Pohled 3.os.
Carol Alison Banner
Dlouholetě schovávaná dcera doktora Bruce Bannera.
Proč byla schovávaná? Nejenže se o ní dozvěděl až když ji byly tři roky. Ale také to bylo po jeho havárii s gama zářením. Nechtěl ji vystavit nebezpečí typu že ji unese někdo kdo jde proti němu, nebo že po ní půjde bulvár.
Když zjistil že má dceru, vydal se do S.H.I.E.L.Du s tím, že je požádá, aby mu pomohli skrýt jeho dceru před nebezpečím jeho života ve kterém žil on. Povedlo se.Teď je Carol sedmnáct let. A Bruce se rozhodl se že ji představí své rodině. Avengers.
*pohled Carol*
Ležela jsem v pokoji na posteli když najednou
,, Carol! Jsem doma! " no konečně, táta je doma.,, Čau tati! " jsem ráda že je doma. Mám domácí výuku a je to nuda.
,, pojď sem dolů, musím ti něco říct " a sakra, co jsem provedla. Vždycky kz zní táta takhle vážně, tak se něco děje. Zvedla jsem se a běžela do kuchyně odkud se táta ozýval.
,, už jsem tu, tak povídej" usmála jsem se na něj a on měl v očích strach.
,, hele Carol, vím že to pro tebe bude trochu těžké, ale napadlo mě, že když je po všem. Že ty hrozby okolo nás jsou pryč. Tak by jsi mohla začít normální život " koukala jsem na něj jako na dveře do narnie.
,, Jak to myslíš, normální život?" nakrčila jsem obočí a doufala, že řekne to, co si myslím.
,, normální škola, přátelé a taky bych tě chtěl představit Avengers, nemají ponětí že existuješ " podíval se mi do očí s nadějí že to příjmu.
,, tati, tatiiii. To je to nejlepší co si mi kdy mohl říct" ústa jsem roztahla do širokého úsměvu. Rozběhla jsem se proti němu a silně ho obejmula. ,,děkuju " zamulala jsem mu do ramene.
,, nemáš zač beruško" zašeptal. ,, zabal si věci zítra se stěhujeme na Avengers základnu " usmála jsem se otočila a běžela do pokoje pomalu balit věci. Těším se až je poznám. Podle toho co táta vyprávěl jsou fajn.
Vytáhla jsem ze skříně kufr a dala do něj pár věcí.
Bylo už pozdě. Šla jsem si udělat svoji noční rutinu. A zalezla si do postele. Chvilku jsem si četla ale po chvilce jsem se ponořila do říše snů.Ráno jsem se vzbudila celkem brzy. Těším se až je poznám. Najednou někdo zaťukal na dveře.
,, počkej chvilku, jen se převléknu" rychle jsem na sebe hodila oblečení ,,můžeš " dveře se otevřely a stál tam táta.,, Zlato za hodinu pojedeme, připrav se" usmál se a zase zavřel dveře.
Zvedla jsem se a šla dobalit.
Do hodinky jsem měla hotovo a vydala se i s kufrem do kuchyně když na mě čekal táta.,, tak jsi připravena na nový život? " zhluboka js se nadechla a vydechla.
,,ano, jsem" kyvnul a vzal mi kufr a dal ho do auta. Otevřel mi dveře a pokynul mi hlavou ať si nastoupím ,,děkuji "milé jsem se usmála. Táta auto obešel a sednul si vedle mě. Měli jsme řidiče. Řekla bych že je to někdo ze S.H.I.E.L.D.u.
,,tati?" podívala jsem se na něj se strachem v očích.,,ano? " Otočil hlavu ke mně.
,, myslíš že mě vezmou mezi sebe?"
,, to víš že jo beruško, jsou to dobří lidé. Bude to tvá nová rodina." povzbudivé se na mě usmál.
Tak doufám.Po 2 hodinách jsme dojeli před velkou základnu a okolo ní lesy. Byl to nádherný výhled. Auto zastavilo před vchodem . Stáli tam Avengers.
Byla jsem nervózní.,, zůstaň tu, až ti ukážu tak můžeš vystoupit " kouknu na mě táta a já kývla.
Vystoupil a pozdravil se se všemi přítomnýma. Najednou jsem uslyšela.,,Lidi mám pro vás překvapení" táta ukázal že můžu vystoupit. Vystoupila jsem z auta a všechny pohledy směřovaly na mě.
,, tohle je moje dcera Carol "...,, čau všichni " trochu jsem se usmála
,, to jsem nečekal" ozval se týpek v uniformě s hvězdou na hrudi.
,, ahoj, vítej v Avengers rodině"usmála se na mě ta zrzka.
,, proč jsi nám o ní neřekl dřív?" zeptala se zlatovláska.
,, já to nechápu " koukal nechápavě s
Stark. Toho jsem poznala z tátového vyprávění.,, řekl bych, že hezké překvapení" usmál se nějaký muž s delšíma, hnědýma vlasama.
,, Bucky, sáhni na ní a neznám se" a je to tu, tátovo ochranářské já. Bucky, zajímavé jméno, takové roztomilé. Bože, jsem tu pár minut a už přemýšlím nad tímhle.
,, ahoj já jsem Carol" usmála jsem se na všechny.
,, já jsem Steve Rogers aka Captain America" promluvil muž s hvězdou na hrudi. ,, tohle je Natasha Romanoff aka Black Widow " ukázal na zrzku.
,, tohle je Thor Odinson" kývl na zlatovlásku. ,, tohle je Tony Stark alias Iron Man " ukázal na něj. ,, a tohle" ukázal ta toho muže s dlouhýma, hnědýma vlasama ,, to je Bucky Barnes alias Winter Soldier " Bucky se na mě usmál. Ahhhh ten úsměv. Na co to tady myslím. Hmm radši nic.,, ráda vás poznávám lidi"
ČTEŠ
In Love With Winter Soldier
FanficDívka vychovaná mimo život jejího otce. Nechtěl aby se jí něco stalo, a tak ji schovával před nebezpečím z jeho života. Dcera doktora Bruce Bannera.