Pětko ne!!.křičela jsem na pětku aby se vzbudil...nesmíš bejt mrtvej!!.Tery co se sta...řekla Venda a zastavila se...ale ne, Tery to je dobrý...utěšovala mě Allison...NE TO NENÍ DOBRÝ, NIKDY TO NEBUDE DOBRÝ,JE MRTVEJ JEDNATELKA HO POSTŘELILA!!JÁ JÍ ZABIJU!!.křičela jsem na ně najednou jsem začala hořet a šla jsem hledat jednatelku ostatní se mě snažili zastavit ale když se mě dotkli tak jsem je spálila...Tery prosím uklidni se vždyť pořád dýchá!..řekla mi Allison...no a ona ho střelila!!.křičela jsem na Allison...JDU JÍ ZABÍT!!!...on není mrtví ale bude pokud mu nepomůžeme, takže se uklidni a pojď s námi do Academye jasný!..řekla Venda...fajn zabiju jí příště...řekla jsem s úsměvem.
Potom Luther vzal pětku a teleportovali jsme se na Academiy...Mami! Mami! Mami! Pomoc!..křičel Diego...co se děje drahoušci, ooo pětka je v pohodě...řekla Grace s úsměvem na tváři...TAK POSLOUCHEJ PŘESTAŇ SE CULIT A POMOZ PĚTKOVY PROSÍM!..Tery klid ano...řekla Vanya...jasně pardon je mi to líto...řekla jsem s smutným výrazem...to nevadí položte ho sem ano...řekla Grace, Luther položil pětku na stůl a Grace začala ošetřovat ránu, já jsem se jenom posadila vedle a čekala až s tím bude hotová...už to mám můžeš tam jít jestli chceš?!.řekla mi Grace...Moc ti děkuju!..řekla jsem jí a chytla ji za ruce...nemáš zač...řekla a usmála se na mě, já jsem šla za pětkou a jenom koukla jak tam leží...Pětko prosím vzbuď se, vím že teď mě neslyšíš ale chci ti říct že tě miluju a nikdy tě nepřestanu milovat, ale prosím vzbuď se...řekla jsem a začala jsem brečet...ale Tery neboj se jsem v pořádku...řekl pětka...PĚTKO O MŮJ BOŽE TY JSI IDIOT!..řekla jsem a začala se smát...promiň já to musel udělat...řekl pětka a dal mi pusu na tvář...O můj bože vy dva jste tak roztomilí spolu...řekl klaus...jo taky tě zdravím klaus...řekl pětka a začali jsme se všichni smát...Hej všichni pětka se vzbudil!..křičel klaus...čau Pětko jak se máš...řekl Diego... NA vás jsem se asi nejmíň těšil....řekl pětka s úsměvem...proč jsme vlastně tady a už nejsme v kuchyni a nedáváme si panáky?!.řekla jsem s úsměvem...to je pravda jako že už nejsme ožralí...řekl klaus...tak jdeme nebo se tady budeme jenom flákat...řekla Venda...tak jdeme všichni jsme odešli...hele lidi nezapomněli jste na něco...řekl pětka...jo promiň...šla jsem k pětkovy a pomohla jsem mu vstát...už jsi v pohodě?..zeptala jsem se ho...jo už jsem díky tobě...řekl mi pětka s úsměvem...tak pojď jdeme do kuchyně...řekla jsem pětkovy...jo tak co dobrý vy dva...řekla nám Allison...tak co si dáte...řekl klaus...já si dám margaritu a ty pětko...já si jí dám taky díky klausi...o můj bože ty jsi mi řekl díky, co se s tebou děje pětko...nic nemůžu říct díky...hele tak budeme pít a nebo se budeme jenom vybavolat...řekla Vendy...máš pravdu tak už to nalej klausi...řekl Luther...jo no tak nalej to!..řekla jsem s úsměvem...Taaaak nazdraví!..všichni jsme na ráz zakřičeli...přesně a ať vám dvoum to vydrží...řekl nám Diego...díky Diego...řekla jsem mu...jo moc díky...řekl pětka ironicky...ale notak nebuď hnusnej...řekla jsem pětkovy a bouchla mu do ramena...auuu to bolelo!..křičel na mě pětka...nebuď jako holka pětko...řekla Allison.
Po asi 15 skleničkách jsme už nemohli a já a pětka jsme si šli lehnout na horu a lehli si ke mně do postele...tak coo jak se máš?!.řekl pětka...co to meleš...řekla jsem s udiveným výrazem...no víš o tom že jsi krásná...řekl mi s úsměvem...jsi opilej pětko...řekla jsem mu...no možná trochu...najednou jsme se začali objímat a usli jsme ale ráno jsem si něčeho všimla....PS: Chce se mi vás napínat. Možná ještě dneska vijde další díl 😁
ČTEŠ
THE UMBRELLA ACADEMY (ČTYŘI ŽIVLY)
AdventurePřed dveřmi Academye se objevili dvě dívky, obě dvě měli schopnosti ale jedna je nezvládala a potřebovala pomoct, kterou našla jedině v Academyi Umbrella, měla hodně komplikovaný život, matka která je chtěla zabít, to jí moc neprospělo. Ale jednoho...