugün Yun-seo'yu aramaya çalıştım ama şebeke çekmediği için arayamadım. Bunu önemsediğimi söyleyemem. Ama  bugün evimde ölü fare buldum ve fazlası ile iğrençti. Cidden midem bulandı.

Görüşürüz Sevgili Günlük"

_________________________________

Bölüm sonu..

Ve bölüme başlarken "Son 10 gün." fln yazacağım.

VOTE VRE

Are You Real?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin