MÁM JÍ OŽIVIT

68 4 0
                                    

Když jsem sešla po pár minutách přemýšlení dolů za ostatníma tak seděli u stolu a něco si říkali já jsem se schovala za roh a chvíli poslouchala...Terka pro nás není nebezpečná...řekl pětka...PĚTKO!krucinál já chápu že jí miluješ, ale je nějaká divná...řekl Luther...ty sklapni Luthere...řekl pětka...hele kluci Terka je hodná a milá ta by nám neublížila...řekla Allison...tak proč nechce oživit Vendu...řekl Diego...ona se bojí, nechce nikoho zabít...řekl pětka...ale pětko je jí víc jak 150 let ta se nebojí ničeho...řekl Luther...no a, ale já jí jednatelce nedám, není žádnej majetek kterej si můžeme jen tak mezi sebou střídat...řekl pětka na Luthera...co, vy mě chcete dát jednatelce...řekla jsem a vyšla z rohu kde jsem byla schovaná...ne Tery tak to není...řekl pětka...jednatelka měla pravdu že mě stejně zradíte...řekla jsem se slzama v očích...ne Tery ona se plete nikdy bych tě nikomu nedal...řekl pětka a teleportoval se ke mně a chytil mě za ruce...nee nech mě!..vykřikla jsem na něj a odtrhla se...uklidni se Terko...řekla Allison...ne ne já nemůžu...řekla jsem na Allison otočila jsem se a chtěla jsem odejít když v tom se tam teleportovala jednatelka...ahojky...řekla jednatelka...ahoj chci jít s tebou...řekla jsem na jednatelku a šla k ní...Tery nee...řekl pětka a chytil mě za ruku...NECH MĚ PĚTKO!..křičela jsem na pětku a odhodila ho schopností...alee takže je už chránit nebudeš...řekla jednatelka...ne kašlu na ně, už na ně totiž nemám náladu...řekla jsem a chytla se jednatelky a potom jsme se teleportovaly do komise...neee Teryy!..vykřikl pětka a ukápla mu slza...ooo náš bráška pláče...řekl Klaus...sklapni Klausi...řekl pětka...
MEZITÍM NA KOMISI:
takže Tery ty chceš zase, už asi po sté pracovat na komisi...řekla jednatelka...jo chci...řekla jsem na jednatelku...ale zase mě zradíš...ne tentokrát už ne...to říkáš ty takžeee..když to do řekla tak mě nějaký typci chytli a hodili mě k ostatním...co co to děláš...řekla jsem na jednatelku...už ti nevěřím...řekla jednatelka a odešla vedle mě bylo dalších asi 20 kleci s dalšíma lidma...kdo jste?..zeptala jsem se holky která byla vedle mě...já jsem Naďa a ty...já jsem Terka...řekla jsem na Naďu s úsměvem...co máš za schopnosti...zeptala se mě...já ovládám oheň jsem ten nejsilnější živel...řekla jsem na Naďu...ooo to je hustý já jsem neviditelná, proto se mě jednatelka bojí...řekla Naďa...aha tak to chápu...řekla jsem a začala jsem se smát...a ty ostatní...řekla jsem na Naďu...to jsou ty děti které se narodili 1. Října...řekla Naďa...ale já jsem se sice narodila 1. Října ale v roce 1868...řekla jsem na Naďu...takže ti je 152...řekla Naďa...jo je vadí ti to...řekla jsem s úsměvem...ne nevadí ale je to super, a jaký to je bejt takhle dlouho naživu...zeptala se mě Naďa...není to tak super jak je to ve filmech je to hrůza vidíš tolik lidí umírat a tak...aha a jak to že jsi nesmrtelná...no víš moje máma byla čarodějnice, a měla jsem taky sestru, která je mrtvá a taky mám dvojče které mě chtělo zabít...haha tak to máš super život...jo to mám...
MEZITÍM V ACADEMYI:
pětko Terka se zbláznila...řekla Allison...ne nezbláznila, jen jsem jí zklamal...řekl pětka...neber si to tak hlavní je aby jsme jí teď zachránili jasný...řekla Allison...jo to máš pravdu jdeme na komisi...řekl pětka...jo ale jak se tam chceš dostat, nemáme kufřík...řekl Luther...já nás tam teleportuju...řekl pětka...to bych už raději nepokoušel...řekl Luther s vyděšeným obličejem...ne teď už to vážně zvládnu, díky Terce...řekl pětka a všichni se ho chytli a teleportovaly se do komise...proč musí naše rodina vždycky skončit tady...řekla Allison...to já netuším...řekla Vanya...všichni šli dovnitř a šli rovnou do jednatelky kanceláře...takžeee kde jee...řekl pětka...to ti nepovím...řekla jednatelka...ale jo povíš...řekl pětka a chytl jí pod krkem...PĚTKO NEE!..vykřikl Diego...ale jo řekni mi kde je Terka...řekl pětka naštvaně...f-fajn ale pusť mě...řekla jednatelka...fajnn...řekl pětka a pustil jí na zem...takže kde je!..vykřikl pětka...je už na lepší straně a mám s ní velký plány...řekla jednatelka a začala se smát...co to kurva meleš...řekl pětka...pojď za mnou a uvidíš...řekla jednatelka a okolo nich se seběhli agenti a omráčili je po pár minutách se vzbudili a byly tam kde jsem byla já...PĚTKO!?.vykřikla jsem...Teryy kde jsi se tu vzala...řekla Allison...no víš asi jsem byla trochu blbá...řekla jsem na Allison s úsměvem...hele lidi všimli jste si toho jak si Terka hned všimla pětky ale ne nás...řekl Klaus...no víš pětka je zajímavější než vy...řekla jsem na ně...alee ahojky už jste se vzbudili...řekla jednatelka...proč jsme tady...řekl pětka...no víš Terka má dar a já ho chci rozšířit...řekla jednatelka a otevřela pětkovu klec Lila ho chytla pod krkem a k hlavě mu dala zbraň...co, co to děláš...řekla jsem na Lilu...teď otevřu i tvojí a ty nic dělat nebudeš jinak ho zastřelí a už ho neživýš...řekla jednatelka...já ho můžu oživit kolikrát chci...řekla jsem na jednatelku...ne nemůžeš, alee to ti ostatní neřekli...řekla Jednatelka...ne nic mi neřekli...řekla jsem smutně...tak co já to otevřu a ty půjdeš hezky v klídku ano...řekla jednatelka...ano půjdu, ale slib mi že jim neublížíš...řekla jsem na jednatelku a ona jenom přikývla a otevřela mi klec, potom mě někam odvedla a položila mě na lehátko a přívázala mě k němu...co mi chceš udělat...zeptala jsem se jednatelky...teď ti dám do těla látku která ti umožní ovládat úplně všechny schopnosti...řekla jednatelka...ale já už ovládám úplně všechny...řekla jsem s udiveným výrazem...ale ne ty co ti dám já...řekla jednatelka...tak jo můžeme začít, běžte pro tu krev...řekla jednatelka...co pro jakou krev...řekla jsem s udiveným výrazem...to tě nemusí zajímat...

THE UMBRELLA ACADEMY (ČTYŘI ŽIVLY)Kde žijí příběhy. Začni objevovat