Časť venujem: vincovanikola a Natalya1032.
Budem to tak striedať že vždicky dvom venujem.Takže kto chce venovanie->koment:)
Príjemné čítanie."Mama ju pozvala a ona sa na mňa celý čas lepila"
"Aha!Takže aj Lucy z béčky sa na teba lepila?"
Zvláštne!"ironicky som povedala a zrazu som pocítila štipľavú bolesť na líci. Dal mi facku.
Rozbehla som sa na wcka a ešte viac začala plakať.
"Odchádzam!"spomedzi vzliky som sama pre seba pošepkala,vzala si veci a vyšla von zo školy.
Veci si zložila doma a vyrazila von.
Bolo mi jedno kam,hlavne nech vypadnem od reality a niekde sa zabavým.
Zvolila som bar.
------------
"Dvojitú vodku."požiadala som barmanku už tretí krát a tá mi ju podala.
Takto to išlo ďalej a ďalej,ale ani alkohol mi nepomohol zabudnúť.4.marca:
Dni ubiehali rýchlo a ja som stále menej a menej myslela na Seba.
Pýtate sa prečo?
Odpoveď je jednoduchá,našla som si ešte v ten deň v bare kamaráta.IBA kamaráta.
Mal ten istý osud,tiež sa s frajerkou pohádali kôli niakemu chalanovi čo sa na ňu "lepil."
Mám pocit že ho asi milujem,ale nechcem to uponáhľať.
Kto by predsa chcel mať nový vzťah,keď sa ešte stále trápi kôli tomu predošlému?Z pohľadu Seba:
Ignoruje ma už dva mesiace.
Som na dne a tri razi som ju dokonca videl s niakym kokotom ako sa obímajú.
Mám nádej že ma miluje a ten blonďatý kokot je len také jej odreagovanie.
Chcem vedieť pravdu a preto ju dnes večer prekvapím.Tákže časť plná pocitov:D A asi ste si všimli že už viac časti bolo krátkych,ale prepáčte nemám moc času hlavne kôli škole a tak.....:(
YOU ARE READING
Why me?
RomanceJessicu(16) znásilnil jej najlepší kamarát, aby zabudla prestahovala sa do L.A Už dva roky ju šikanujú a majú za kurvu. Popasuje sa s problémami kvôli ktorým je stále viac a viac na dne alebo ju pohltia ešte viac?