17

64 30 72
                                    

Vote verirseniz mutlu olurem

(YAZARIN ANLATIMINDAN)

SON 5 GÜN

🌝°•🌚


Duvarlar üstüne gelirken arada kalmıştı Seo. Işıklar gitmiş, duvarlar hareket ederken ölmeyi arzulamıştı.

Çöktüğü yerden kalkmış ve akan burnunu kolunun tersi ile silmisti. Kapıya doğru koşmuş ve odadan çıkmıştı.

Evi bir değişik olmuştu. Merdivenin, oda kapılarının yerleri değişmişti. Evini tanıyamıyordu artık Min-Seo. Gerçi elektrikler de yoktu ya..

Karşısına çıkan ilk odaya girmişti, el yardımı ile. Yüzüne atılan kâğıt parçası ile çığlık atmıştı Seo. Kağıdı eline aldığı gibi başka fırlatmıştı. Ama odada olan, nereden geldiğini bilmediği hava akımı ile yeniden yüzüne çarpmıştı kâğıt parçası.

Ondan kurtulamayacağını anlamış ve arka cebine sıkıştırmıştı.

"Oku onu Seo..."

Boğuk gelen ses ile karanlık odada etrafına bakmıştı Min-Seo.

"S-sen de kimsin!? Bana neden bunu yapıyorsun?!"

"Çok soru soruyorsun Min-Seo!"

Sesin tonu çok garipti. Her konuştuğu kelime farklı seste çıkıyordu. Bazen bir kadın sesi, bazen ise bir erkek. Bazen küçük bir kız çocuğunun sesine aitti..

Kız titreyen elini arka cebine atmış ve sıkıştırdığı kağıdı almıştı. O sırada kesik kesik gelen ışık ile başı dönüyordu.

Derince yutkunmuştu Min-Seo.

Zarfı açmış ve gözlerini, seçmeye çalıştığı yazıların üzerinde gezindirmişti.

"SON 5 N"

Gözlerindeki acı ile ağlamaya devam etmişti Seo.

Bir tek eksiği gözünden akan kan idi. Ki o da olmuştu artık.

Şeytanı çok güçlüydü. Seo'nun korkusu ve ağlaması ile daha fazla güçleniyordu.

Ama bilmiyordu ki bu güç kendisine bile zarar verebilecek güçtendi. Bazen bağlandığını kabul etmeliydi. Bu bir ruh olsa bile..

_________________________________

Bölüm sonu...

Fazla zaman oldu değil mi?

Yb yazmayı özlemişim.

Watty Mart yarışmasına katılacağım. Bana şans dileyin.

Düffen Vote👉❤😭😭

Are You Real?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin