Fajn jak chceš pomoct?... Zeptal se Diego.. potřebuji pomoct od pětky, ale i od vás.... proč od pětky... zeptala se mě Allison.. to není váš problém!?... řekla Vendy...já jsem najednou vykulila oči,protože jsem jí takhle nikdy neviděla!?...VENDY UKLIDNI SE!!...okřikla jsem jí, ona se uklidnila a omluvila se jim.
Pětka se na mě podíval a řekl abych šla s ním, já jsem jen přikývla a šla jsem s ním.. co potřebuješ... zeptala jsem se ho.. víš chci vědět proč potřebuješ pomoct zrovna odemě?...víš lepší je když to nevíš..řekla jsem a sklonil jsem hlavu dolů, on mě chytil za tvář a zvedl mi ji...poslouchej chci to vědět ať je to cokoliv, ne naštvu se, vážně prosím jen mi to řekni...škemral pětka...no tak dobře, jsi můj Handler.!!...vykřikla jsem na něho.. Co je Handler??.. Nasadil pětka nechápavý výraz.. No víš ty mě jedinej můžeš pořádně uklidnit, nemůžu tě zpálit...natáhla jsem ruku a ta mi zrudla a začala hořet..pětko chytni se mě.. Vždyť ti hoří ruka!.. Řekl pětka.. Tak jsem ho tou hořící rukou chytla... Tery neee.. Křičel na mě, když pětka uviděl že jsem ho nespálila tak se uklidnil a řekl mi... Tery jak to že jsi mě nespálila, to není možný... Řekla jsem mu že je můj Handler a že já handlera nemůžu spálit... Takže co to pro mě znamená... řekl pětka s udiveným výrazem... To znamená vlastně - nevím jak ti to mám vysvětlit prostě jsem do tebe asi tak moc zamilovaná že si tě ten náhrdelník a moje duše vybrali za mého handlera... Řekla jsem a začervenala jsem se... Ty jsi do mě zamilovaná?!... řekl pětka s udiveným výrazem... Ano to jsem, vím je to divné, známe se teprve dva dny ale, ano jsem do tebe ZAMILOVANÁ !!!...pětka se na mě usmál a řekl.. To je moc roztomilý jak se červenáš... Já jsem mu koukala do očí a řekla jsem... Měli bychom už jít za ostatními, můžou si myslet něco špatného, teda hlavně Venda hodně si mě hlídá... pětka se na mě podíval a řekl že mám pravdu. Tak jsme šli za ostatními a jenom na nás koukali Kde jsme byli tak dlouho... Já a pětka jsme se na sebe podívali a usmáli se... fajn jdeme teda cvičit ty tvoje schopnosti... řekl Diego... Já jsem se na něj koukla a řekla jsem... fajn, můžeme jít na to, ale pokud se neovládnu tak vás zabiju pokud s tím teda počítáte... Ostatní se na sebe koukli a řekli navzájem... PĚTKA TI POMŮŽE SE OVLÁDNOUT!!! pravda, já jí pomůžu se ovládnout... NE TO NEPOMŮŽEŠ !!! Zakřičela Vendy... Vendy proč si na něj tak naštvaná, vždyť nic neudělal!!...okřikla jsem ji...VENDY mě můžeš věřit!!..řekl jí pětka..má pravdu Vendo, můžeme mu věřit..chytla jsem ho za ruku a on se na mě kouknul a řekl..co to děláš.!..věříš mi nebo ne..zeptala jsem se ho..jo věřím ti...řekl pětka...já jsem okolo nás udělala ohnivý kruh aby mu Vendy neublížila..okamžitě mě pusť do toho kruhu!chce tě zabít!..vykřikla Venda...ne nechce!!!...co si o mně myslíš já bych Terku nikdy nechtěl zabít...řekl pětka a kouknul na mě a chytil mě za ruku.. Já jsem se začervenala a usmála...
ČTEŠ
THE UMBRELLA ACADEMY (ČTYŘI ŽIVLY)
AdventurePřed dveřmi Academye se objevili dvě dívky, obě dvě měli schopnosti ale jedna je nezvládala a potřebovala pomoct, kterou našla jedině v Academyi Umbrella, měla hodně komplikovaný život, matka která je chtěla zabít, to jí moc neprospělo. Ale jednoho...