NĚCO O VENDY A TERCE

214 10 0
                                    

(předem se omluvám že to vydávám takhle debilně ale nešlo mi to zveřejnit tak pardon)

NĚCO O TERCE :

Ahoj jsem Terka je mi 152 let a fyzicky vypadám na 15 mám hnědé kudrnaté vlasy a hnědé oči. 152 mi je kvůli tomu že naše matka byla čarodějnice a zpojila naše krve v jednu takže co se stane jedný stane se druhý.
Pracovala jsem společně s Vendy pro komisi ale už jsem toho měls dost mám schopnosti moje schopnost je ovládat oheň ale nezvládám to takže potřebuji najít číslo pět z Academye Umbrella našla jsem si složku na komisi ukradli kufřík s teleportolali se.

NĚCO O VENDY:

Ahoj já jsem Vendy jsem Terčina starší sestra mám špinavé blond vlasy a hnědé očí, moje schopnost je halucinace a ovládání myšlenek, je mi 153 obě jsme se narodili ve stejný den 1. října ajk už víte naše matka byla čarodějnice.
Měly jsme i bratra ale Terka ho zabila, ani mi to nevadí byl to hajzl. Taky jako Terka jsem pracovala pro komisi obě jsme toho měli dost a najednou se Terka přestala ovládat její schopnost jednatelka jenom využívala aby zabíjela lidi měla od naší matky náhrdelník který jí dokázal najít handlera ( handlar je člověk který Terku dokáže pořádně uklidnit)
Kdysi jsem i já dokázala Terku uklidnit ale teď už to nezvládám protože už mě Terka neposlouchá. Takže musíme najít číslo 5

NÁŠ PŘÍBĚH :

Dne 1. října 1867 se narodila Vendy Kontázová o rok později ve stejný den se narodila Terka Kontázová.
Bylo to velice zvláštní když jsem se narodila tak jsem měla červené oči.
Naše matka byla čarodějnice takže věděla co s tím má dělat, udělal mi náhrdelník který mě uklidní, už od mala jsem ovládala oheň byl risk mě naštvat, mohla jsem je spálit. Vendy svoje schopnosti ovládala bez problémů ale já ne což je problém. Naše matka zjistila že mě Venda dokáže uklidnit když bych ten náhrdelník ztratila, což bylo plus.
Jednou jsme s Vendou byly ve škole a mě tam naštvala jedna holka a tak jsem jí zapálila vlasy, ostatní si mysleli že jsem měla zapalovač, možná to bylo lepší když nevěděli že máme schopnosti.
Ale hodně znich si to nemyslelo, hodně se mě na to ptali já vždycky odpověděla že jsem měla zapalovač Vendy se mě vždy zastala a řekla že mi ho dala do ruky.
Tímhle tím gestem jsem nás obě mohla prozradit, a v té době by to bylo hodně riskantní možná by nás i upálili za čarodějnictví, nebo spíš mě Vendy svoje schopnosti udržovala na uzdě, ale i tak jestli by mě upálili tak i Vendu, ONA SI TO NEZASLOUŽÍ!!
Je to úžasná sestra!!
Když jsme měli s Vendou narozeniny tak jsem mohla jít ven ale Venda ne tak se na mě naštvala a udělala mi silné halucinace, bolesti hlavy ale já jsem si to nenechala líbit, začala jsem hořet.
Všechny jsem zabila kromě naší matky zjistili jsme že pracovala na komisi a měla u sebe kufřík, tak se teleportovala prič, mezitím co jsme se hádali spojila naše krve.
Venda po mě hodila nůž a řízla mě do ruky, ale najednou jí začala krvácet ruka a když se na ní podívala tak jí měla rozřízlou jako já a najednou jsme si to uvědomili co naše matka provedla.
Pak jsme začali pracovat pro komisi a doufali že uvidíme naší matku ale to nám jednatelka nedovolila tak jsme museli začít zabíjet lidi jako parťačka, byly jsme v tom moc dobré. A pak jsme toho měli dost a najednou jme zjistlili že jednatelka mě měla jako zbraň proto chtěla aby jsme pořád dokola zabíjeli lidi, najednou jsme našli složku a zjistili že existuje Academie Umbrella která nám může pomoct.
(no a pak už to víte )

THE UMBRELLA ACADEMY (ČTYŘI ŽIVLY)Kde žijí příběhy. Začni objevovat