Neeee NAJEDNOU KONEC...

68 2 0
                                    

Terko?..řekl pětka když klepal na moje dveře od pokoje...TERKO?!.křičel pětka a když jsem neodpovídala tak vykopl dveře...můj bože lidiii!..křičel pětka a ostatní k němu přiběhli když mě viděli na zemi jen tak nehnutě ležet řekla najednou Allison...co se jí děje...já já nevím ona jen z v  tak leží...řekl pětka když mě držel v rukou...mám jí vzít dolů...řekl Luther...jo vem jí ale dělej...řekl pětka...jo ale uklidni se...řekl Luther a vzal mě do náručí a nesl mě dolů...fajn jak jí chcete probrat...řekla Vanya...já netuším...řekl pětka...ale já jo...řekla najednou jednatelka která se zrovna objevila...CO TY TU CHCEŠ VIPADNI!.. křičel pětka...chceš jí zase oživit...řekla jednatelka...ale ona není mrtvá, nebo snad jee...řekl pětka s ustrašeným hlasem a kouknul se zpátky na mě jak tam jen tak ležím...ne to není pravda,ona žije...řekl pětka se slzama v očích, najednou Klaus pošeptal ostatním...Terka dělá s pětkou divi co...když to do řekl tak na něj pětka hodil vražedný pohled...jak jí chceš oživit to dokážou jen všechny čtyři živly a jeden támhle leží v kómatu či co...řekl pětka a ukázal na mě...uvidíš, ale něco po tobě budu chtít...řekla jednatelka...a co udělám cokoli, cokoli aby jsem jí aspoň naposledy mohl objat...řekl pětka a šel k jednatelce...takže zaprvé, chci aby jsi pro mě pracoval ale teď na pořád...řekla jednatelka a usmála se na pětku...fajn...řekl pětka a podal si ruku s jednatelkou a najednou ho zastavila Elizabeth...PĚTKO NEEE!..výkřikla na něj Elizabeth...co vy tady děláte...řekla Allison...jdeme aby jsi neudělal žádnou hloupost...řekl Hardin...já jí chci oživit...řekl pětka a ukázal na mě...ale pětko, hhh to už nejde, už nikdy jí neoživýš...řekla smutně Elizabeth a najednou si pětka vybavil všechny naše společné chvíle...

Pětka se na mě podíval a řekl abych šla s ním já jsem jen přikývla a šla jsem s ním.. co potřebuješ... zeptala jsem se ho.. víš chci vědět proč potřebuješ pomoct zrovna odemě?...víš lepší je když to nevíš..řekla jsem a sklonil jsem hlavu dolů, on mě chytil za tvář a zvedl mi ji...poslouchej chci to vědět ať je to cokoliv, ne naštvu se, vážně prosím jen mi to řekni...škemral pětka...no tak dobře, jsi můj Handler.!!...vykřikla jsem na něho.. Co je Handler??.. Nasadil pětka nechápavý výraz.. No víš ty mě jedinej můžeš pořádně uklidnit, nemůžu tě zpálit...natáhla jsem ruku a ta mi začala hořet..pětko chytni se mě.. Vždyť ti hoří ruka!.. Řekl pětka.. Tak jsem ho tou hořící rukou hytla... Tery neee.. Křičel na mě... když pětka uviděl že jsem ho nespálila tak se uklidnil a řekl mi... Tery jak to že jsi mě nespálila, to není možný... Řekla jsem mu že je můj Handler a že já handlera nemůžu spálit... Takže co to pro mě znamená... řekl pětka s udiveným výrazem... To znamená vlastně nevím jak ti to mám vysvětlit prostě jsem do tebe asi tak moc zamilovaná že si tě ten náhrdelník a moje duše vybrali za mého handlera... Řekla jsem a začervenala jsem se... Ty jsi do mě zamilovaná?!... řekl pětka s udiveným výrazem... Ano to jsem, vím je to divné, známe se teprve dva dny ale, ano jsem do tebe ZAMILOVANÁ !!!...pětka se na mě usmál a řekl.. To je moc roztomilý jak se červenáš... Já jsem mu koukala do očí a řekla jsem... Měli bychom už jít za ostatními, můžou si myslet něco špatného, teda hlavně Venda hodně si mě hlídá... pětka se na mě podíval a řekl že mám pravdu. Tak jsme šli za ostatními a jenom na nás koukali Kde jsme byli tak dlouho... Já a pětka jsme se na sebe podívali a usmáli se...

