To Nejcennější

1.1K 45 23
                                    

Ráno mě probudil paprsek slunce mezi závěsy. Protáhla jsem si tělo a na tváři se mi rozlil nepatrný úsměv. Bylo 8:32. Ale když jsem se otočila a zjistila že Bucky zde není, úsměv mi spadl. Posadila jsem se a rozhlížela se jestli tu někde není. Dveře do koupelny byly otevřené a byla tam tma. Tam taky není.
Zvedla jsem se z postele oblékla jsem si Buckyho mikinu co tam nechal a vydala jsem se ho hledat. Chtěla jsem vyjít z po za rohu ale rychle jsem se vrátila. Viděla jsem jak tam Bucky stojí a povídá si s nějakou ženskou. Blond vlasy, celkem hubená a za pasem zbraň. Nějak se k němu měla ale Bucky se moc netvářil. Najednou mi někdo poklepal na rameno. Prudce jsem se otočila, vyděšeně jsem se podívala. Stál tam Steve. Tak ten tu chyběl.

,, Ahoj Carol koho tu špehuješ? " pobaveně se usmál.

,, Bucky tam stojí s nějakou ženskou co se na něj lísá." aniž bych si to uvědomila zamračila jsem se. Steve vykouknul z po za rohu aby se podíval co se tam děje.

,, to je Sharon. Jednu dobu na mě taky taky něco zkoušela ale já ji nechtěl a tak to začala zkoušet asi na Buckyho." zasmál se. Nepřijde mi to vtipný.
,, žárlíš?" nikomu nic neříct.

,,proč bych zářila? " tázavě jsem se na něj podívala.

,, Carol nejsem slepej, a hlavně jsem vás viděl včera se líbat po snídani na chodbě" a sakraaa, já mu říkala že nás někdo uvidí.

,, a tobě by bylo příjemný kdyby si viděl jak někdo leze po Tonym?" vykulil oči zčervenal a sklopil hlavu.
,, nejsem slepá Stevie" zasmála jsem se.
Asi se naštval nebo styděl, protože se sebral a beze slova rychle odešel. Upsiiiik.

Podívala jsem se za roh abych viděla jestli tam pořád jsou ale nikdo tam nebyl. Zamyšlená jsem se otočila a chtěla odejít do pokoje ale narazila jsem do něčí hrudi. Ať to není...... Agh Bucky.

,, ale ale tady někdo šmíruje " vzal mě za bradu tak abych se na něj podívala.
,, a vypadá to, že dokonce i žárlí" zasmál se. Hahah. Fakt vtipný.
Odklonila jsem zrak na okno vedle nás.

,, kdo byla ta blondýna?! " koukla jsem se na něj a ostře jsem se zeptala.

,, to byla Sharon, furt něco zkouší ale má to marný, protože já už někoho mám " počkat on někoho má? Viděl můj vyděšený výraz a pochopil.
,, tebe mám a nikoho jiného nechci " musela jsem být červená jako rajče.

,, pokud se pokusí ještě o něco, tak ať si mě nepřeje" vařila se ve mně krev. Miluju jak se směje každý věci co vypustím z pusy.

,, takže, Carol máš dneska 18 let " zašklebil se a já si vlastně vzpomněla že mám narozeniny. Táta tady není, je tu jen Bucky a holky. Škoda.
,, a já mám pro tebe překvapení" v očích měl takový ty jiskřičky malého dítěte.

,, Bucky říkala jsem ti že nic připravovat nemusíš, že nemám ráda překvapení" to co jsem řekla už moc nevnímal a už mě táhnul pryč. Co to bude.
Došli před dveře k jeho pokoji. Tak zvláštně se na mě díval. Vzal tu kliku a otevřel. Brada mi spadla až na zem.

,, to.. Tohle si nemusel" řekla jsem a zčervenala. Všude byly slunečnice a růže. Moje oblíbené květiny. Na posteli byl položený tác s jídlem. Jelikož bylo ráno hádám že snídaně. Na televizi byl zapnutý Netflix a připravený film za čarou. On ví co mám ráda.
,, děkuju, je to krásný " vzal mě za ruku a táhnul k posteli. Posadili jsme se na ni a Bucky dal mezi nás tác. Bylo tam všechno, od sýrů po lívance. Je zlatej.

,, pro tebe vždycky všechno kdykoliv." řekl a dával mi k puse vidličku s kouskem lívance se šlehačkou. Otevřela jsem pusu aby mi tam mohl vložit to sousto ale nejdříve zavadil vidličkou o nos a pak až do pusy. S chutí jsem, sousto prežvýkala. Bucky se na mě tak podezřele díval a smál se.

,, co tak koukáš? " řekla jsem a mírně se zamračila. Naklonil se ke mně a políbil mě na nos.

,, měla si tam šlehačku" zasmál se. Miluju ho a dala bych mu cokoliv na světě. Koukali jsme si navzájem do očí. Jemně jsem se kousla do rtu. Odsunul tác s jídlem pryč a naklonil se ke mně. Dlouze mě políbil a já mu polibek oplatila.
,, překvapení " musela jsem se nad tím usmát.

,,překvapení" odpověděla jsem mu a spojila ruce za jeho krkem. Vzal mě za boky a přitáhnul si mě k sobě tak abych ležela pod ním. Váhavě se na mě usmál. Vypadalo to jako by si zjišťoval, jestli mi to třeba nevadí. Když se ujistil že jsem v pohodě, dravě mě po líbil. Nemohla jsem se ho nabažit. Se vším co udělal jsem spolupracovala. Najednou jsem cítila jak mi kovová ruka zajela pod mikinu. Pod tou mikinou mám jen podprsenku. Něžně mě hladil po bocích. Museli jsme se na chvilku odtáhnout z polibku. Oba jsme věděli k čemu se schyluje. Podíval se mi do očí s otázkou a já kývla s úsměvem. Pokud o to nejčtenější chci s někým přijít, je to on. Zajela jsem mu rukama pod tričko a když to nejméně čekal, sundala jsem mu ho. Po tom co jsem to udělala na mě nevěřícně s jiskru v očích koukal.

,, Teda, to jsem nečekal " umlčela jsem ho polibkem.

,, pššš, teď není třeba slov" zašeptala jsem do polibku. Pokračovali jsme dál. NS zem padaly kusy oblečení a teď prádlo na tu část... Nějak jsem nestihla si zařídit antikoncepci, nepočítala jsem s tím. Bucky sáhl do šuplíku od nočního stolku a vyndal z něj kondom. Zaujal mě vzhled obalu toho kondomu. Vážně, banány?
,, Teda pane Barnesi, to tu máte pro každou příležitost nebo jste věděl že k něčemu dojde? " řekla jsem šibalsky.

,, doufal jsem v to" nadechla jsem se na odpověď ale umlčel mě polibekem.
,, myslím že není třeba slov slečno Bannerová" vzal onen obal a roztrhl ho.

Všichni víme co se dělo dál....


Ig- carol__.ine

×

Takže je tu 15á kapitola 🎉 ale nebojte plánuji jich ještě dost.

×

I když se cítím jako s dírou v hrudníku, jsem ráda že mám za sebou rozhodování škol.

×

Mějte se hezky, snad se líbila. Ahoj!

1000 slov

In Love With Winter Soldier Kde žijí příběhy. Začni objevovat