Než začnete číst. Tak vám chci jen říct že v téhle knížce/příběhu se Bruce přeměňuje, není v té podobě jako v Endgame.
Užijte si příběh :)Když jsem šla za Buckym uvědomila jsem si že bych to neměla dělat. Nemůžu mu říct co cítím když to pořád nevím přesně. Rychle jsem se otočila a běžela do pokoje. Nedávala jsem pozor a když jsem zahla tak jsem do někoho narazila.
,, Ježiš promiň..... " řekla jsem smutně a dívala se do země aniž by jsem se podívala do koho jen vrazila.
,, v pohodě" tak tebe jsem zrovna nechtěla potkat...
,, jeee B.. Buckyy ahoj" trochu jem se usmála.
,, ahoj Carol" usmál se a díval se na mě..
,, no tak já jdu " zklopila js zrak a odcupitala do pokoje.
Došla jsem tam zamkla dveře a šla se umít po tréninku.Pohled Buckyho
Poslední dobou se mi zdá Carol nějaká divná. Furt se na mě tak zvláštně divná. Že by jí něco Natasha řekla? Musím za ní, dojít se zeptat. Když jsem šel po chodbě za Natashou,tak do mě někdo vrazil.
,, Ježiš promiň..... " Carol, jak rád ji vidím ale podle toho jak kouká tak ona mě ne.
,, v pohodě" mile jsem se usmál. Až teď se na mě podívala.
,, jeee B.. Buckyy ahoj" řekla na oko smutně. Co jí asi trápí.
,, ahoj Carol " byla celá červená a smutná.
,, no tak já jdu" sebrala se a odešla pryč.
Co jí je? Proč se mi vyhýbá? Trápí mě to. Došel jsem do tělocvičny a Natasha tam bouchala do pytle jako smyslů zbavená.,, Natasho? Mohla by jsi na chvilku?" přestala bouchat do pytle a přišla blíže ke mně.
,, no Bucky co potřebuješ?" nevěděl jsem já závit, bylo mi to trapné.
,, jde o Carol přijde mi že se mi poslední dobou vyhýbá. Nevím co s tím, trápí mě to. Přijde mi smutná. " když jsem to dořekl zatvářila se vážně.
,, Němužu ti to říct, dojdi za ní a prober to s ní. " upřímně se usmála a vrátila se k pytli. Chvilku jsem stál na místě a přemýšlel co jí řeknu. Po chvilce sem se rozešel ke Carol do pokoje.
Zalukal jsem na dveře od jejího pokoje.,, ať si kdo si nejsem tu" ozvalo se smutně.
,, to jsem já Bucky, můžu? " zeptal jsem se a přiložil hlavu na dveře.
Když se dlouho nic neozývalo tak jsem vešel dovnitř. Seděla na posteli a kouká do zdi.
,, hele Carol co se děje?" zeptal jsem se opatrně.,, Bucky já....ja nevím co to se mnou je" došel jsem k její posteli a sedl si vedle ní.
,, Carol musím ti něco říct " vypadlo že mě. Podívala se mi do očí. Nadechl jsem se že něco řeknu ale ona se ke mně otočila, chytli mě za krk a políbila.
Pohled Carol
,, Carol musím ti něco říct" podívala jsem se mu do očí. Neudržela jsem se, nevím proč jsem to udělala. Nahla jsem se k němu a políbila ho. Chvilku nevěděl co dělat. Ale nezaváhal. Myslela jsem že jsem udělala chybu. Dokud nezačal SPOLUPRACOVAT. Použil mi svoji kovovou kuku na krk a přitáhnul si mě blíže. Bože můj ty motýlci v břiše. Bylo to nádherný. Odtáhli jsme se po krátkém polibku. Bucky se na mě podíval pohledem jestli může pokračovat. Dala jsem mu jistotu že může. Začal druhý polibek. Tentokrát trochu drsnější. Bucky si kleknul na postel a posunul si mě pod sebe. Museli jsme přerušit polibek kvůli nedostatku kyslíku. Koukali jsme si do očí. Najednou ale někdo zaťukal na dveře.
ČTEŠ
In Love With Winter Soldier
FanfictionDívka vychovaná mimo život jejího otce. Nechtěl aby se jí něco stalo, a tak ji schovával před nebezpečím z jeho života. Dcera doktora Bruce Bannera.