Nový prírastok do "rodiny"

1K 85 5
                                    

Časť venujem-->Maybe-one-day a Sofus111

Kráčal som tmavým,zagrafitovaným podchodom,keď som zradu zbadal na zemi vreckovku,ktorá smrdela už od asi dvoch metrov.Bola to presne taká akou kedysi omráčili mňa.
Vyšiel som z podchodu a hneď som vedel kam ísť.Videl som totiž na kraji lesa chatrč.
Nebola až taká schátralá,ale bola i tak dosť strašidelná.Jej drevené záhyby vypĺňali husté pavučiny a v nich následne uveznené listy.
Zrazu zavŕzgali dvere a vyšli z nich tý muži.
Rýchlo som sa schoval za strom a vyčkával kým odídu.
Po ich odchode som ticho vstúpil a ukludnil,keď som zistil že tam nikto okrem Jess nebol.Uff.
Tá bola priviazaná lanom o drevený trám.
Odmotal som ju z lán a objal ju.
"Poď musíme ísť!"podal som jej ruku a už sme sa hrnuli von.
"Oni sa zajtra vrátia"pošepkala a v jej hlase bolo cítiť strach.
"Do vtedy musíme utiecť veľmi ďaleko!
Otcov triskáč je teraz na letisku máme príležitosť"usmial som sa.
Keď bola vila už z diaľky vidieť,rozbehla som sa jej naprieč a skoro rozrazila dvere.
Nahádzala som do kufra naše veci a podala mu 10 000€. To snáď bude stačiť.
-------------
Jessica:
Nastúpili sme do triskáču a až po pol hodine som sa konečne odhodlala spýtať:
"Kam to vlastne pôjdeme?"
"Mám taký malý byt v Tokiu."povedal
. Súhlasne som zakývala hlavou a naďalej sa pokúšala natrepať do seba Cézar šalát.
Už v novom byte:
Nebol až taký veľký,ale mne to stačilo.
Bez tak bol väčší než ten môj pred tým.
V rohu izby ležal pes,presmejšie Stafford.
(Keby niekomu nebolo jasné ako to vyzerá,je to bojové plemeno podobné pitbulovi:D)
"Je to náš nový miláčik,taký po akom si vždy túžila"usmial sa.
Mal pravdu MILUJEM Staffordov!
Priskočila som k nemu a vášnivo:D ho pobozkala.
-----------------
Sebo si išiel kúpiť nový mobil,aby ho cez ten starý nevystopovali.(chápete dúfam:D)
A ja som si zatiaľ užívala s novým miláčikom,ktorého sme mimochodom pomenovali MONTY.

Why me?Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora