PROČ TO NEOVLÁDÁM

74 3 0
                                    

Když jsme už byli venku tak jsme najednou spadal k zemi...Teryy!..výkřikl pětka...jsi v pohodě...jo jo jsem, jen se mi zamotala hlava...řekla jsem na pětku a on mi pomohl vstát...jsi dobrá vybrala jsem si tě dobře...řekla jednatelka která stála přede mnou...proč jsi mi to udělala když víš že stejně umřu...ale Terko tvoje matka byla čarodějnice, bylo mi hned jasný že to zvládneš, a nebo ne to záleží na tom jak to příjmeš...řekla jednatelka a usmála se...je tu něco k smíchu...řekl pětka...tvoje láska k Terce je tak silná, třeba jí udrží na živu, a nebo ne...řekla jednatelka na pětku...UŽ MÁM DOST TOHO JAK TADY VŠECHNY VĚZNÍŠ!!.křičela jsem na jednatelku...ale Terko počkej vždyť jsme venku...řekla Allison...počkat? Co jak to že jsme venku...řekla jsem udiveně na Allison...sama jsi nás od tam tud dostala...řekl Diego...ne to jsi nepamatuju...řekla jsem a začala mě hrozně pálit hlava...Tery co je s tebou...zeptala se mě Vanya...moje hlava aaa! Bolí too!..křičela jsem bolestí...počkat Terko dýchej...řekl pětka a chytil mě za ruku, a najednou mi zčernali oči a hlubokým hlasem jsem řekla...chováš se jako malá, ustrašená holka pětko...Terko co je s tebou...řekl pětka...ne co je s tebou CUKROUŠI...řekla jsem na pětku a oči už jsem měla normální...tak to bylo úžasné, takovou reakci jsem nečekala, začínáš se měnit, a pak umřeš pokud to nezvládneš...řekla jednatelka a začala se smát, jako před tím jsem se proměnila...sklapni!..vykřikla jsem a telekinezí jsem jí zvedla 3 metry nad zem...Tery nee todle ona chce, pusť jí na zem...řekl pětka a chytl mě za ruku...jo jasně promiň...omlovala jsem se pětkovy...za nic se neomlouvej...řekl pětka a objal mě já mu jen dala pusu na tvář ale potom jsem se zkroutila na kolena...aaa moje ruka, co to sní je...když jsem se na ní koukla tak se začala ztrácet...co to je, co jsi jí udělala!.křičel pětka...ona za to nemůže...řekla jsem na pětku a on se na mě otočil ale já tam nebyla...Tery kde jsi?..řekl pětka...co jsem před tebou...řekla jsem na pětku a chytla ho...jo sice tě cítím ale nevidím...řekl pětka a já jsem se najednou ukázala...to byla moje schopnost...řekla Naďa...takže teď si budu procházet všema schopnostma najednou...zeptala jsem se Naďi...zřejmě ano...řekla Naďa...najednou se mi začala ztrácet i noha a já spadla...Terko...řekl pětka a chytl mě...díky pětko...řekla jsem na pětku a objala ho, on mě vzal do náruče a držel mě...nemáš zač...řekl pětka a usmál se na mě...hele vy dva jak musíme zjistit kolik má Terka času...řekl Klaus...Klausi nech toho já Terku ochráním za každou cenu...řekl pětka a kouknul na mě...víte co vemte si Terku aspoň jí uvidíte vy umírat a ne já...řekla jednatelka a dala nám kufřík...proč to děláš?!.zeptal se pětka jednatelky...jak už jsem řekla aspoň uvidíte Terku umírat vy a ne já...řekla jednatelka a zmizela...fajn takže se můžeme teleportovala domů ale nejdřív, pětko dej mi Terku já jí  vezmu...řekl Luther a pětka mě dal Lutherovy...tak jo tři, dva, jedna..řekl pětka a mi se teleportovaly do Academye...fajn, umm Luthere kde je Terka...řekl pětka naštvaně na Luthera...no já nevím, vždyť jsem jí držel...řekl Luther...PĚTKOOO!..křičela jsem z kuchyně...jak to že jsi tady...řekl pětka a začal se smát...ha ha ha hrozně vtipný, pomůžeš mi vstát prosím...řekla jsem na pětku a on mi pomohl vstát...tak co jak ti je...zeptal se mě pětka a položil mě na gauč...je mi celkem fajn ale moje ruka...řekla jsem a koukla na mojí ruku jedna byla úplně prič a ta druhá byla zkamenělá...co to se mnou je...řekla jsem na pětku a rozbrečela se...ne nee nebreč...řekl pětka a odjal mě...umírám ti před očima a ty jsi úplně v pohodě!..křičela jsem naštvaně na pětku...co, co to říkáš já nejsem rád že mi umíráš před očima...řekl pětka s udiveným výrazem...p-p-promiň je mu to líto já, jsem na tebe nechtěla křičet...řekla jsem a dal pětkovy pusu na tvář...nemusíš se omlouvat, to ty schopnosti a emoce to všechno tě teď ovládá, chápu to...řekl pětka a pusu mi vrátil...můžu se tě na něco zeptat...řekla jsem na Allison...jo jasně...řekla Allison...proč si myslíš že je pětka úchyl...počkej co...řekla Allison...o můj bože, já slyším vaše myšlenky...když jsem to řekla tak jsem najednou okolo sebe slyšela hlasy ostatních...to není možné,je snad nemocná, jak to že slyší naše myšlenky,ovládne svoje schopnosti, dokáže nás zabít...ne ne neee sklapněte!..křičela jsem a zacpala si uši...Tery je ti něco...řekla Vanya...ticho, ticho, tichooo!..křičela jsem na ostatní...Terko no tak to nic není je to v pořádku...řekl pětka...NE TO TEDA NENÍ V POŘÁDKU ČÍSLO PĚT, TY NEMÁŠ PÁRU O TOM JAK MI JE...řekla jsem na pětku a všichni se zarazili...Terko to nejsi ty...řekla Allison...TY MĚ NEZNÁŠ NIKDO Z VÁS MĚ POŘÁDNĚ NEZNÁ...řekla jsem a začala se smát a najednou se tam objevili Elizabeth, Jake a Hardin...čau ouu Terko jsi v pořádku...zeptala se mě Elizabeth, potom koukla na pětku a ten jí všechno zkráceně řekl...takže Terko mám otázku oživíme Vendu...zeptala se mě Elizabeth...já, já, jo oživíme...řekla jsem smutně a začali jsme říkat ty slova jako před tím a najednou se tam objevila Venda...VENDYYY!..výkřikla jsme a objala ji...ahoj sestřičko...řekla Venda a objala mě zpátky...jal sis užilaaaa...najednou jsem spadla k zemi a omdlela jsem...Tery vstávej...řekl pětka a probouzel mě...co co se stalo?..zeptala jsem se jich...ty jsi to nepamatuješ...řekl Luther...ne ne nepamatuju, můj bože co to mám s rukama...řekla jsem udiveně, a prohlížela si ruce...Teryy co si jako poslední pamatuješ...zeptla se mě Allison...jako poslední si pamatuju, ooo můj bože co mi to provedla...řekla jsem a se slzama v očích jsem se podívala na pětku...ublížila jsme vám nějak...zeptala jsem se pětky...ne nee neublížila...řekl pětka aby mě utišil...tak proč jsem byla tak zlá...zeptla jsem se...to kvůli tomu že jsi to nebyla ty...řekla Allison...jak to že jsem to nebyla já, a proč moje ruce mizej...

THE UMBRELLA ACADEMY (ČTYŘI ŽIVLY)Kde žijí příběhy. Začni objevovat