Pohled Carol
Kdyz zkončil poslední pokus, nevěděla jsem kdo jsem, kde jsem a kdo sou ty lidé okolo. Byla jsem zmatená. Otevřeli se velké kovové dveře a tam stál muž v černém kabátu a bez ruky.
,, takže, jak se jmenuješ!? " zeptal se mě onen zmiňovaný muž.
,, nevím" koukala jsem do neznámá. Muž se křivé usmál.
,, výborné. Tak já ti to povím. Jsi Carol Alison Banner. Je ti 16 let. " než jsem stihla něco říct vojáci mě odvedli pryč.
Došli jsme do nějaký tělocvičny či co.,, takže se ukaž. Co dokážeš." ten chlap je odpornej. Najednou vešel do vnitř nějakej chlápek v obleku. Rozeběhnul se proti mě a chtěl mě uhodit ale já ho zastavila. Druhou ránu jsem schytala ale necítila.
Pohled 3. Os.
Zatím co Carol trénovali. Avengers ji hledali. Byly blízko, už ji skoro měli, jen James měl starosti. Věděl co s ní udělali. Všichni seděli v obrněném voze, byli 500 metrů od cíle.
,, takže Já půjdu s Nat a Buckym ze vnitř. Tony, Sam to vezmou vrchem a Wando a Bruci vy to hlídejte z venčí. " auto se zastavilo. Jsou na místě.
,, víte co máte dělat! Do akce!" všichni vystoupili z auta. Iron Man s Falconem lítali nad základnou. Scarlett Witch s Hulkem stáli před a Steve, Nat a James šli hledat Carol.Carol stála ve své cele. Bez emocí jako chladno krevný zabiják. Za pár hodin ji stihli naučit víc než moc. Právě před ní stál Marshall. Myšlenky Carol nebyly moc hezké. Nevěděla kdo je její rodina a ani jestli nějakou má. Stačilo když odříkají pár slov a je z ní chladnokrevný zabiják. Jelikož Marshall věděl že se něco venku děje a že jí Avengers hledají. Tak musel použít největší zbraň Hydry. Lady Winter.
,, Желание" Carol nevěděla co se děje.
,, Ржавый" jako by se z jejího těla vytrácela radost.
,, Семнадцать" Marshall věděl že to vyjde když viděl jak se kroutí v křečích.
,, Рассвет" Chytala se za hlavu. Nemohla to vydržet bylo to nesnesitelné.
,, Печь" ty jiskry v očích co měla dříve se už dávno vytratily.
,, Девять" Carol sebou cukala a Marshall se nechutně smál a pomalu odříkaval další slova
,, Добросердечный"
,, Возвращение на родину"
,, Один"
,, Товарный вагон. Леди Винтер?"
,, Я жду приказаний" stála nasroupená před Marshallem připravena vykonat vše co řekne.
,, máme tu nečekanou návštěvu. Tvůj úkol je, je zabít. Poznáš je tak že nemají na sobě nás znak. " ukázal ji znak Hydry, chobotnici s lebkou.
,, jdi do akce"arshal ustoupil od dveří aby mohla jít. Carol vyšla ven. Měla na sobě černou uniformu a na rameni znak Hydry. Vlasy má svázané do culíku. Na stejné na pásek s dvěma noži a okolo pasu má další tři.Carol nebyla přítomna ale Lady Winter byla připravena na svou misi.
Pohled Buckyho
Když jsme vyšli vstříc základně narazily jssme na rozcestí tří chodeb.
,, já půjdu do prava, Bucky rovně a Natasha do leva. Kdyby se něco dělo, řekněte to do vysílačky někdo za vámi přijde. " rozkazal Steve a vydal se na svou stranu.
Vyndal jsem si zbraň. Bylo tu podezřelé ticho. Šel jsem šedou chodbou už asi dvě minuty. Nikdo nikde nebyl. Když ale najednou se předemnou objevila nějaká postava. Byla to žena. Namířil jsem na ni zbraní. Šli jsme proti sobě. Čím více byla blíže tím více jem jí poznával.
,, Carol? " řekl jsem zmateně. Nemohl jsem tomu uvěřit. Zmáčkl jsem tlačítko v mém uchu ,, hej lidi našel jsem ji" zastavil jsem se a přestal na ni mířit.
,, kdo je sakra Carol " když tohle řekla zděsil jsem se. Co jí to udělali.
Rozeběhla se proti mě. Nechtěl jsem ji ublížit. Ale začala se mnou bojovat. Byla nezastavitelná.,, Carol tohle nejsi ty!" zařval jsem zadýchaně. Bojovali jsme spolu. Viděl jsem jak sahá po noži. Svalili jsme se na zem. Rychle jsem ji chytil obě ruce a pritiskl na podlahu a obkročmo si na ni sedl. Koukala se mi z příma do očí.
Pohled 3. Os.
,, pusť mě!" prskla na Bucky. Nebyla spokojená. Když se na něj dívala, někoho ji připomínal. Nemohla si vzpomenout kdo to je. Zná ho, ale neví odkud.
,, vzpamatuj se! Carol to jsem já Bucky!" byl v beznaději věděl že aby si Carol na něj vzpomněla, bude to trvat.
,, Bucky!?" slyšel Stevův hlas. Otočil hlavu na stranu a uviděl Avengers. Všichni věděli že odejít nebude jednoduché.
,, víš co bude teď " řekl Steve a chytil Buckyho za rameno.
,, vím " řekl smutně. Koukal na Carol s lítostí. Opatrně z ní slezl. Vzpírala se ale Steve s Buckym ji drželi.
Bucky se Stevem ssli uprostřed kroužku a ostatní okolo nich bojovali se členy Hydry.
,, dělejte! Za chvíli to tam vybuchne!" řekl Stark kterej lítal nad nima. Všichni zrachlili. Když se probojovali ven celá základna vybouchla. Běželi do auta ale Bucky, Steve a Carol se zastavili. Carol sebou začala cukat. Začala se vzpírat. Když vysvobodila svojí ruku že Stevova sevření sáhla po noži a zapicha mi ho do ramene. Stece vykulil oči, chytl se za rameno.
,, Carol, nedělej že sebe větší monstrum než z tebe udělali! " vykřikl Bruce od auta. Carol se zasekla v pohybu.
,, vy jste moje mise, a já ji musím dodělat." řekla.
,, já myslím že svoji misi dneska nedoděláš" řekl Stark a než Carol stihla cokoliv postřehla někdo ji vzal pohlavě
Kapitánovim štítem. Sesypala se k zemi.,, Starku bylo tohle nutný!? " křikl Bruce.
,, Však by nás všechny zabila. Třeba si i vzpomene " řekl Stark.
Bucky vzal bezvládné tělo Carol do náruče a nesl ji do auta. Všichni byli rádi že ji našli. A plně věřili že to bude zase ta stará Carol co bývala. Hodná, stydlivá a kamarádka.
Ale opak je pravdou... Jednou Winter Lady, navždy Winter Lady.
Oukeeeej tak sem se dokopala k další kapitole 🥵😂😂 já vím, nic moc ale snad dobrý. 😂
Předem Šťastný nový rok! ✨✨✨✨✨
953 slov
ČTEŠ
In Love With Winter Soldier
FanfictionDívka vychovaná mimo život jejího otce. Nechtěl aby se jí něco stalo, a tak ji schovával před nebezpečím z jeho života. Dcera doktora Bruce Bannera.