Pohled 3. Os.
Potom co dojeli na Avengers základnu umístili Lady Winter do speciální cely. Byli zničení, jak fyzicky tak někteří i psychicky. Právě teď sedí Carol připoutaná na židli v cele. Skupina superhrdinů ji pozoruje na kameře ve vedlejší místnosti.
,, co bude dál " zeptala se zrzka a nepouštěla zrak z monitoru.
,, jdu si s ní promluvit" prohlásí Bruce a rozešel se tam kde je Carol.
Pohled Bruce
Šel jsem za Carol. Mám o ní strach. Nevím jak ji pomoc ale moc bych chtěl.
Přišel jsme k té místnosti. Nádech, výdech. To zvládneš Bruci. Vzal jsem za kliku a opatrně vstoupil.
Seděla tam a dívala se do země. Když postrehla že jsem vešel zvedla pohled na mě. Nebyl to úplně přátelský pohled.,, Carol, ahoj" pozdravil jsem ale odpovědi se mi nedostalo. Přišel jsem blíž a posadil se na tu židli naproti.
Koukala na mě jako na nepřítele.,, jděte pryč " řekla divným tónem. Už to nebyla ta stará Carol.
,, to jsem já, Bruce Banner tvůj táta. Ty jsi moje dcera, Caroline Alison Banner pamatuješ?" byl jsem smutný. Nereagovala ale v mi met kdy jsem dorekl svůj monolog, zvedla hlavu a podívala se mi do očí. Na chvíli jsem viděl v jejích očích vzpomínky...
Pohled Carol
Byla jsem připoutaná k nějaké židli v akváriu. Teda alespoň to tak vypadalo.
Naproti mě seděl muž s našedléma vlasama.,, to jsem já, Bruce Banner tvůj táta. Ty jsi moje dcera, Caroline Alison Banner pamatuješ?" cože? Dcera? snažila jsem se vzpomenout, zvedla jsem k němu pohled a podívala jsem se mu do očí. V tu chvíli kdy jsem se mu podívala do očí přelítlo mi v hlavě několik vzpomínek na něj. Na mého tátu.
,, tati?" řekla jsem a on se na mě podíval s radostí v očích. Oči se mi zalili slzama.
,, Carol..! Ty jsi si vzpomněla! Chci aby jsi věděla že tě mám rád, strašně moc dcerunko." řekl a ukapla mu slza štěstí.
,, lidi pojedete sem, vzpomněla si" když toto říkal díval se do kamery v rohu místnosti. Během chvíle se do místnosti nahromadili různí lidé.,, vzpomínáš si na nás? " řekl blonďák. Každým jsem se podívala zpříma do očí, nejdřív jemu.
,, ty jsi Steve" podívala jsem se do očí zrzce.
,, ty jsi Natasha" zrzka se usmála.
Další byl na řadě muž s Le zvláštními brýlemi, pozorně jsem se na něj zakoukala.
,, Tony " on kývl a na tváři se mu rpzlil úsměv. Dále tam stál muž s krátkými vlasy a takový oblek měl na sobě.
,, a ty jsi Clint" byla vidět že h o to potěšilo.
,, chyběli jste mi lidi " usmála jsem se.,, dobře tak si myslím že ji můžeme pustit" řekl muž s delšími hnědými vlasy a kovovou rukou. Byl mi povědomí, někde jsem ho viděla. Koukala jsem na něj a on si toho všimnul. Odpoutali mě od té židle a pustil ven. Šli jsem někam jinam. Došli jsme do místnosti kde byl velký stůl a hodně židlí. Asi zasedací místnost.
,, Emmm Carol, vzpomínáš si i na Buckyho? " zeptal se mě táta. Vykulila jsem oči, div že mi nevypadly, nemohla jsem uvěřit svým očím.
,,to jsi ty" podívala jsem se na něj vražedným pohledem. Všichni na mě koukali jak na blázna.
,, ty jsi ten muž co zabil ty lidi v tom autě! " zvýšila jsem hlas. Sklopil hlavu. Věděl o čem mluvím a ostatní podle výrazu nejspíš taky.,, Carol uklidni se, tohle už se vyřešilo." řekl táta. Byla js naštvaná. Ano, vzpomněla js si na něj ale tohle.
,, trávili jsme spolu hodně času. Říkala jsem ti skoro všechno a ty si mi neřekl tohle?! Tajil si mi svou minulost! Proč!?" tekla mi po tváři slza, byla jsem zklamaná.
,, nechtěl jsem aby jsi to věděla, myslel jsem že by jsi na mě změnila názor a už se se mnou dále nebavila" dělá si že mě trenky?
,, nezměnila bych názor kdyby si se mi svěřil. To že si mi to neřekl, takovouhle vážnou věc, je ještě horší než mi to říct do očí. Dozvěděla jsem se to od nějakého úchyla co do mě pouštěl nějakou modrou sračku! " zklamal mě, nevěřila jsem že mi zatajil že byl vrah. Odpustila bych mu to. Ale bolí mě že mi nevěří a neřekl mi to. Všichni na nás koukali jak se hádáme. Nevydržela jsem ten tlak.
Zvedla jsem se že židle a chtěla odejít. Když jsem si stoupla zamotala se mi hlava. Udělala jsem krok a zatnilo se mi před očima. Poslední co jsem vnímala byl můj obličej přilepenej na koberci zasedačky....Otevřela jsem oči. Všude bylo bílo a něco pípalo. Ležela jsem na bílé posteli. Asi v nemocničním oddělení. A vedle postele seděl táta. Spal. Měl na sobě bílej plášť.
,, můžete prosím někdo vypnout tu pípající věc než to vezmu a v hodím z okna? " zašeptala jsem. Táta sebou cukl a vyskočil na nohy.
,, Carol už jsi vzhůru, konečně bál jsem se o tebe." řekl, moji odpovědi byl menší úsměv. Šel k tomu příšerně pípajícímu přístroji a něco si zapisovat do papírů co měl v ruce.
,,máš skvělé výsledky. Příčina toho že jsi omdlela byla ta že si se ještě moc nevzpamatovala z těch testů co na tobě prováděli a to že si se pohádala s Buckym ti taky moc nepomohlo. Spala si celou noc. Je úterý jedenáct dopoledne. Takže sis pěkně připsala. Teď tě odpojí od přístrojů auzes jít do pokoje ve 12 přijď na oběd. Tam probereme ještě něco. " dokončil svůj monolog a odešel. Teda... Řekl m všechno na co jsem se chtěla zeptat.
Měla jsem na sobě svoje oblečení. Se divím že mě nepřevlékli. Opatrně jsem vstala a pomalu šla do sveho pokoje.
Když jsem tam došla vsachno bylo jakože nové, ani stopa po únosu. Sedla jsem si na postel a v tu chvíli se mi do hlavy nahromadili chvíle co jsme spolu trávili s Buckym... Musím si s ním něco vyjasnit........×
Ja vím já vím říkala jsem že kapitola vyjde mezi 3.-4. a je 8. Ledna😂 omlouvám se ale tak trochu jsem vždycky hledala chvilky na to napsat alespoň jednu větu. Kámoška mě donutila se zapojit do takové challenge. 😂😂🥵
×
Co myslíte? Jde Carol ukončit kamarádství a vyříkat si co se stalo nebo mu jde říct že mu odpouští a že k němu něco cítí?
Hmmm zajímavá otázka 😂😂😂 můžete psát do komentářů co si myslíte že se stane✨
(pardooon za chyby)×
Jinak kdo se těší na The Falcon and Winter Soldier? Black Widow? Eternals? Loki? Hawkaye? A ještě další seriály a filmy co mají letos vyjít.
×
Můžete mě sledovat na ig
carol__. ine 🖤🖤×
Mějte se hezkyyyy✨✨
ČTEŠ
In Love With Winter Soldier
FanfictionDívka vychovaná mimo život jejího otce. Nechtěl aby se jí něco stalo, a tak ji schovával před nebezpečím z jeho života. Dcera doktora Bruce Bannera.