5

93 37 62
                                    

Bu hikayenin sevilmediğini hissediyorum...

(MİN-SEO'NUN ANLATIMINDAN)

Bugün cumaydı ve ben hafta sonu Yun-seo'da kalacaktım. Eşyalarımı cantama koydum ve araba anahtarlarını alıp dışarıya çıktım.

Telefonumda ard arda gelen bildirimler ile önemli bir şeydir diye düşünüp ekran kildini açtım.

@MrSwagYoon hesabı yeni bir gönderi paylaştı

Yapamayacağım hiçbir şey yok! Ve sana geliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yapamayacağım hiçbir şey yok! Ve sana geliyorum. Hazırlıklı olsan iyi edersin...

813 beğeni 2.569 yorum

YORUMLAR

__________________________________

Birden bire bu da neydi böyle? İçimi anlam veremediğim bir şekilde korku sarmıştı. Ben böyle bir gönderi paylaşmamıştım ve böyle bir edit de yapmamıştım. Yun-seo yapmıştır dedim ve şimdilik bu konuyu düşünmemeye karar verdim.

Arabama bindim ve evime son bir kez daha baktım. Arabayı çalıştırdım ve Yun-seo'nun evine doğru sürdüm. Bu konuyu onunla da konuşmalıydım.

***

-Yun-seo? Sana bir şey soracağım.

-Sor knk.

-Min Yoongi hesabından en sonki gönderiyi sen mi attın?

Böyle bir soru soracağımı bekliyor gibi bir hâli vardı. Vereceği cevaptan çok korkuyordum.

-Bende sana bunu soracaktım.. Bak eğer şaka yapıyorsan hiç komik değil!

-Ne şakası?! Benim ödüm kopuyor bir şey olacak diye!

-Ah tamam sakin ol. Belki.. Belki bir şey olmuştur ve-

-Ne olabilir ki!

Sinir ve korku ile evde tur atıyordum resmen. Saçlarımı yoluyor, elime geçen yumuşak şeyleri sıkıp bir yerlere fırlatıyordum.

-KİM BÖYLE BİR ŞEY YAPABİLİR Kİ?! HİÇ KİMSE YOONGİ'NİN GERÇEKTEN OLAMDIĞINI BİLMİYOR! Yoksa sen mi birisine söyledin?

Elimi tehditkâr bir şekilde Yun-seo'ya savurunca elleri ile reddetmiş ve kendisini savunmaya geçmişti. Böyle bir soru sormam gerçekten saçmaydı..

-N-ne hayır tabiki de! Bak, bende senin kadar korkuyorum. Eğer bir şey olursa polise gideriz? He? Olmaz mı?

-Polis ne yapabilir ki? Onun bir kimliği bile yok. O gerçek değil.

-En iyisi biz uyuyalım. Yarına sakin kafayla düşünürüz. Tamam mı?

-Dua et o gerçek olmasın.

-Nasıl gerçek olabilir ki? O hayalî birisi..

-Hayalî birisi...

Diye sessizce tekrar ettim. Böyle bir şey mümkün müydü? Gerçekten var olabilir miydi? Ama nasıl olacak ki?! Olamaz. Asla. Umarım...

____________________________________

Bölüm sonu...

VOTE👉🔫👈

Are You Real?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin