Naštvaný Bucky

1.5K 67 7
                                    

Když jsem se probudila, bolelo mě celé tělo. Ležela jsem na něčem.... Spíš někom. Ležela jsem na Buckym a ten mě držel kolem pasu. Ani si nepamatuju že sem tady takhle usla. Pamatuji si jen ty příjemné doteky ve vlasech. Všimla jsem si jak se Bucky podemnou trochu zavrtil a že si zívnul, už je vzhůru.

,, dobré ráno " zašeptal Bucky.

,, dobré" odpověděla jsem s úsměvem na tváři.

,, ehmehm" někdo si najednou za gaučem odkašlal. Oba jsme sebou cukli. Rychle jsem se otočila za nás. Stali tam Avengers a tentokrát všichni. Zčervenala jsem jak rajče.
Rychle jsem vyskočila z gauče a Buckyho objetí.

,, jee vy už jste zpátky z mise? Konečně " rozběhla jsem se k tátovi a obejmula ho. Málem sem padla smrady.
,, hele, tati promiň že tě buzeruju ale umyj se" slyšela jsem jen tiché uchechtnutí. Přede mě si stoupnul muž s lukem na zádech.

,, aho já jsem Clint Barton alias Hawkay "usmál se a nastavil pěst.

,, já jsem Carol Banner" bouchla jsem ho do pěsti pěstí.

,, já jsem Wanda, ráda tě poznávám Carol" řekla téma s hnědýma vlasama.

,, noo já J..jsem Peter Parker, Spider man " usmál se nervózně kluk asi v mém věku.

,, těší mě Petre" potrasla js si sním rukou.

,, buď v pohodě, to co jsme viděli když jsme přišli budeme dělat že jsme to neviděli " Řekl Stark a odešel.

,, Carol jdu si po ty misi lehnou, nedělej tu žádný hlouposti. Jo a ještě něco. Když jsme přicházeli skočil jsem si pro něco do laborky ale nějak jsem se tam nemohl dostat přes pěnu. Nevíš o tom něco náhodou?" Řekl podezíravě. Já i Bucky za mnou jsme se potichu uchechtli.

,, tati o tom nic nevím, dobrou" potlačovala jsem smích a šla si sednout na gauč. Táta odešel a zbyla jsem v obýváku jen já, Natasha a Bucky. Natasha stála chvíli mezi dvěma ale pak se rozešla a sedla si na křeslo před gaučem kde jsem seděla s Buckym.

,, takže vy dva " usmála se lišáckym úsměvem.

,, co? Ne. Natasho jak tě to napadlo?" zčervenala jsem trochu, podívala jsem na Buckyho a vypadal trochu zklamaně. Počkat
Co? Zklamaně? Ne to není možný jak by někdo já Bucky mohl... Nad čím to přemýšlím prostě to nejde.

,, jako to jste si mysleli že si toho nevšimnu? Mně to můžete říct" viděla jsem já bucky chce něco říct.

,, Natasho, kdyby jsme ti něco chtěli říct tak ti to řeknem" vstal a naštvaně odešel.
Cítila jsem že jsem ho zklamala. Cítila jsem jak se mi hrnou slzy do očí.

,, pojď, dneska máš první trénink. Oblékni se a sejdeme se u tělocvičny" zvedla se a odešla. Došla jsem do pokoje převlékla jsem se do sportovního oblečení a vydala se do tělocvičny.
Natasha už tam čekala.

,, mužem? " zeptala se

,, jasně" usmála jsem se.

,, takže teď se protáhnem, pak půjdeme na pás a pak půjdeme zkusit boj zblízka. " protáhly jsme se a šli na běžící pás.

,, takže Carol jak to je s Buckym? Když si řekla jak mě mohlo napadnou že spolu něco máte tak se naštval. Byl smutný. Cítíš k němu něco? " zeptala se a běžela dal.

,, nic" odpověděla jsem a zčervenala ještě víc než sem byla.

,, nedělej se, já vidím jak se na sebe koukáte" zaculila se.

,, no dobře, možná se mi líbí. Počkej ty si myslíš že ke mě Bucky něco cítí?" nakrčila jsem obočí.

,, vy dva se k sobě opravdu hodíte, nedávno se mě na to Bucky ptal." zasmála se nahlas.

,, vážně? " vypiskla jsem. Chvilku jsem nedala pozor a pas mi pod nohama podjel a já spadla na zem.

,, Ježíš Car si v pohodě" Nat slezla z pásu a šla mu pomoct se zvednout.

,, jo jsem, jen musím za Buckym" zvedla jsem se a šla za ním.





TAKŽE za 1. Omlouvám se že je to tak krátké 😅
Za 2. Co myslíte, dojde Carol za Buckym?
Hmm těžké 😅😂😂

Hezký zbytek večera ✨

In Love With Winter Soldier Kde žijí příběhy. Začni objevovat