11

73 30 23
                                    

Olm kitap iyice kafayı yedi hdksh

Çok ilginç şeyler oluyorke

Ben bile şaşırıyorum

•••

(MİN-SEO'NUN ANLATIMINDAN)

*1 Hafta Sonra*

Aşağı kattan gelen gürültü ile gözlerim zorlukla açılmıştı. Yastığımın altındaki telefonu elime aldım ve saate baktım.

17.05

Ne yani ben hiç uyumamış mıyım? En son uyudugum saat akşam üstü 5 idi. Demek ki ben sadece 5 dakika gözlerimi kapatmışım.

Aşağıdan gelen gürültüler durmayınca zorlukla aşağıya indim. İçimde artık o kadar büyük derecede bir korku yoktu. Normal görüyordum herşeyi. Bu gürültüden korkmamamın sebebi ise kapımın çalınmasıydı.

Kapının ardında her kim varsa öyle güçlü vuruyordu ki, bir kaç dakika daha geç kalsam kapıyı kırardı eminim.

Hiç tereddüt etmeden kapıyı açmıştım. Karşımda Yun-seo'yu görmem ile biraz şaşırmıştım.

-Yun-seo? Neden geldin knk?

-Şaka mısın sen?! 1 HAFTADIR ORTALIKLARDA YOKSUN! NE KADAR MERAK ETTİĞİMİ BİLİYOR MUSUN?!

Sinirden yüzü kızarmıştı ve boyun damarları gözüküyordu. Sinirli sinirli konuşmasını bitirmiş ve beni kendisine çekip sarılmıştı.

-B-ben hiçbir şey anlamadım.

-Nasıl anlamadın? Geç içeriye.

Demiş ve beni içeriye doğru ittirmisti. Elimden tuttu ve koltuğa doğru yönlendirdi beni.

-Otur bakalım.

Demiş ve o da benim karşımdaki koltuğa oturmuştu.

-Söyle bakalım. Neden bir haftadır okula gelmedin? Mesajlarima ve aramalarıma cevap vermedin?

-Ben sadece uyudum. Ama yeni uydum.

-Tatlım bir haftadır yoksun. Yani bir haftadır mı uyuyorsun? Sana ne oldu böyle?

Kafam karışmıştı. Hicbir şey anlamıyordum.

-Gerçekten bilmiyorum. Sadece en son uyuduğumu hatırlıyorum. Onun dışında bir şey yok.

Başıma giren şiddetli ağrı ile başımı ellerim arasına almıştım. Oturduğum yerde daha da küçüldüm ve arkadaşımın meraklanmasını sağladım.

Yun-seo koltuktan kalkıp yanıma gelmişti. Elini omzuma koydu ve sıvazladı.

-Sen istersen dinlen. Benim gitmem gerekiyor. Bu arada okul bir aylığına tatile girdi.

-N-ne? Neden?

-Bilmiyorum. Müdür hiçbir şey söylemedi. Sadece tatil olacağını söyledi ve ben bu bir ay içinde anneme gideceğim. Yani şehir dışında olacağım. Merak etme beni tamam mı?

-Gitmesen?

-Iıı şey.. Annem biraz kötüymüş. Ona bakmam gerekiyor. Yani o yüzden gitmeliyim.

-Anladım... Sen o zaman git.

-Görüşürüz.

Dedi ve kapıya doğru yürümeye başladı. Arkasından bakakalmıştım. Bana sarılmadan gitmişti...

Kendimi kötü hissettim.

Zaten olmayan moralim daha da bozulmuştu. Yere boş boş bakıyordum. Sessizliği karnımın guruldaması bozmuştu. Oturduğum yerden kalktım ve mutfağa doğru adımlamaya başladım.

Ne zaman aldığımı hatırlamadığım sebzeli noodle ı aldım ve içine sıcak su ilave ettim.

Ben sebze sevmem ki...

İkilemde kalmıştım ama yine de noodle ı yemiştim. Neden yemiştim ki? Gerçekten bilmiyorum.

Canım sıkıldığı için televizyonu açma kararı almıştım. Açılmamıştı ama... Sanırım elektrikler kesilmişti. Boşverdim... Elime telefonumu aldığımda internetin çekmediğini gördüm.

-Ah cidden mi?!

Telefonu koltuğun üzerine fırlattım ve noodle ı yemeye devam ettim.

•••

(YAZARIN ANLATIMINDAN)


-Seninle ne yapmalıyım?

_________________________________

EHUEHU

İlham perilerim bu aralar çalışıyor.

Yehuu

Sanırım bir kaç gün olmayacağım. Babaanneme gideceğiz.

Neyse

Bölüm sonu

VOTE VRE

Are You Real?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin