Buďte Šťastní, Miluju Vás - Carol

1.1K 48 15
                                    

1.10., 13:36 základna Avengers pohled Carol

Všichni jsme poklidně seděli v kuchyni a povídali si po jídle. Konverzace odbočila od výborného jídla k Sharon která se od mojich narozenin neobjevila. To se jí dotklo že je Bucky zadanej? Od narozenin se toho hodně změnilo. O Wandě s Nat už to každý věděl. Steve svou homosexualitu furt radši zakrýval. Táta se se mnou a Buckym smířil a Tony má furt pichlavý poznámky. Clint odjel za rodinou.

Najednou zachrastil rozhlas. A všichni se otočili na zdroj nepříjemného pískání.

,, ahoj Carol, mám pro tebe opožděný dárek k, narozeninám. Vlastně je to dárek i pro tebe Jamesi. Užijte si to. " vykulila jsem oči. Nikdo nebyl schopen pohybu. Někdo zavřel dveře a bylo slyšet zamknutí. Tony se rozběhl ke dveřím a zkoušel je otevřít.

,, Желание.......... Ржавый" dostala jsem strach, oba s Jamesem jsme věděli co nastane.

,, poslouchejte mě! " zařvala jsem přes místnost abych upoutala pozornost všech. Семнадцать, Рассвет.
I přes křeče které jsme s Buckym měli jsem to musela říct.

,, všechny vás mám ráda, ale je tu věc kterou nevíte. Tyhle slova co tu zní jsou aktivační slova po kterých se s Buckym staneme vrahy. " Печь, Девять, Добросердечный. Strašně to bolí. Ten pocit že budu muset opustit svou rodinu.

,, až tohle skončí, dojděte do pokoje. Najdete tam dopis pod postelí. Přečtěte si ho a pochopíte vše co se bude dít. Pokud mě a Jamese máte rádi, vezměte si k srdci co stojí v dopise. Miluju vás." všichni se zmateně dívali a něco nám říkali ale byli jsme mimo.
Rozhlasem se rozlehla poslední slova.

,,Возвращение на родину, Один, Товарный вагон. Солдат?" měla jsem pocit prázdnoty ale něco ve mně přece jenom zbylo.

,, Я жду приказаний" řekli jsme s Buckym najednou. Vyrazili jsme dveře a šli k řídící místnosti odkud měli přijít nové rozkazy.
Došli jsme před místnost a vešli dovnitř.

,, nikdy jsem neměla šanci dostat to co chci, ale teď to mám. Tu pomstu. Dlouho mi trvalo sehnat ty slova, ale když máte své zdroje je to jednoduché. " smála se ale nějak jsem nechápala.
,, nyní tobě Winter Soldiere a tobě Winter Lady dávám úkol. Odejděte od tud daleko a už se tu nikdy neukazuje. Bude nám tu bez vás lépe. Pokud vám někdo bude stát v cestě, zabijte ho. Tamhle máte uniformy a už zmizte!" rozkřikla se blonďatá žena po místnosti.

Pohled 3.os.

Winter Soldier a Winter Lady se probojovali ke křídlu budovy s quinjety. Nasedli do jednoho ale letěli daleko od Avengers. Tak jak jim bylo nakázáno. Letěli směr Norsko. I když si jistá blondýna myslela že zmizí i jejich láska, tak se pletla. Láska je silnější než jakýkoliv lék, kouzlo.

Avengers byli zoufalí. Poslali tým nejlepších agentů s úmyslem najít Sharon Carter aby ji mohl postihnout trest za to co udělala.
Právě všichni seděli v obývacím pokoji a Bruce Banner, otec Carol držel v ruce onen dopis kterej Carol zmiňovala.

,, tak ho přečti" povzdechla si rudovlasá žena se slzama v očích. Muž s šedýma vlasama rozbalil dopis a četl.

Nejdražší rodino

Pokud čtěte tenhle dopis stalo se to co jsem nechtěla. Věděla jsem že až se to stane budu to muset udělat. S Buckym jsme to řešili a souhlasil. Řekli jsme, že pokud nás někdo aktivuje, zmizíme daleko od vás. Věříme v tom že naše vzájemná láska nás udrží alespoň trošku při smyslech. Víme že to bude stát hodně objetí, omlouváme se ale nemůžeme za to. Nehledejte nás. Nechte nás jít a slibujeme, že se vrátíme. Bude to chvilku trvat ale vrátíme se. Nikdy na vás nezapomeneme. Pamatujte, že pokud něco necháte jít, přijde něco lepšího.
Buďte šťastní. Miluju vás.


- Carol

I sám miliardář měl slzy v očích. Všem budou oba moc chybět ale vědí že oni se vrátí. Nikdo neměl co říct.

6.11. 11:51 základna Avengers, pohled 3.Os.

Bylo všude mrtvo. I přes to že už je to více jak měsíc, všichni si musí zvyknout že se chodbama neline její smích.

V obývacím pokoji nad koženým gaučem nechali udělat obraz s fotkou Jamese a Carol ze dne jejích narozenin.
Pod fotkou byl nápis.
'Pokud něco necháte jít, přijde něco lepšího. Buďte šťastní'
Všichni věří že se jednoho dne vrátí, ale neví kdy a za jak dlouho. Ale důležité je, že někdy ano.
O té doby co tu nejsou, Avengers spolu tráví hodně času, plní mise a snaží se o to, co jim Carol vzkázala. Být šťastní.






706 slov




In Love With Winter Soldier Kde žijí příběhy. Začni objevovat