19

39 14 14
                                    

(Y.A)

SON 3 GÜN

😈😈😈

Gözlerini rahatsız eden ışık ile uyanmıştı Min-Seo. Dalgın ve ruhsuz bakışlarını etrafta gezindirmişti. Dün ve ondan önceki günleri hatırlamakta güçlük çekiyordu.

Şakaklarını ovalamış ve yattığı yerde doğrulmuştu. Saçları dağılmış ve arap saçı gibi karışmıştı. Şuan onu düşünecek hâlde değildi zaten..

Sabah olmanın verdiği rahatlama ile cama daha fazla yaklaşmıştı Seo. Geceleri sevmezdi, sevmeyecekti. Yaşadığı onca şeyden sonra asla sevemeyecekti Ay'ı ve güçsüz kalan ışığını.

Şu 7 gündür yaşadığı şeyler o kadar normal geliyordu ki artık.. Bu gün ne olacak diye beklemeye başlamıştı.

Aradan neredeyse 40 dakika geçmişti. Bir camdan dışarıya bakıyor, bir de evin içerisine bakıyordu. İçeriye her baktığında, kendisini cama daha fazla yapıştırıyordu. Aydınlığa ihtiyacı vardı. Muhtaçtı...

Gözleri yorulmuş ve birazcık kapatmaya karar vermişti. Kafasındaki sesleri susturmaya çalışıyor ve sessizliğin tadını çıkarmaya çalışıyordu. Şuan sessizlik bile ona fazla gürültülü geliyordu.

Salondan gelen ses ile yerinde sıçramış ve ayağa kalkmıştı. Yine başlıyordu işte. Kalbine söz geçirerek sakin kalmayı başarmış ve yine cam tarafa çökmüştü.

Güneş ışınlarının aydınlattığı tozları izliyor ve yere düşüşlerini seyrediyordu. Işık yüzünden gözü hassaslaşmış ve dolmuştu. Elinin tersi ile göz yaşını silmiş ve yeniden gözlerini kapatmıştı.

Are You Real?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin