Časť venujem sofinkaa1818,hencis222(btw ďakujem za koment:D),crazy_sue, luciauriova1, MichaelaEklova a actionheroke.
Keby dakto tiež chcel venovanie stačí napísať koment.
Užite si čítanie<3V ten večer som si ešte napustila vaňu a vsypala do nej soľ do kúpeľa.
"Crrrrrn!"zazvonil zvonček a ja som dobehla po čínu v plastovej krabičke.
Vrátila som sa do kúpeľne,položila krabičku do vody a už vyzlečená vošla do vane.
Bola horúca a priam mi prepaľovala kožu,ale po čase som si zvykla.
Roztvorila som krabičku a začala jesť chrumkavú kačicu.
Rozplývala sa mi na jazyku a ja som konečne cíťila pohodu.
Vyliezla som z vody a išla pozrieť Facebook.
57 nových notifikáci.Wow začo?pomyslela som si a otvorila ich.
Tý všetci lajkli moju profilovú fotku so Sebom spredtýždňa.Fuj,musím ju vymazať!Ale vtom ma zastavil jeden koment napísaný pred hodinou.
Sebo:"Prepáč😢"
"Čo to má sakra znamenať? Pred chvíľou sa olizuje s tou blonckou Mery a teraz sa mi omlúva?"Sklapla som notebook a s plačom lahla na posteľ."Prečo ja?"
"A čo keď mala Lujza predsa len pravdu s tým že chcel pretiahnúť Lucy z béčky?"slzy mi tiekly prúdom.škola:
Snežilo a ja som sa len tak-tak dostala ku škole.
Kde tu dokonca vyskakovali vodiči s áut a nadávali po Sebe.
Obula som si papuče a utekala do triedy.
Bola nemčina.Nenávidím ju!
"Wie ist das Wetter heute?"opýtala sa učiteľka a vyvolala ma.
"Es schneit."povedala som.
"Výborne,mali by ste si z Jessici brať príklad!"
Zamrmlala a ja som vôbec nevedela ako môže byť niekto tak naivný.Veď ledva rozumiem najzákladnejšie slovíčka.
Nasledovala telesná.
----------------
Otočila som sa a zbdala chychotajúcu sa Lujzu.
"Zasa pribrala!"vybuchli do obrovského smiechu.Vbehla som do šatne a rozplakala sa.
Za normálnych okolností by som neplakala,ale teraz to na mňa doľahlo.
Chýba mi.
A vtedy do šatne vbehol Sebo.
Vstala som,snažila sa ho obísť ale chytil ma za lakeť.Ľudkovia ľúbim vás neskutočne<3
A ďakujem za voty a komenty:D
YOU ARE READING
Why me?
RomanceJessicu(16) znásilnil jej najlepší kamarát, aby zabudla prestahovala sa do L.A Už dva roky ju šikanujú a majú za kurvu. Popasuje sa s problémami kvôli ktorým je stále viac a viac na dne alebo ju pohltia ešte viac?