Pohle Carol
Už jsem tu 5 dní. Víte jak to poznám? Podle pokusů. Každý den pro mě přijdou do cely, vezmou mě do té laboratoře či co, připoutají k železnému stolu a dávají do mě to sérum. Když je proces u konce odpoutají mě a moje bezvládne tělo dovedou zpět do té smradlavé cely. Právě teď ležím v té cele. Nic zajímavého tu není. Malá žárovka která visí ze stropu. Ani oknou tu neni. Šedý stěny které jsou od něčeho umazané, řekla bych že od..... Krve.
Poslední dobou nějak moc zapomínám. Zapomínám na svou minulost. Každý den se ptám, kdo jsou ty lidi ve snech. Pomalu začínám zapomínat i kdo jsem já.
Otevřeli se dveře, stál tam nějaký muž a nějací vojáci. Znám ho, vím to ale nemůžu si vzpomenout kdo to je. Má na sobě dlouhý černý kabát a černé kalhoty a ani neměl ruku.,, kdo jste! " snažila jsem si vybavit kdo to je ale nic. Otočil se na vojáky.
,, no jak vidím a slyším, pokus se daří. Vezměte ji do laboratoře, má před sebou poslední pokus. Po tom zapomene i kdo je ona sama." místnosti se rozlehl krutý smích. Muž v černém vylezl z místnosti a odešel pryč. Zapomenu kdo jsem? Co to má znamenat! Vojáci mě zvedli že země a odvedli pryč.
Pohled Buckyho
Už je to pět dní. Pět dní jsem se pořádně nevyspal. Hledám ji každý den, snažím se vypátrat kam ji mohli vzít. Ta nevědomost mě zabíjí. Nevím co jí dělají ale tuším to.
Bruce je z toho tak špatný že předevčírem omdlel. Všichni máme strašný strach.,, Bucky, musíš si jít lehnout, nbo dopadne jako Bruce." otočil jsem se ke dveřím a tam stála Nat opřená o futra dveří.
,, já vím ale musíme ji najít" Řekl jsem to neutrálním tónem. Najednou se všema místnostmi ozval Tonyho hlas.
,, hej lidi! Mám stopu možná vím kde by mohla být Carol! " Tony to neříkal, ale řval. S Natashou jsme si vyměnili rychle pohledy a rozeběhli se k Tonymu do pracovny. Po cestě se k nám přidal i běžící Bruce, Clint a Steve. Když jsme tam doběhli Tony koukal celkem zděšeně.
,, teda, nečekal jsem že tu budete takhle rychle " zavtipkoval
,, kde je?" vychrlil na Tonyho Bruce.
,, no nechal jsem prověřit všechny základny o kterých mluvil Bucky. A zjistil jsem že jedna je dost často používaná. Udělal jsem rentgen budovy. " při poslední větě se Tony zamračil a podíval se do země.
,, co si zjistil " Řekl jsem zděšeně a nespouštel Tonyho z očí.
Pohled Tonyho
Věděl jsem že budou naštvaný. Na sucho jsem polknul.
,, nejdřív vám musím říct že... Ten rentgen jsem nechal udělat už před dvěmi dny. A děje se tam každý den to samé" byl jsem nervózní. Bál jsem se že mi budou mít za zlé že sem jim to neřekl dříve.
Pohled Buckyho
Byl jsem naštvaný že nám to neřekl dříve. Ale hlavní bylo, že Tony ví kde je a přibližně co se tam děje. Tony zapnul záznam a popisoval co se tam děje
,, takže každé ráno jde tříčlenná skupina lidí do nějaké místnosti, asi. Tam vždy sedí nějaká postava podle tvaru nějaká žena.... Venmou ji a odnesou ji do nějaké místnosti, tam to vypadá jako by ji posadili nanejaky stůl.. " když jsem to viděl věděl jsem o co jde. Nať si všimla mého zděšeného výrazu.
,, Bucky co se děje?" jim to asi nedochází.
,, oni ji dávají nějaké sérum. Jak dlouho už to je? " podíval jsem se na Tonyho.
,, no už je to 5 dní" nemohl jsem uvěřit čeho jsou schopný. Proč zrovna ona!
,, lidi musíme ji najít! Dávají jí nějaké sérum. Když dávali sérum mě trvalo to 5 dní. Ten poslední den zapomenete úplně všechno. Dokonce i kdo jste vy sami." všichni koukali zděšenym pohledem.
,, když se podíváme na dnešek, tak do cely jdou čtyři lidi. Jeden dokonce nemá ruku." v tu chvíli mi to došlo. Parchant zasranej!
,, Znáš ho? " zeptal se mě Bruce.
,, jo znám. To je Finn Marshall. Ne jednou se mě snažil naverbovat na stranu Hydry " byl jsem smutný ale zároveň stastny že jsme ji našli.
,, svolejte všechny Avengers, jdeme do akce! "
Omlouvám se že je nová kapitola tak pozdě. Užijte si svátky!!! Snad do vánoc vydám další ✨
S pozdravem Kájaaaaa😂✨
ČTEŠ
In Love With Winter Soldier
FanficDívka vychovaná mimo život jejího otce. Nechtěl aby se jí něco stalo, a tak ji schovával před nebezpečím z jeho života. Dcera doktora Bruce Bannera.