To jsi ze mě dělá srandu...řekl pětka...jak to že nás takhle odhodila...řekla Allison...to já netuším...řekl Diego...to proto že todle je její pravé já, a to znamená že je hrozně silná...řekla Venda...takže co budeme dělat necháme jí na komisi nebo co...řekl pětka...ne musíme jí zachránit...řekl Diego...fajn jdeme na komisi...řekl pětka
MEZITÍM NA KOMISI:
ale ahoj Terko...řekla jednatelka...ty nejseš mrtvá...řekla jsem na jednatelku a usmála se...mám své lidi...to už jsme někde slyšela...řekla jsem a začala se smát...co tu chceš...zeptala se jednatelka...chci pro tebe pracovat...řekla jsem a jednatelka se na mě usmála...takže klidně zabiješ i pětku...zeptala se mě jednatelka...jo klidně je mi to jedno nemám emoce takže...řekla jsem a jednatelka mi podala ruku...plácneme si na to?..řekla jednatelka...jo...řekla jsem a potřásla jsem si s ní rukou...chci bejt časozabiják....řekla jsem na jednatelku...jdeš do toho po hlavě...řekla a usmála se...Teryyy!..křičel pětka...co tu zase chceš...řekla jsem a otočila jsem se zpátky na jednatelku...co tu děláš, pojď zpátky domů...řekl pětka...ne já patřím jsem ty běž domů zaláskovanej...řekla jsem na pětku a usmála se...pětko můžeš se mnou na chvíli...řekla jednatelka...co tu děláš pětko...zeptala se jednatelka pětky...chci aby šla Terka se mnou, patří mě...řekl pětka...už ti nepatřím...řekla jsem a vykoukla že dveří...NEJSEM TVŮJ MAJETEK...řekla jsem naštvaně na pětku...Tery prosím pojď se mnou...prosil mě pětka...ne..řekla jsem a odešla...ale pětko, ty chceš aby si Terka zapla emoce že ano...řekla jednatelka...jo chci protože todle není Terka...řekl pětka...já jí neublížím teď je silnější než kdokoliv i než Lila...řekla jednatelka...najednou se ozvali rány...co to je...vykřikla jednatelka...to je Terka...řekl pětka a ukázal na mě a na další tři lidi...kdo to je?..zeptala se pětky jednatelka...to nemám tušení...řekl pětka a najednou výděl jak jsem se svalila na zem...Teryy...vykřikl pětka a teleportoval se ke mě...co jste jí to udělali...zeptal se jich pětka...ty jsi Terčin handler...řekla neznámá holka...konečně ho našla, upřímně jsem to nečekal že zrovna ty...řekl neznámí kluk...vem Terku a teleportuj nás do Academye...řekla holka...tak dobře...řekl pětka a teleportoval nás do Academye...kdo jste? To je Terka...zeptla se jich Allison...jo to je Terka...řekl pětka...pravda kdo jste...řekl pětka...já jsem Elizabet, jsem živel vzduchu...a já jsem Hardin jsem živel země...no a mě už znáte já jsem Jake živel vody...a Terka je živel ohně...řekl pětka...přesně tak, ale bez emocí je nebezpečná, hlavně teď když umřela Venda...řekla Elizabet...počkat takže mu teď v obýváku máme všechny čtyři živly přírody...řekl Luther...jo přesně tak máte...řekl Hardin...co od Terky chcete...řekl pětka...výš musí jít s náma...řekla Elizabet...a proč a kam...řekl pětka...musíme jí pořádně naučit ovládat schopnosti, asi jak jste si všimli tak Terka má i vaše schopnosti, třeba teleportaci...řekla Elizabet...to jo ale co to znamená...řekla Allison...mi všichni máme vaše schopnosti mi čtyři máme úplně všech schopnosti proto jsme tak nebezpeční...řekl Hardin, když to do řekl tak jsem se začala probouzet...auu moje hlava, kdo jste...zeptala jsem se jich...mi jsme stejní jako ty, akorát že neovládáme oheň ale já třeba ovládám zemi a já zase vzduch...řekla Elizabeth...moc hezká přednáška ale na to já nemám náladu...řekla jsem a chtěla odejít...fajn!..křičel Hardin a chytil pětku...NEEE!.křičela jsem na Hardina...ale projevila se nám emoce...řekl Diego...pusť ho...řekla jsem naštvaně na Hardina...jak chceš...řekl Hardin a pustil pětku já jsem k němu šla a pomohla mu vstát...jsi v pohodě...zeptla jsem se pětky...jo teď už jo...řekl pětka a usmál se na mě...už vím jak ti zase zapnout emoce...řekla Elizabeth a vzala mě na dvorek...fajn teď jsi pocítila za emoci lásku a nebo strach, ale zřejmě obojí...řekla Elizabeth...to je moc milý Elizabeth, vážně moc díky...řekla jsem a protočila jsem oči...
ČTEŠ
THE UMBRELLA ACADEMY (ČTYŘI ŽIVLY)
AdventurePřed dveřmi Academye se objevili dvě dívky, obě dvě měli schopnosti ale jedna je nezvládala a potřebovala pomoct, kterou našla jedině v Academyi Umbrella, měla hodně komplikovaný život, matka která je chtěla zabít, to jí moc neprospělo. Ale jednoho...