Pětko nee! JÁ TĚ ZABIJU!..křičela jsem na jednatelku a začala jsem hořet...Tery ne uklidni se prosím...řekla mi Elizabeth...NEE JÁ JÍ JDU ZABÍT A JE MI JEDNO JESTLI ZNIČÍM CELÝ SVĚT!..křičela jsem na Elizabeth...jak chceš...řekl Jake a vylil na mě vodu a já jsem se začala dusit...Auuuu!..křičela jsem na Jakea...promiň už jsi v klidu...zeptala se mě Allison...jo už jo moc se omlouvám...když jsem to do řekla tak jsem se koukla na pětku...chceš ho oživit?..zeptala se mě Elizabeth...jo ale jak to chceš udělat?..řekla jsem na Elizabeth...musíme se spojit...řekl Hardin...ale jak?..řekla jsem na Hardina...tak jsem pojď...řekl Hardin a já si šla kleknou k pětkovy a všichni jsme se chytli za ruce...fajn a teď se soustřeď, myslí na pětku...řekla Elizabeth a já jsem zavřela oči a najednou jsem oči rychle otevřela a byli červené najednou to udělala i Elizabeth a měla je bílé, pak i Hardin ten je měl celý hnědý a nakonec i Jake a ten je měl modrý najednou jsme začali říkat tyto slova pořád do kola...Ia ora oia no te hoê o tatou( v překladu: ať ožije jeden z nás, ať živ jest)...najednou jsme zavřeli oči a znovu je otevřeli a už jsme byli normální...co se to stalo?..zeptla jsem se s udiveným výrazem...teď jenom čekej...řekla Elizabeth a i s ostatními odešla, já jsem tam u něj zůstala a čekala...no tak pětko prosím vzbuď se...řekla jsem na pětku a položila mu hlavu na hruď a začala brečet...ahh Terko co se stalo?..řekl pětka...PĚTKOOOO!..vykřikla jsem a objala ho...jsem zpátky bylo to divný bejt na druhé straně...řekl pětka...pojď dovnitř...řekla jsem na pětku a chytla ho za ruku a táhla ho dovnitř do domu...jee pětko...řekla Allison...čauky pětko...řekl Klaus...počkat!my můžeme oživit Vendu...řekla jsem na Elizabeth...jo to jo, ale i když jsme oživil pětku tak to mělo svoje následky...řekla Elizabeth...jaký následky...řekla jsem na Elizabeth...no víš Terko, když jsme oživil pětku taaak...CO TAK!..křičela jsem na Elizabeth...Elizabeth tím chtěla říct že jsme tím někoho zabili...řekl Hardin...cože...řekla jsem a koukla na pětku který stál vedle mě...jdu do pokoje...řekla jsem a odešla...pětko měl bys jít za ní...řekla Allison...jo jdu...řekl pětka a teleportoval se za mnou...Tery co je?...zeptal se mě pětka...jenom mě to zaskočilo, protože jestli oživíme Vendy tak někdo umře a to já nedovolím...řekla jsem na pětku se smutným výrazem...aleee Tery ty moje miloučká duše...řekl pětka a objal mě, potom jsem se na něj a dala mu pusu, po chvíli jsem se od pětky odtrhla a řekla...p-p-promiň...to nevadí Tery ani nevíš jak dlouho jsem to chtěl udělat...řekl pětka a pak jsme šli dolů na večeři...tak co jak se máte...zeptala jsem se ostatních...jsi zhulená...řekl Klaus...co nee...řekla jsem na Klause...vypadáš tak i ty pětko...řekla Allison...cooo nee...řekl pětka...hele mám už hlad...řekla jsem na ostatní a sedla si ke stolu...taak tady máte moje děti...řekla Grace...děkuji...řekla jsem na Grace a usmála se...nemáte zač...řekla Grace a odešla...dobrou chuť...řekla Allison...díky Allison...řekla Vanya...aleee moje dvojčátka...CO CO TY TADY CHCEŠ!..
ČTEŠ
THE UMBRELLA ACADEMY (ČTYŘI ŽIVLY)
AventurăPřed dveřmi Academye se objevili dvě dívky, obě dvě měli schopnosti ale jedna je nezvládala a potřebovala pomoct, kterou našla jedině v Academyi Umbrella, měla hodně komplikovaný život, matka která je chtěla zabít, to jí moc neprospělo. Ale jednoho...