6

80 35 44
                                    

(MİN-SEO'NUN ANLATIMINDAN)

Gelen bildirim sesleri ile gözlerimi açmak zorunda kalmıştım. Elimi telefonuma attım ve kilit ekranından bildirime baktım. En son ki gönderiye birisi "Wohaa oppa çok fenasın" yazmış?

-He? Ne alaka?

Diyip ekranı açtım ve İnstagrama girdim. Yeni bir gönderi paylaşılmış. Tüylerimin diken diken olduğunu hissedebiliyordum. Korku tüm vücudumu ele geçirirken zor da olsa postu okuyabilmiştim.

@MrSwagYoon hesabı yeni bir gönderi paylaştı

@MrSwagYoon hesabı yeni bir gönderi paylaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sadece bir kaç sokak... Sonra elimdesin. Hicbir yere kaçamazsın. Benden kurtuluşun yok Min-Seo..

_________________________________

Gözlerimden yaşlar firar etmişti. Telefonu karşıda olan koltuğa fırlattım ve hemen yataktan kalktım. Kapıya doğru koştum ve büyük bir hız ve gürültü ile açtım.

-YUN-SEO! Yun-seo yardım et *hıck* n-nolur. B-beni bulmaya geliyor..

Hızlıca Yun-seo'nun odasına girmiş ve kapıyı kapatmıştım. Olduğum yere çöküp ağlamaya başlayınca sırtımda bir el hissettim. Yun-seo sakin bir şekilde sırtımı sıvazlıyordu.

Ellerim ile yüzümü kapatıp hıçkırarak ağlamaya devam ediyordum. Yun-seo bir şeyler söylüyordu ama onu duyamıyordum.

-MİN-SEO KENDİNE GEL!

Beni kuvvetli bir şekilde sarsması ile kendime geldiğimi hissetmiştim. Dolu gözlerimi onun sert gözleri ile buluşturunca bir an çok mu sulu gözüm demeden geçemedim.

-O gönderiyi bende gördüm. İnternetten Min Yoongi diye birisi var mı diye bayrağıdır araştırıyorum ama sikeyim yok! Öyle birisi yok!

-Ne yani? Sen bana delisin demeye mi çalışıyorsun?

-Ah hayır. Sadece biraz sakin ol. Eminim bunların bir açıklaması vardır.

Ayağa kalktım ve gözlerimi sildim.

-Tek bir açıklaması var. O da Min Yoongi'nin gercekten olabilmesi. Ama böyle bir ihtimal çok gerçek dışı! Ama- ama bu çok saçma. Cidden saçma. Yani her insan sahte hesap açabilir.

Kendimi yiyip bitiriyordum. Yun-seo bunu fark etmiş olacak ki beni kendisine çekmiş ve sarılmıştı. Saçlarımı okşuyor ve "şşş" diyordu.

-Sakin ol Min-seo.. Lütfen. İstersen benim yanımda yatabilirsin.

-O-olur.

Dedim ve birlikte yatağa girdik. Min Yoongi'yi yaptığım zaman. İşte o gün gerçekten hayatımın dönüm noktasıydı.

__________________________________

Bölümleri hızlı atlamak istiyorum. Uzatmak istemiyorum. O yuzdeen Yoongi geliveriyooğrrr.

Niyse aw

Ve bir de Yoongi neden canlandı bende bilmiyorum. Aklıma gelirse uydururum bir şeyler.

VOTE VRE PLS 👉🔫👈 😇👋

Are You Real?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin