DOHODA S JEDNATELKOU

160 6 0
                                    

Když jsem se s jednatelkou teleportovala do komise tak jsem byla v kleci...HEJ!! PUSŤ MĚ!!.křičela jsem na jednatelku...víš asi ne...řekla mi s úsměvem jednatelka...co po mně chceš!..no víš chci aby si pro mě pracovala...přemlouvala mě jednatelka...NA TO ZAPOMEŇ!..křičela jsem na jednatelku...fajn tak zabijeme pětku!..na to zapomeň...fajn budu pro tebe pracovat...řekla jsem smutně.
Mezitím v Academiy:
SAKRA! SAKRA! SAKRA!..křičel pětka...pětko klid,musíš se uklidnit...řekl Diego...NE JÁ SE NEUKLIDNÍM! PROČ BYCH MĚL JEDNATELKA MI SEBRALA HOLKU!..Konečně jsi to přiznal...řekl Klaus...pětko kde je Terka?!.řekla Allison...já to vím!!.křičela Venda...je na komisi...řekl pětka...jo ale kde je na komisi...řekla Vanya...MY JSME IDIOTKY!!!.řekla Venda...proč jste idiotky?!.ptal se pětka...no víš mi dvě jsme jednatelce udělali klec která krade schopnosti...řekla zklamaně Vendy...takže Terka je v té kleci...zřejmě jo odpověděla mu Vendy...fajn jdeme na komisi...řekl Luther...tady dole je ta klec...řekla Venda...ona tam ale není! Tak kde je Terka Vendulo!..křičel pětka...já nevím pětko, a přestaň na mě řvát jinak ti ublížím, a je mi jedno jestli mě Terka zabije!..řekla s naštvaným výrazem Venda...není to Terka?!.řekl Klaus, jak to do řekl tak se všichni koukli stejným směrem jako Klaus...pojďte se mnou, VŠICHNI...roskázala jsem jim a pomalu se otočila a odešla...Tery počkej!..křikli na mě naráz...když jsme zahla do jednatelky kanceláře tak se všichni zastavili...máme tam jít?!.zeptala se Vanya...musíme tam jít sice nevím co má jednatelka a Terka za lubem ale pokud jí jednatelka něco nakukala a ona tomu uvěřila tak je to dost blbí!!.udělal jim přednášku pětka...tak jdete nebo ne!?.vykoukla jsem že dveří a promluvila na ně...jo už jdeme...řekl pětka s falešným úsměvem.
Vešli do dveří a já seděla naproti jednatelce...no tak se posaďte...řekla jednatelka...tak proč je teď Terka tvůj poskok...řekl pětka...JÁ NEJSEM NIČÍ POSKOK!!!křičela jsem na něj...dobrý to je v pořádku, uklidněte se...řekla s klidným hlasem jednatelka...Tery můžeš odejít a vy všichni taky, ale věřte mi že Terka už není taková jaká bývala...řekla jim jednatelka...já jí povím pravdu...řekl pětka...já ale neřekla že jsem jí něco nakukala pětko...je to jasný že jsi jí něco řekla...odpověděl pětka.
Mezitím se ozvali rány a pětka vykoukl ze dveří a viděl skoro celou komisi na zemi...co se to stalo?..ptal se pětka a potom se kouknul za sebe a já tam stála celá od krve...Tery!..křičel pětka a běžel za mnou, když ke mě doběhl objal mě...já jsem vás musela ochránit...řekla jsem pětkovy...PĚTKO!!!!NE NE NEEEE!!....

THE UMBRELLA ACADEMY (ČTYŘI ŽIVLY)Kde žijí příběhy. Začni objevovat