Chimi|22:38|
Yoongi?Yoongi
Ano?Chimi
Já...Yoongi
No, co?Chimi
Bojím seYoongi
Čeho?Chimi
VšehoYoongi
Cos dělal?Chimi
...
Ty bys tohle všechno měl vědět, ne?Yoongi
Máš naprostou pravduChimi
Tak proč ses mě ptal?Yoongi
Chtěl jsem zjistit, jak dlouho to tvému ustrašenému mozku v půl jedenácté potrváChimi
Doufám, že se dobře bavíš nad mojí hloupostíYoongi
NeVlastně jo
Chimi
Eh...
Kašli na toYoongi
Ne, kdybych se vykašlal na tvé kamarádské vztahy, taky bys nesebral odvahu jim to říct. Teď je to mezi vámi zase o něco lepšíChimi
Hm, asi joYoongi
Fajn
A teď mi vysvětli, proč ses díval na horor, když jsi sám doma, smrade
A ještě máš zítra školuChimi
Nevěděl jsem, že je to hororYoongi
To ti došlo až na konci, kdy sťali poslední hlavu, rozsekali poslední pár končetin a spálili poslední oči a mozky v detailním záběru, že?Chimi
Nepřipomínej mi to!Yoongi
Tak co po mně chceš?Chimi
Já nevímUklidňující zprávu?
Nádherný zázrak?
Abys mě uspal?
Holly?Objetí...?
Yoongi
Objetí?Chimi
Ne, to neYoongi
Proč ne?Chimi
Je to blbý nápadYoongi
Není, objetí by ti pomohloChimi
Ale ty se tu nezjevíš jen pro to, abys mě objalYoongi
Jak to můžeš vědět?Chimi
Nevypadáš na toYoongi
Ani mě nevidíšChimi
Prostě to cítímYoongi
AhaJimine
Ty zase pláčeš?Chimi, nebreč
Chimi
Nedívej se na mě, vypadám hrozně a je to trapnéYoongi
No to bych se na to podívalChimi
Haha...Yoongi
Dobrá
Lehni si na bok, ať máš za sebou místo
Neotáčej se ale, až ráno
Ok?Chimi
Ok
Zobrazeno 22:59Jimin učinil, o co byl žádán, a stáhl tak své vyklepané tělo na půlku rozsahu jeho prťavé postýlky. Jelikož jeho hlava spočinula u zdi, neviděl do prostoru svého pokoje a bál se více. Bylo mu trapně z toho, jak se bojí a otravuje tím svého strážce. Vážil si ho však za to, že mu pomáhá, ač u toho má blbé poznámky.
Yoongi na nic nečekal a v pyžamu se ihned vydal na záchranu jednoho nevinného štěňátka, co ho potřebuje.
Jen se objevil ve stejné místnosti, srdce mu vynechalo úder. Viděl ho tak zblízka. A uvidí ho ještě blíž. Pomalu se vydal k posteli. Našlapoval jemně, křídla složená, aby do ničeho nestrčil. Bylo vidět, že Jimin se ho bojí. Vlastně se bojí něčeho za svými zády, ačkoliv je to s největší pravděpodobností Suga.
Silně stiskl víčka a ještě o trochu víc se schoulil. Yoongi by měl něco říct. Konejšivou větu. Ale on si slíbil, že zatím nechce, aby Jimin znal jeho hlas. Když už stál těsně před postelí a dosáhl tak na tělo na ní, vztáhl ruku a stejně jemně, jako předtím našlapoval, ji položil na třesoucí se rameno.
Ten chudák sebou polekaně trhl. Hned na to se ale uklidnil. Už bude v bezpečí. Starší si za něj opatrně lehl a tělem kopíroval to jeho. Rukou ovinul hubené bříško a přitiskl se k jeho zádům ještě více. Oba pocítili rozpaky, ale jen jeden je nedokázal ukrýt.
Kupodivu se i tak Jimin zavrtěl, obrovskou ruku svými packami objal a přesunul více ke hrudi, čímž získal pohodlí. Když Yoongi usoudil, že už se ten před ním hýbat nebude, pomaloučku protáhl levé křídlo rovnoběžně se stěnou a poté jím svěřence lehce přikryl. Ten se neovládl a z kuličky rukou jednu odlepil, aby si na úkaz sáhl.
Pírka byla jemná a Chimi žasl. Ještě pár sekund je obdivoval, než Yoongi s křídlem zacukal. Jako by ho slyšel. „Přestaň mi osahávat křídlo a spi už, spratku."
Ve skutečnosti si ale Suga přál více hlazení. Nikdy ho nikdo nehladil. A už vůbec ne tak opatrně. Opatrněji, než kdyby se pod ručkou mělo křídlo rozpadnout v prach.
„Dobrou," ozval se potichu Jimin. Místo odpovědi mu anděl věnoval dětskou pusinku na zátylek a hlavu už nechal odpočívat v těsné blízkosti jeho krku. Za světla by se v tu chvíli Jiminovy rudé tváře odrážely od zdi.Yoongi si to neuvědomoval, ale Jimin cítil každý milimetr, na kterém se ho dotýkal. Cítil jeho nohy, hruď, břicho, nos... Také cítil jeho klidný dech a teplo, které ho vzápětí uspalo.
Yoongi také usnul. Mohl. Probudí se v nebi. Stejně tak by mohl zůstat, ale nechtěl, aby se Jimin probudil dřív a viděl ho.
Moc a moc si vážím hlasů od Rebel_Blake_. Potěšilo mě to😊❤
Ráda bych ti tuhle kapitolu věnovala, ale 1. netuším, jak se to dělá a 2. mi to příjde zvláštní, protože bych tím věnovala něco, co se nemusí nutně líbit, a celkově bych se bála, že to nebude dost dobré.
Jinak přeji hodně štěstí do nového roku všem!🥳
ČTEŠ
Kolik pravidel ještě zbývá?
FantasyI v nebi jsou pravidla stejně jako rebelové, co se jim rádi vzepřou. Na kolik strážný anděl mladého Jimina porušuje pravidla pro zábavu a na kolik to dělá z lásky v srdci? Bude se tam z velké části vyskytovat texting.