,, pojeďte ukážu vám kde máte pokoje" usmála se na nás Natasha a otočila se. Šli jsme za ní. Vešli jsme do základny. Byla obrovská. ,, takže tady má pokoj Bruce. " ukázala na černé dveře ve druhém patře základny. ,, a ty Carol pojď, máš ho až dál" poslechla jsem ji a šla za ní.
Po chvilce jsme zastavily u šedých dveřích. ,, tohle je tvůj pokoj, tady máš klíče. Nějaké věci tam už máš. Vybal si a Friday ti řekne kudy do kuchyně, budeme tam čekat. "usmála se a odešla.
Zhluboka jsem se nadechla. Vzala za kliku a vešla.
,, o můj bože" vypadlo ze mě když sem viděla ten pokoj. Je to nádherný. Obrovský pokoj, sladěný do černý a zelený. Moje oblíbený barvy. Velká postel s černým povlečením. Velká bílá skříň s zrcadlem. Byli tam i jedny dveře. Myslím že tam je koupelna. Když jsem se podívala co ty dveře skrývají, byla to opravdu koupelna. Rohová vana. Záchod, sprchový kout a umyvadlo s velkým zrcadlem. Nádhera. Rychle jsem si vybalila.
Chvilku jsem přemýšlela kdo je Friday. Ale pak mi došlo že táta mluvil něco o Starkovi umělé inteligenci.,, Friday? " řekla jsem do prázdna
,, ano slečno Bannerová?" odpověděla. Musela jsem se pousmát. Nevím proč.
,, stačí že mi budeš říkat Carol. Odvedeš mě prosím do kuchyně? "
,, jistě, Carol. Jdi rovně, pak zahni do leva a měli by to být šesté dveře naproti oknům. " vyšla jsem že dveří.
,, děkuju Friday" usmála sem se a vydala se do kuchyně. Když jsem zahla do leva tak jsem hned poznala kde je kuchyň a Avengers. Ozýval se od tamtud smích, tak jsem usoudila že tam bude kuchyň. Když jsem vešla potichu do kuchyně všichni se na mě otočili.
,, no konečně si přišla Carol " usmál se na mě Stark a od baru přešel do části kde je obývací pokoj. Všichni se vydali za ním tak jsem šla taky. ,, sedni si" pokynul mi hlavou že se mám posadit do křesla. Posadila js se do křesla a všichni na mě mlčky koukali.,, tak nám o sobě něco řekni. " promluvil Steve po chvíli trapného ticha.
,, no kde začít. Mé celé jméno je Carol Alison Banner. Je mi 17 let. A měla jsem rok odklad takže do školy půjdu až tak za půl roku. Moje oblíbená barva jse černá se zelenou a jídlo palačinky se špenátem." nemohla jsem si nevšimnout že na mě kouká Bocky? Bucky? Joo Bucky. Když jsem se na něj otočila malinko se usmál.
,, emmm Bucky?" zeptala jsem se ho.
,, ano? " rozzářili se mu oči když sem na něj promluvila.
,, táta mi vyprávěl, že jsi Stevův kamarád z války. Takže kolik ti vlastně je let? " on se zasmál a podíval se do země.
,, je mi 103 let" vykulila sem oči a neodpustil si kousavou poznámku.
,, to by si mohl být můj děda " všichni se zasmáli. Jen můj táta hodil nechápavý výraz.
,, máte někdo hlad?" zeptal se Tony najednou.
,, no, jestli budeš vařit ty tak ani ne " zasmála se Nataša a všichni s ní až na Tonyho který hrál uraženýho.
,, náhodou, já vařím skvěle" pochválil se Tony.
,, kdyby si vařil dobře. Tak by mi minule nebylo špatně ještě dva dny. " vrátila mi Natasha.
,, nehadejte se, dáme si Čínu ne? Objednám ji" řekla jsem na jednou.
,, ok vem jich osm přijde Hillová" Řekl Tony a někom odkráčel. Vzala jsem si svůj telefon a šla volat.
Když jsem dovolala, rozhlidla jsem se okolo sebe. Nikdo tu nebyl až na Buckyho.
,, em kde jsou všichni?" podívala js se na Buckyho.
,, no říkali, že musejí jít s Hillovou ale že se brzy vrátí." to mě tady nechají samotnou? S Buckym.
,, a toaki nějakou misi? " zeptala jsem se ještě jednou.
,, jo, jsou"
,, tak to si tu Čínu snědí potom" usmála jsem se a sedadla si na gauč naproti Buckymu.
Nastala trapná chvilka ticha. Koukala jsem do země a Bucky na mě.Po chvilce mi pipnul mobil, že Čína už dorazila. Rychle jsem se zvedla a došla pro ní.
Když jsem se vracela Bucky stal u kuchyňský linky a vytahoval vidličky.
Usmála jsem se na něj a na kuchyňskou linku položila tu Čínu. Dvě sem vzala k jídelnímu stolu. Posadila jsem se a bucky naproti mně.,, hele Bucky, myslíš že když se říká že Číně, jedí kočky. Jetá Čína z kočky?" podíval se na mě nechápavě.
,, noo těžko říct, ale já mám radši psy" když to dorekl ak sem se zasekla a vykulila oči. Vážně jí psy?,, podle tvyho výrazu js usoudil, že si myslíš že jim psy. Ale myslel sem to tak, že je mam radši než kočky jako domácí zvíře, chápeš ne "zasmál se. Ulevilo se mi.
,, uff už jsem se lekla že jíš psy" oba jdeme e zasmáli a po zbytek dne se skvěle bavily. Asi po pár hodinách koukání na televizi se furt nevraceli. Letěla jsem na gauči a zavírali se mi oči. Nakonec jsem slávě usla.
Nevím kolik bylo hodin,ale slyšela jsem jak někdo říká ať jsou potichu.
Pohled 3.os.
Acengers se vrátili z mise. Hlučně přišli do obýváku ale Bucky je zastavil.
,, pšššt buďte ticho, Carol spí " zašeptal Bucky.
,, promiň, trochu se nám to protáhlo" zívla si Natasha.
,, Bucky myslíš že by si ji mohl odnést do pokoje? " Řekl únaveně Bruce.
,, jo jistě" odpověděl potichu Bucky. Vstal a vzal Carol do náruče. Carol se k němu pritulila a usmála se. Šel s ní do jejího pokoje, že ji uloží do postele. Poprosil Friday ať otevře dveře. Vešel do jejího pokoje a položil ji do postele, přikryl peřinou a s tichým
,, dobrou noc" odešel spát do svého pokoje.
Doufám že se vám příběh líbí 🤗
ČTEŠ
In Love With Winter Soldier
FanficDívka vychovaná mimo život jejího otce. Nechtěl aby se jí něco stalo, a tak ji schovával před nebezpečím z jeho života. Dcera doktora Bruce Bannera.