„Máte návštěvu," zapěla sestřička od dveří. Yoongi jen zničeně zabručel. Věděl, kdo to je.
„Co chceš?!" prskl. Poslední, koho chtěl vidět, se tu zjevil.
„Nečekal jsem, že tě to sejme až takhle... kam se poděl tvrďák Yoongi?" uchechtl se Namjesus.
„Podrazils mě," postěžoval si anděl uraženě. Stále ještě příchozímu nevěnoval ani pohled.
„Přestaň štěkat, můžeš si za to sám. To tys porušil pravidla, ne já," sedl si k nemocnému na postel.
„Myslel jsem, že jsme kamarádi," neposlouchal Yoongi. Namjesus si povzdechl.
„A já myslel, že na to přijdeš, ale ty ses místo toho zhroutil a teď tu marníš čas. Přišel jsem ti dát nápovědu," poklepal ležícímu na ruku, která sebou ucukla. Yoongi chtěl slyšet omluvu a „napravím to", ne takovéhle bláboly.
„Mám tě proplesknout? Prober se, Sugo, mluvím o Jiminovi," zamával Bůh rukou před unavenými očky, která se při posledním slově mírně pootevřela.
„Speciálně pro tebe jsem to napsal ve verších," usmál se, rozevřel Yoongiho ručku, vložil do ní papírek a zase jí zavřel. Pohladil zpocené světlé vlasy a vytratil se.
Yoongi ještě chvíli bezmocně ležel. Poté rozbalil nápovědu. Na papírku stálo:
Pád v zapomnění zajisté bolí
A lehké jest se ukrýt do kouta
Klamáži věří jen blb s hlavou volí
A radši sám sebe připoutáZdání propadnout, že se nestydíš
Seber se a začni klíč hledat k zámku
Tenhle klíč poznáš, až ho uvidíš
Nesnaž se však do dírky strkat slámku
(Protože ti zámek neotevře)Pouze jeden klíč a jeden zámek jsou
Neztěžuj si zbytečně lehkou práci
Schválně, kam až slova tě zanesou
Pamatuj však – činy jsou tažní ptáciYoongi se plácl do čela a unaveně vydechl. Co je to zas za debilní hádanky, říkal si. V duchu protočil panenky. Namjesus ho chtěl verši akorát potrápit. I tak ale zavolal sestru. Možná to byl dotek ruky, možná pohlazení po vlasech, ale Yoongi už byl zdravý. Byl si jist, že to Bůh ho uzdravil, aby mohl dumat nad tou jeho přiblblou hádankou.
(Berte to tak, že Bůh může uzdravit anděly, ale ta nemoc se jim pak vrací, a proto se to nedělá. U Yoongiho to byly emoce, co ho zžíralo, ne nemoc jako taková.)Yoongi|15:51|
ChimiChimi
Ano, pane?Yoongi
Projel sis tuhle konverzaci od začátku?Chimi
Jo, jediná zpráva, která je mi povědomá je tahle: Tak co po mně chceš?Yoongi
Aha...
Jak se cítíš? Myslím jako v tomhle chatu, já a ty...? Prostě chápešChimi
No... mám pocit, že jsme se asi znali dobře, ale nevím, jak si to celé představitYoongi
Tak já ti pomůžu si vzpomenout, ok?Chimi
DobřePíše...
Čau, kulíšci, tady je ta kapča, co to měla napravit. Tedy alespoň už má Yoongi naději. Ale nebojte, však on to nějak vymyslí.
Je to hezké, když sněží, že?
ČTEŠ
Kolik pravidel ještě zbývá?
FantasyI v nebi jsou pravidla stejně jako rebelové, co se jim rádi vzepřou. Na kolik strážný anděl mladého Jimina porušuje pravidla pro zábavu a na kolik to dělá z lásky v srdci? Bude se tam z velké části vyskytovat texting.