Nemůžeš Mi Říkat Koho Milovat

1K 50 17
                                    

Když jsme skončili, Bucky tu vícekrát už nepoužitelnou věc hodil do koše. Bylo to.... Krásné. Přikryli jsme se peřinou a já si lehla na Buckyho hruď tak, abych mu, viděla do obličeje. Koukali jsme si navzájem do očí..

,, miluju tě " zašeptala jsem a pohladila jsem ho rukou po tváři.

,, taky tě miluju" usmál se a dal svoji ruku na tu mou. Ještě asi půl hodiny po tom jsme se mazlili. Podívala jsem se směrem na hodiny. 10:52
Najednou mi do hlavu přišel nápad. (p.a. Já se vám omlouvám ale nevěděla jsem jak to napsat Xd)

,, co kdyby jsme si dneska něco uvařili?"  řekla jsem nepřítomně a hleděla do stropu.

,, dobrej nápad" podívali jsme se na sebe a začali se oblékat. Všichni byli znovu na misi,dokonce i Nat a Wanda.
Chvilku jsme se odhadovali co budeme vařit, nakonec jsme se rozhodli pro čínu s rýží.

O hodinu později 11:14

Oba jsme se najedli a šli dát nádobí do myčky. Bucky mi vzal talíř z ruky a vložil ho tam. Opřela jsem se zadkem o kuchyňskou linku a Bucky si spounul mezi mé nohy a chytil mě za boky.

,, hele Carol mám na tebe otázku " trochu jsem se zamračila a pohledem ho vyzvala aby se zeptal.
,,já vím že to bylo tvoje poprvé tak se tě chci zeptat, jestli nelituješ že to bylo se mnou?" jak si tohle může myslet!

,, Bucky, nelituji toho. Jsem jedině ráda že to bylo s tebou. S někým koho miluju." přiblížil se ke mě a políbil mě.

,, taky tě miluju " namáčkla jsem se na něj více. Najednou se ozvala rána.

,, no ty krávo" ozvalo se od dveří a já de rychle odtáhla a seskočila dolů. Obrátili jsme směrem ke dveřím a všichni tam stáli. Clint, Tony a Sam zadržovali smích, Wan s Nat které se culili. Steve s drobným úsměvem. Vision koukal nechápavě. A táta, div že už nebyl zelenej. Za ostatníma byla i Sharon, která mě zabíjela pohledem.

,, ehhh" byla jsem úplně v háji, jak z tohodle vybruslim.
,, hehe co si třeba sednout a nějak to vysvětlit " zazubila jsem se nervózně. Sharon se sebrala a šla pryč. Kam asi jde? Všichni se pomalu přemístili do obýváku.l a pokládali se na gauč a křesla. S Buckym sme se na sebe podívali. Naklonil se ke mně a zašeptal.

,, tak to se nám moc nepovedlo" oba jsme se zasmáli a šli za ostatníma.
,, hele Bruci.... " začal Bucky. Táta vypadal nadšeně.

,, tati i když tě miluju jako každé dítě svého otce, nemůžeš mi říkat do koho se mám zamilovat. Nemůžeš mi říkat s kým být šťastná. A já sním jsem šťastná"
Dokončila jsem svůj monolog. Všichni na mě soucitně koukali. Táta si stoupnul naproti Buckymu, bála jsem se že to skončí stejně jako tenkrát.

,, myslel sem si to už tenkrát že to takhle skončí. Nejsem moc nadšenej ale to víš. Pokud děláš mou dceru šťastnou tak dobře, smířím se s tím. Ale pokud ji ublížíš nebo ji zlomíš srdce tak tě zabiju. " když to dořekl natáhnul k Buckymu ruku. Opatrně ji přijal.

,, neboj, nikdy ji neublížím a budu ji chránit" řekl a táta ho vtáhnul do chlapáckého objetí. Všichni jen mlčky sledovali co se děje. Potom co se od sebe oddělili otočil se na mě.

,, omlouvám se za moje reakce ale chci pro svou dceru to nejlepší. "usmál se a vzal do svých rukou ty moje.
,, a taky vím že máš dneska narozeniny, tak jsem ti koupil tohle" podal mi delší krabičku.

,, tati to si nemusel.. " řekla jsem a cítila napětí ostatních v místnosti. Po té co jsem krabičku otevřela naskytl se mi pohled na krásný, stříbrný náhrdelník s malinkým černým křížkem.
,, je krásnej, zapneš mi ho prosím?" táta jem přikývl, vyndal náhrdelník z krabičky a zapnul mi ho okolo krku.
Všichni malinko zatleskali. Najednou se kolo nás udělal kroužek superhrdinů a všichni mi přáli a ptali se proč jsem jim to neřekla. Důvod byl jednoduchý.
Nemám ráda překvapení. Ale jedno miluju.

Pohled 3. Os.

Zbytek dne byl v klidu. Byla malá rodinná oslava, jídlo, pití a zábava. Jediný nešvar co se ten den naskytl bylo hlášení.

,, Sharon odešla ze základny tak rychlým krokem že to není možné",, co se jí stalo?"
Tyhle slova kolovala po celé základně.
Co se stalo? To nikdo nevěděl, ale mnozí se báli toho, co se bude dít. Ti mnozí jsou Carol, Bucky a Steve.






×

Jaký máte názor na tenhle příběh? Prosím napište cokoliv co vás napadne.

×

Btw média = tapeta kterou jsem dělala jaa😅


723 slov

In Love With Winter Soldier Kde žijí příběhy. Začni objevovat