...chceme jen ty dvě holky...křičeli na všechny...na to zapomeňte... okřikl je pětka...

...fajn tak zabijeme pětku!..na to zapomeň...fajn budu pro tebe pracovat...řekla jsem smutně.
Mezitím v Academiy:
SAKRA! SAKRA! SAKRA!..křičel pětka...pětko klid,musíš se uklidnit...řekl Diego...NE JÁ SE NEUKLIDNÍM! PROČ BYCH MĚL JEDNATELKA MI SEBRALA HOLKU!..

PĚTKO? Jsi v pohodě!?.zeptala se ho Elizabeth když pětka přemýšlel nad našimi společnými chvílemi,a jen tak koukal do země...jo--ne nejsem moje holka je mrtvá vidíš jen tak tam leží a nic nedělá...řekl pětka a ukázal znovu na mě...pětko neboj ona se jednou, teda možná probudí...řekl Klaus aby pětku utišil...jo ale jen možná, fajn jak jí chceš oživit...řekl pětka na jednatelku a šel k ní...PĚTKO NEEE!..křičela Allison...když je mrtvá tak je lepší být s jednatelkou...řekl pětka a naposledy se na mě kouknul...počkej mi jí oživíme...řekla Elizabeth...počkej vždyť nejsme dost silní...řekl Hardin...no a ale lepší než aby pětka šel s jednatelkou...odsekla ho...nechci přijít o svoje dvojče...řekl Hardin a objal Elizabeth a pustili se do oživování...najednou jsem otevřela oči a byla jsme na lehátku prostřelená...VŠECHNO TO BYL JEN SEN!..výkřikla jsem a uviděla ostatní okolo mě...Terko o můj bože...řekl pětka a objal mě...jak dlouho jsem spala...zeptala jsem se pětky...spala jsi zkoro tři týdny...řekla Allison...co se ti zdálo...řekl pětka...proč se ptáš...řekla jsem na pětku s udiveným výrazem...protože jsi mluvila že spaní...řekla Vendy...ty jsi naživu...řekla jsem na Vendy a rozbrečela jsem se...proč brečíš...zeptal se mě Diego...já vám všechno řeknu...řekla jsem a začala jsem jim vyprávět o tom co se mi zdálo a oni mi nechtěli uvěřit protože pro mě to bylo jako skutečné, ale přiznám se že jsem nepříznala pusy s pětkou a tak...TAK TO JE ŠÍLENÝ...řekl Klaus a začali jsme se všichni smát.
No a co bych řekla na závěr, skončila jsem v kómatu, měla živej sen který se mi líbí a zároveň se mi nelíbil, a teď moje sestra je živá já jsem nakonec teď doopravdy skončila s pětkou a zůstala jsem na Academyi. V ten čas jsme s pětkou a jeho rodinou zažili další akce a dobrodružství, s pětkou jsem celý čas byla šťastná a užívala jsem si každou chvíli.

NO LIDI A TO JE KONEC SNAD SE VÁM TO LÍBÍ. MŮŽU ŘÍCT ŽE JSEM TOHLE PSALA HROZNĚ RÁDA, A DĚKUJI ZA PODPORU.

THE UMBRELLA ACADEMY (ČTYŘI ŽIVLY)Kde žijí příběhy. Začni objevovat