Když jsme se s pětkou probudili tak jsme se na sebe koukli a nevěděli co máme říct ale pak se pětka ozval...snad se mezi náma nic nestalo...jo no, ale takhle dobře jsem se nevyspala za posledních 152 let...víš o tom že po ránu vypadáš ještě líp...řekl mi pětka s úsměvem...ale ty taky...odpověděla jsem mu s úsměvem potom tam přišel Klaus...ale dobré ránko vy dva...vypadni Klaus!!.zařval na něj pětka...nemusíš bejt tak zlej pětko...koukla jsem se na pětku a usmála se...vy jste spolu tak roztomilý...díky Klausi...řekla jsem na Klause s úsměvem...Klausi nechceš odejít!..řekl pětka...jo jasně už jdu vy dvě hrdličky...když to Klaus dořelk tak po něm pětka hodil polštář, já jsem mezi tím byla už v koupelně a sprchovala se pak jsme šly dolů za ostatními ty se na nás jenom podívali a začali se smát...co se tak smějete?..zeptala jsem se jich...ale nic jen jste spolu byli tak roztomilí...řekla nám Venda...no tak díky teď si připadám ještě víc trapně...řekla jsem jim a začaly jsme se všichni smát kromě pětky...no tak užívej si trochu, prosím pětko...když jsem to dořekla chytla jsem ho za ruku...no tak dobře pokusím se o to...řekl a usmál se na mě.
Najednou se objevilo modré světlo a byla tam jednatelka...CO TU CHCEŠ!!.zakřičela jsem...ale moje oblíbená trojice jak pak se jmenuje ooo už vím Venda, Pětka a nesmíme zapomenout na pětkovu novou přítelkyni Terku!..jak to že to všichni věděj!..zakřičel pětka...co tu chceš...zeptala se Allison...už to říkám asi po sté jdu si pro Terku a Vendu...chceš abych ti nakopala zadek?!.řekla jsem jednatelce...TO JE MOJE Holka!..řekl pětka...tak jsi to přiznal...řekla mu Vanya...tak fajn budeme teda bojovat nebo ne...řekla jednatelka...chceš prohrát?!.řekla jsem jí...uvidíme kdo tady prohraje...řekla jednatelka...dovolíš mi to pětko?..jo máš to dovolený...řekl mi pětka...a co má dovolený?..zeptala se jednatelka když to dořekla zrudli mi oči a začali mi hořet ruce...počkej! nezabila tě náhodou Terka...řekl Klaus...jo pravda vyrvala jsem ti srdce? Tak jakto že žiješ?..zeptala jsem se...no víš mám své lidi...odpověděla nám jednatelka...to je šílený! Moc by mě zajímalo kdo by ti pomohl kdybych tě zpálila na prach!..nadávala jsem na jednatelku...jsi drsná, teď když chodíš s pětkou...řekla mi do očí jednatelka já jí chitla za ruku a zpálila ona se ode mě odtrhla a potom mě chytla za rameno a teleportovala mě na komisi...SAKRA!!.zařval pětka když jsem zmizala.....
ČTEŠ
THE UMBRELLA ACADEMY (ČTYŘI ŽIVLY)
AdventurePřed dveřmi Academye se objevili dvě dívky, obě dvě měli schopnosti ale jedna je nezvládala a potřebovala pomoct, kterou našla jedině v Academyi Umbrella, měla hodně komplikovaný život, matka která je chtěla zabít, to jí moc neprospělo. Ale jednoho...