"Bože zasa som zaspala"
Rýchlo som vstala a rozbehla sa ku skrini, kde som mala nachystané čierne legíny, tielko a obľúbenú hollister mikinu.
Nazrela som do chladničky a otvorila si jeden jogurt.
Dala som si kabátik a čižmi a vyšla z domu.
Na moje prekvapenie tam stálo Sebastiánové audi."Ahoj láska ako si sa vyspala?"
"Dobre"usmiala som sa a vtisla mu malú pusu na líce.
O päť minút:
Držali sme sa za ruky a mierili sme do triedy.Nedalo sa nevidieť tie nenávistné pohľady, ale je mi to jedno podstatné je že som si už konečne našla spriaznenú dušu.Po tretej hodine:
"Musím k zubárke"smutne som povedala.
Objala som ho a odišla z tiedy.
Pred školou ma už čakala hŕstka z Lujzinej party."Kam že,kamže?"surovo ma schmatli a opreli o múr.
"Petrová párty v piatok.
Spomínaš si?""Č-čo sa stalo?"zakoktala som.
"Sebastian chcel pretiahnuť Lucy z béčky."
"A to ti mám veriť?"
"Mám fotky.Chceš si ich pozrieť?"
"Nie ďakujem"
Nezvládla som to a rozbehla som sa niekam do neznáma.Zastavila som sa na niakej lúke a zvalila sa na trávu.
Slzy mi tiekli prúdom a nedalo sa to zastaviť.
Zrazu som pocítila vybrovanie mobilu a na obrazovke sa rozsvietilo Sebove číslo.
Hodila som ho do trávi a ešte viac sa rozplakala.
Čo som si mohla myslieť o človeku ktorého ledva poznám?V hlave mi vírilo milión myšlienok.
Prečo ja? Čo som mu urobila?O tri hodiny neskôr:
Trochu som sa ukľudnila a pomaly kráčala domov.
Na tvár mi dopadali malé snehové vločky a bola mi strašná zima.Neskôr doma:
Hodila som sa na posteľ a so slzami v očiach zaspala.
Ráno som sa zobudila na asi 13 zmeškaných hovorov od Seba.
Odvážila som sa mu zavolať a chvíľu čakala kým zdvihne.
Po chvíli sa ozval jeho prenikavý hlas:"Kde kurva si?"
"A a prečo si mi nezdvihla?""To by si ty mal vedieť prečo!"zavrčala som a zložila.
O 10 minút:
Započula som búchanie na okno a opatrne som pozrela von."Čo tu sakra robíš?"
"Príšiel som si po vysvetlenie!"
"Nehraj idiota dobre vieš čo si spravil!"
"Poď prosím von a vysvetli mi to!"
Nahnevane som pleskla mobilom o
posteľ a zozbehla sa po schodoch a k dverám, ktoré som prudko otvorila.
Pred nimi stal ON.Ten ktorý mi zlomil srdce a ten ktorého odvčera tak strašne nenávidím.Dokopala som sa k tretej časťi.
Tak dúfam že sa bude páčiť.
Commenty a votes ma veľmi potešia nakoľko je to moja prvá story.
A za chyby nehejtujte nechce sa mi ich kontrolovať.
LOVE YOU GUYS:*
YOU ARE READING
Why me?
RomanceJessicu(16) znásilnil jej najlepší kamarát, aby zabudla prestahovala sa do L.A Už dva roky ju šikanujú a majú za kurvu. Popasuje sa s problémami kvôli ktorým je stále viac a viac na dne alebo ju pohltia ešte viac?