Pohled Carol
Cítila jsem chlad po celém těle. Bolest se. Bolest se mi rozpínala od hlavy až k nohám. Pomalu jsem otevírala oči. Viděla jsem rozmazaně.
,, aaaaaaa slečinka se probudila " nevěděla jsem kdo mluví, viděla jsem rozmazaně. Pomalu se mi začalo zaostřovat vidění. Byla jsem připoutaná na železném stole a okolo toho stolu se pohybovali lidi v bílích pláštích. Pohledem jsem zavadil o toho může co na mě mluvil.
,, co po mně chcete " trhla jsem sebou jestli pásy okolo mých rukou nepovolí.
,, jenom srovnává účty tvyho otce. Nebo snad chceš aby sme si vzali jeho?" byla jsem vytočená ,, a nebo tvoji lásku? Buckyho?" vařila se ve mně krev. Nechtěla jsem aby komukoliv na kom mi záleží ublížili.
,, nechte je být! " slubala js sebou, nemohla jsem poouchat ten jeho slizlý hlas.
,, víš vůbec co je ten tvůj Bucky zač! Řekl ti co dříve dělal! Že byl jeden z nás! " křičel na mě až z toho prskal.
,, pusťte to" nějací lidi přivezli televizi na kolečkách a dali do ní kazetu. Kazetu, to vážně? Lidi žijeme ve 21.století.,, co na tom je? " podívala jsem se na toho může ale nevěnovali pozornost. Koukla jsem se na tu televizi.
Jel tam nějaký muž na motorce. Měl masku a uniformu. Přijel k autu které se vybouralo. Myslela jsem že ty lidi zachrání ale to co jsem viděla mě zarazilo. Ten muž vytáhl z auta řidiče a zbil ho do krve a vrátil ho zpátky. Přešel k druhé straně auta. Otevřel dveře, strčil tam jen ruku. Pochopila jsem že tu osobu co tam sedí škrtí. Měla sem pusu dokořán. V posledních sekundách se muž rozešel k té kameře která to celé natáčela. Bylo rozeznat kdo to byl..... Byl to Bucky. Proč mi to neřekl, to co dříve dělal.,, vidíš, o tohle jsme přišli. O supervojáka jménem Winter Soldier. neboli ten tvůj Bucky. Ale víš co je tohle? " vzal do ruky sáček s modrou tekutinou. Kývla jsem záporně.
,, tohle je milá zlatá sérum které dokáže proměnit v supervojáka." trochu jsem nad tím přemýšlela než mi došlo...,, to tuhle modrou sračku chcete nalít do mě!? " nějak už jsem se neudržela. Bála jsem se. Ne tak úplně o sebe ale i o ostatní.
,, neboj se. Bude z tebe Lady Winter " zasml se nechutný úsměvem a odešel pryč. Nevěděla jsem co bude dál. Najednou ke mě začali vozit nějaké přístroje. Jehly. Pinzety a podobné nástroje. Přišel ke mě nějaký muž. Vytáhl jehlu a krutě mi ji zapíchl do žil. Začla jsem křičet. Strašně to bolelo. Cítila jsem jak mě mrazí v žilách, to asi to sérum. Asi po deseti minutách snášen bolesti jsem upadla do mdlob.
Pohled Buckyho
Bruce se snažil najít Carol se zbytkem týmu a já? Ležel jsem v posteli s výčitkama. Můžu za to já! Mohl jsem tomu zabránit! Mohli mít teď mě a ne ji! Vymrštil jsem se z postele vzal skleničku co ležela na nočním stolečku vedle postele a hodil s ní o zeď naproti. Bál jsem se sám sebe. Můžu za to já. Couval jsem dozadu, když jsem narazil do zdi svezl jsem se po ní na zem. Dal jsem si tvaz do dlaní a vyčítal jsem si to.
Po chvilce někdo tukal na dveře. Neodpovídal jsem, neměl jsem sílu s někým mluvit.,, Bucky to jsem já " poznal jsem Natashy hlas. Bez vyzvání vešla do vnitř a posadila se ke mně na zem.
,, Natasho celý jsem to prodělal. Mohl jsem tomu zabránit! Mohl jsem tam teď být místo ní." podíval jsem se na ni a ona se dívala s lítostivým pohledem.
,, ty ji fakt miluješ viď?" věděl jsem že se zeptá. Koukala na mě tím svým typickým úsměvem.
,, ano, a to hodně " smutné jsem se usmál. A vzpomínal na ty chvilky které jsme spolu zažili.
,, Jamesi Buchanane Barnesi! Zvedni tu svojí prdel a jdi ji hledat! Miluješ ji! A proto ji musíš najít. Musíš ji najít než ji vymyjou mozek" poslední slova řekla vážně. Věděl jsem co Hydra dokáže. Nevím proč ale myslím si že ji řeknou o mé minulosti.
,, jdu jim pomoct ji hledat " zvedl jsem se a šel směr zasedačka.
,, jen běž najít svojí Popelku princi!" zakřičela na mě Nat na poslední chvíli.
Došel jsem do zasedačky a všude ztichlo.,, přišel jsem vám pomoct" Řekl jsem se sklopenou hlavou, bál jsem se že mi budou vyčítat že jsem tomu nezabránil.
,, hele myslíš že by jsi byl schopný nám říct kde jsou základny Hydry které si pamatuješ? " zeptal se Tony a hledání začalo.
TAKŽE 740 slov
Nevím nevím. Moje nejlepší kámoška mi dohazuje kluka a já nevím jestli být ráda nebo ji za to zabít 😂😂
Doufám že se kapitola líbila. 😂✨
Co myslíte, najdou Carol v čas než zapomene? 🤔🤔
ČTEŠ
In Love With Winter Soldier
FanfictionDívka vychovaná mimo život jejího otce. Nechtěl aby se jí něco stalo, a tak ji schovával před nebezpečím z jeho života. Dcera doktora Bruce Bannera.