Yoongi|16:03|
ChimiChimi
??
Jsem s kamarády venkuYoongi
Asi se mi líbíšChimi
Cože?!Yoongi
...ouch
PromiňYoongi sledoval ten chaos pod ním s úšklebkem na rtech.
Jiminův prožitek ho natolik trápil, až se rozhodl sám zakročit. Přes protesty vnitřního hlasu se vydal za Namjesusem, aby mu pomohl. Dostal vynadáno, že se Bůh snažil jeho porušování pravidel přehlížet a hrát slepého a on si tam napochoduje s tak pošetilou žádostí.Suga se ale s Namjesusem znal víc, než vypadalo. Doopravdy to byli dobří kamarádi už z dětství. Tedy alespoň z Yoongiho dětsví. Namjesus by mu odpustil snad i nemyslitelné. Proto mu vyhověl a slíbil, že Jimina nechá zapomenout. Yoongi si spokojeně mnul ruce. Od Boha místo tří trestů vyvázl s pouhou fackou a jeho Chimi bude mít zase neposkvrněný život.
Jak se však říká, nic není zadarmo. Ani Namjesus nenechal anděla tak lehce vyhrát. To ale kromě něj nikdo nevěděl.
Jimina srazil nějaký blázínek na koni. Kůň chlapce málem pošlapal. Ale jak Namjesus chtěl, způsobil mu jen pár modřin a otřes mozku. Chlápek i s koněm někam zmizeli, zatímco Jk s Jinem se ke kamarádovi vystrašení hnali, jestli je v pořádku. I další lidé z ulice se šli přesvědčit, není-li hubený klučina dokonce mrtvý.
Už brzy měl jeho strážný anděl poznat, kde je zakopaný pes. Zatím se ale usmíval. Jeho svěřenec ležel v sanitce a i takhle mu to podle Yoongiho tichého hlásku někde hluboko pod maskou bez emocí slušelo.
Už se probouzel. Znovu ale usínal. Až v nemocnici se probral (víceméně) při smyslech. Měl výpadek paměti. Nic by mu neříkalo znásilnění, chemikářův kabinet a vlastně všechno z uplynulých asi tří týdnů.Jeho matka byla celá bez sebe strachem. On se ale cítil docela v pořádku. Bůh dal, pročež se zotavil mnohem rychleji než kdokoli jiný.
Yoongi byl na sebe pyšný. Ve chvíli, kdy se cítil nejlépe (on tomu tak neříkal, ale my všichni víme, že se nenávratně a střemhlav řítil do propasti lásky), ho Namjesusova noha ale podrazila a nechala sletět na čumák do bolestivé reality.
Chimi|12:10|
My jsme se asi znali... Víte, nepamatuji seYoongi
Nedělej, mě si pamatuješChimi
Promiňte, ale měl jsem otřes mozku, opravdu mi Vaše zprávy nic neříkajíYoongi
Ty si ze mě děláš srandu, že, smrade
Tohle není vtipnéChimi
Ne, moje mamka to potvrdí
Zobrazeno 12:14„Co je to kurva za podraz?!" ječel Yoongi na Namjesuse se slzami na krajíčku. Nemohl tomu uvěřit. Muž z trůnu se na něj pouze vlídně usmíval.
„Tohle jsem nechtěl, doprdele!" nadával.
„Klid, vždyť si to nepamatuje, je šťastný," uždibl si Bůh ještě kousek Yoongiho vzteku, předstírajíc hloupého.
„Ne! Zapomněl na mě, nechápeš?! Co mám teď asi dělat?! Proč jsem za tebou vůbec lezl?! Není na tebe spolehnutí!" řval anděl podrážděně, načež se dozvěděl, že darovanému koni nemá na zuby hledět. S posledním „kurva!" zabouchl dveře a vydal se zpět po schodech dolů.
Chimi
Halo?
Pane?Známe se tedy, nebo ne?
DoručenoKdyž se znovu podíval na chat, naplno pustil proud slz zlámaného, převálcovaného srdce. Tohle si nepřál. Možná si to zasloužil. Ale stejně mu to nepřipadalo fér. Jak mu to mohl kamarád z trůnu udělat? Cítil se zrazen. Drtilo ho to. Teď už věděl, jak bolí opravdový trest. Píchalo ho u srdce. Rozpadl se na smutné saze. Tedy alespoň metaforicky. Před očima se mu bořil život. Nikdy předtím se nezamiloval. Zatím o tom nevěděl, nebo to skrýval, ale bylo to tak – Jimin pro něj znamenal tolik, co pro jiné znamená celý život. Prožíval noční můry a další den onemocněl.
Hello there, kulíšci🤗
Já vím, včera jsem nevydala, dneska nic moc, ale nebojte, už mám plán na další kapču a slibuju, že se to zlepší.
ČTEŠ
Kolik pravidel ještě zbývá?
FantasíaI v nebi jsou pravidla stejně jako rebelové, co se jim rádi vzepřou. Na kolik strážný anděl mladého Jimina porušuje pravidla pro zábavu a na kolik to dělá z lásky v srdci? Bude se tam z velké části vyskytovat texting.