(YAZARIN AĞZINDAN)
SON 2 GÜN
🗣️🗣️🗣️
Gecenin karanlık saatlerinde evin bilinmeyen taraflarından yüksek, tiz sesli bir çığlık kopmuştu. Evin pis duvarlarında yankılanmış ve Seo'nun kulaklarına kadar gitmişti.
Terden suratına yapışmış saçları, hortlaklar kadar beyaz olan teni ile yerinden sıçramıştı Min-Seo.
Eli ile ağzından akan tükürüğü silmiş ve ayağa kalkmaya çalışmıştı. Güçsüz bedeni artık ayakta duramıyor, oradan oraya savruluyordu.
Karanlık odada gözlerini gezdirmiş kimseyi görememişti, tabi gözünün önünde oluşan kara lekeleri saymazsa.
Kulağının dibinde dolanıp duran vızıltıya karşın elini savuruyor ve hayalî sineği yakalamaya çalışıyordu. Bir anda ışıklar yanmış ve gözlerinin kamaşmasını sağlamıştı.
İki elini de gözlerine kapatmış, yatağına geri oturmuştu. İkinci bir çığlık ile kulaklarını kapatmış ve gözlerinden deli gibi akan yaşlar ile cenin pozisyonunda uzanmıştı.
Kulaklarını kapatması bir işe yaramıyor, aksine daha fazla duymasına yol açıyordu.
-Yeter artık. Lütfen...
Ağlamaya devam ediyor ve saçlarını çekiştiriyordu. Zaman kavramını yitirmişti artık. Sadece yaşamayı istiyordu.. Bu lanet evden kurtulmak istiyordu. Ama nereye giderse gitsin, ayakları onu yine aynı yere getiriyordu. Dıştan normal gibi gözüken ev aslında kabus gibi bir yerdi.
Günün yorgunluğu ile gözleri kapanmış ve uykusuna kaldığı yerden devam etmişti.
***
Bileğini burkmuş ve gürültülü bir şekilde merdivenlerden yuvarlanmıştı. Her bir basamakta dünyası darmaduman oluyor, sona daha fazla yaklaşıyordu.
Burnundan oluk oluk akan kan her şeyi olabildiğince zorlaştırmıştı zaten. Bileği acıyor, yerde kıvranıyordu. Yerde kalmaya karar verdi Seo. Yeterince halsizdi zaten..
Ne kadar zamandır yerde olduğunu bilmiyordu. Açlıktan ve susuzluktan ağzı kurumuş ve midesi bulanıyordu. Aniden gelen öğürme hissi ile boş midesini boşaltmaya başladı. Ama dediğim gibi boş mide...
Tek eli ile karnını ovuşturuyor diğer eli ile yerden destek alarak doğrulmaya çalışıyordu. Evin yine belirsiz yerinden gelen çığlık ile ağlamaya başlamıştı.
Çıldırıyordu... Korkuyordu... Yardım edeni yoktu.
Ard arda gelen çığlıklar ile Seo bir şeyi farketti. Ses... Kendi sesi idi.
_____________________________________
Daha fazla uzatmayacağım çünkü yazamıyorum artık. Bir diğer hikayem olan Gay Porno'yu da yazamıyorum. Yazma yeteneğimi kaybettim sanırım. Ya da ilham gelmiyor.
Buradan ilham perime sesleniyorum.
SAYIN SALAK! 2 AYDIR NEREDEYDİN LAN ŞERRO
neyse vote fln istemeyeceğim. Zaten saldım artık. Sadece yazıyım da bitsin kafasındayım.
Son 1 bölüm kaldı. Hadi hayırlısı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Are You Real?
Adventure-Kankaaghh canım sıkıldığhh. Hadi insanları işletelimm. +Knk mal mısın? ----------------------------------------- O günden sonra, Min-Seo'nun başına her ne gelecek ise, onlardan da sorumlu olacaktı Min Yoongi. *kitap kapağı bana aittir*