DĚLÁ NA MĚ POKUSI

71 2 0
                                    

Proč jakou krev co to meleš...ptala jsem se jednatelky...to je krev každého člověka který se narodil 1. Října...řekla jednatelka...co proč, proč bys to do mě dávala?!.řekla jsem na jednatelku...ty jsi hodně silná takže ti to může pomoct oživovat koho chceš a kolikrát chceš...řekla jednatelka a najednou se ozvalo z Nadi klece...ona to nezvládne už jsi to zkoušela na jinejch a umřeli z toho...co co počkat ona nemůže umřít...řekl pětka...alee ta láska je tam mocná u vás dvou, jak sladké...řekla jednatelka...sklapni...řekla jsem na jednatelku...hmm tak začneme...řekla jednatelka a kolem mě se objevili jehli které se mi zabodli do všech svalů...Aaaaa! POMOOOC PROSÍM!..křičela jsem bolestí...nee Terko!..křičel pětka...vidím že pětka má taky city...řekla jednatelka...sklapni...řekl pětka...NE NE NEEE! TO BOLÍÍÍ!..křičela jsem bolestí...kdy to skončí?!.řekl pětka...tak za pět minut...řekla jednatelka...ne to nevydržím...řekla Allison a zacpala si uši...Allison to bude dobrý...řekl Luther...počkat už to skončilo...řekl pětka...pusťte ji, a dejte jí do klece...řekla jednatelka a oni mě odvázaly a dali zpátky do klece...Tery?jsi v pořádku...řekl pětka...jo asiiii jo...řekla jsem s menším tikem...co to bylo...řekl pětka...to já netuším...řekla jsem s udiveným výrazem...já vám to řeknu, Terka teď v sobě má úplně všechny schopnosti všech 43 dětí narozených 1. Října, jak dokonalé čekala jsem že se budeš potit, chtít se zabít a tak...řekla jednatelka...mmm mmm mmm...začala jsem dělat divný zvuky...Terko? Jsi v pohodě...řekl pětka...jo, jen mě je trochu teplo a taky se cítím divně jako by jsem měla něco v sobě...když jsem to do řekla tak jsem najednou byla neviditelná, pak jsem začala hořet a na konec jsem se všude po kleci teleportovala...co to je...řekla jsem s vyděšeným hlasem...Terko to bude dobrý ano,jen se uklidni...řekl pětka...jo jasně...řekla jsem a snažila se ty schopnosti udržet pod kontrolou ale moc mi to nešlo...víte jak to uděláme já vás tady teď všechny nechám ať se koukáte na to jak se Terka ničí...řekla jednatelka a odešla...ty MRCHO!..křičela jsem na jednatelku...jak jsi mi to řekla...řekla jednatelka...řekla jsem ti mrcho vadí ti to...řekla jsem na jednatelku...ale co nebudu se s tebou zahazovat když stejně umíráš...řekla jednatelka...počkat co...řekl pětka...ooo ano pětko Terka umírá aspoň se uvidí se svou mrtvou sestrou a ty se na to budeš dívat vy všichni se na to budete dívat...řekla jednatelka a odešla...Terko mě to mrzí...řekl pětka...a co tě mrzí, myslíš to že jsem pochopila schopnosti, že jsem přelstila jednatelku aby jsi myslela že umírám...řekla jsem na pětku s úsměvem...ty jsi ale prolhaná, to je super, ale jak se chceš dostat ven...řekl pětka...hele teď jsem mnohem silnější než před tím takže udělám tohle...natáhla jsem ruku a udělala si dvojníka který mi otevřel klec...jak jsi to udělal...řekl pětka...umím je ovládat nejsem tak slabá...řekla jsem na pětku s úsměvem...tak teď běž otevřít další...řekla jsem na pětku a on se rozběhl otevírat další klece, když jsme všichni byli venku tak....

THE UMBRELLA ACADEMY (ČTYŘI ŽIVLY)Kde žijí příběhy. Začni objevovat