Zobudila som sa na Sebastiánove chrapkanie.
Počkať Sebastiánove?
A prečo som len v tangach a podprsenke.
Čo sa to sakra večer stalo?Pamätám si len jak som jedla palacinky.
Z premýšľania ma vytrhlo Sebastiánové vstávanie."Ako si sa vyspala láska?"
"Ako si sa vyspala? Vážne? Prebudím sa iba v tangach a potprsenke a ty sa ma spýtaš toto?" rozhadzovala som rukami
"Vyzliekol som ťa aby sa ti spalo pohodlnejšie a naviac spolu chodíme.
zasmial sa"Aha" vydýchla som si.
Ale musím priznať že jeho telo bolo fakt nazožratie.
Provokatývne som si olízla spodnú peru a zvodne sa naňho usmiala."Veď ty máš vypracovanejšie telo ako Lazar Angelov"
Zachychotala som sa"Ha!ha!ha fakt vtipné"ironicky sa zasmial a ja som ho búchla do hrudi.
Naše pohľady sa stretli a pery sa automaticky spojili.
Chytil ma za zadok.
Zrazu som sa s ním ocitla na posteli a nohami som sa ešte viac pritisla k jeho pasu.
Začal ma ešte viac bozkávať .Odtiahla som sa od neho a pozerala mu priamo do očí.
"Ja,ja nemôžem"zakoktala som.
Vlepil mi ešte jeden krátky bozk a odtiahol sa.
"Mala by som ísť domov."povedala som
"Odveziem ťa."povedal rozhodne a začal sa obliekať.
Zatiaľ čo ja už som mala na sebe rifle a potom som si prevliekla cez hlavu ešte štrikovaný sveter.
Nastúpila som do auta a po chvíli sa ozval
Sebo:"Uvidíme sa este dnes?"opýtal sa smutne."Áno môžme.Čo tak večerná prechádzka po meste?"
Prikývol.Neskôr doma:
Na moje prekvapenie mama nebola doma čo je dosť zvláštne keď že je 15:oo tak väčšinou je doma.
Asi sa šla opíjať zasa do krčmi.
Je to super lebo aspoň mi zas nebude nadávať a fackať ma.
Takže mám ešte dve hodiny.
Radostne som začala poskakovať po gauči a smiať sa.
Ani neviem prečo ale asi som taká šťastná kôli Sebovi.
Asi je predsa len ten pravý.Začala som si žehliť vlasy a dala som si trochu balzamu na pery.
Make-up si nedávam lebo mám prirodzene krásnu pleť.
Po asi polhodine strávenej pred zrkadlom som si obliekla čierne rifle,tielko,svetrík a prehodila som si cez seba ešte tenký kabát namiesto bundy preto že hlásili oteplenie.Pred domom ma už čakal Sebo.
Podal mi kyticu ruží a objal ma.
Rozbehla som sa ju dať do vázy a vrátila sa k Sebovi.Nasadla som do auta a onedlho zastavil na parkovisku.
Vystúpili sme a ruka v ruke sme sa vliekli po tmavom večernom meste.
Keď zrazu som vydela tú tvár, tú aj keď zatienenú tvár na ktorú nikdy nezabudnem.
Bol to Lukas.Ten ktorý ma nedobrovoľne pripravil o panenstvo.
Zmeravela som a ostala stáť na mieste."Čo sa stalo?"opýtal sa nervózne Sebo.
Neodpovedala som len som tam stále stála s pohľadom upreným na Lukasa.
No a je tu jedna z veľmi dôležitých časťí takže dúfam že sa páčila.
Samozrejme nezabudnite na komentáre a votes.
THANX U;-)
YOU ARE READING
Why me?
RomanceJessicu(16) znásilnil jej najlepší kamarát, aby zabudla prestahovala sa do L.A Už dva roky ju šikanujú a majú za kurvu. Popasuje sa s problémami kvôli ktorým je stále viac a viac na dne alebo ju pohltia ešte viac?