Má nového?

952 76 1
                                    

Časť venujem-->kristina25102000 a Ivanusenka

Raňajky:
Naberala som si praženicu a v tom som zazrela niekoho kto mi silno pripomínal Sofiu.
Dlhé hnedé vlasy po pás,jej štýl obliekania a chudà,vysoká postava.Otočila sa a zazrela ma.
Dlhými krokmi podišla ku mne a objala ma.
"S kým si tu?"opýtala som sa.
"S Michaelom"nadšene odpovedala.
Hneď som vedela že to je ten rebel zo správ čo mi písala.
"Kde sedíte?"spustila a ja som jej ukázala stôl pre štyroch v rohu reštaurácie.
"Nevadilo by vám,keby sme si prisadli?"
Záporne som pokrútila hlavou a odišla s tanierom k stolu,kde už všetci traja sedeli a jedli.
Rozprávali sme sa hodnú chvíľu a mala som pocit že si navzájom sadli. Super.
-----------------------
Poobede Sebo objednal pre nas štyroch vyhliadkovú plavbu okolo pobrežia.
Bola to stredne veľká jachta,dokonca bez kapitána:D
"Kto to bude....?"nedokončila som a Sebo ma prerušil: "Ja"
Ani vo sne by mi nenapadlo,že Sebi vie kormidlovať loď. Čo všetko o ňom ešte neviem?
Rozhodla som sa zahodiť tie myšlienky za hlavu a nastúpiť na loď.
Keď sme sa dostali ďaleko Sebi vstal od kormidla a podišiel ku mne.
Ja som mu automaticky zaborila ruky do vlasov a pobozkala ho...
"Čo vy dve hrdličky?"prešla okolo mňa Sofia s úsmevom na tvári.
"Vražedne"som sa na ňu pozrela a poťiahla Sebiho za mňou a ďalej ju úspešne sledovala do podpalubia.
"Kde ste sa vy dvaja vôbec spoznali?"prerušil ticho Michael s panákom whisky v rukách.
"V škole"jednoducho a dvojhlasne sme odpovedali.
"no tak my sme sa zas spoznali na veľmi dobrom mieste"rozžiarila sa Sofia.
Vedela som kde,lebo z jej večných správ sa dalo usúdiť že v klube,kde sa zoznámila s asi 3mi chalanmi za tento rok s ktorými v zápätí chodila. Úprimne som ani tomuto jej "vzťahu"
nepripisovala nejakú vážnosť,ale kto vie?
Možno s ním je naozaj šťastná.
"Čo tak si zaplávať?"šťuchol do mňa Sebi s úškrnom a všetci sme sa ako na povel zdvihli.
Jeden po druhom sme skákali do rozpŕchnutej vody a šialene sa na tom zabávali,len na Sofí som spozorovala kamenný výraz.
Nechala som to tak.Nebudem sa jej to tu pred chalanmi vypytovať,bude lepšie ak sa jej to spýtam medzi štyrmi očami.
A zrazu Sofiu ovalila spŕška,alebo lepšie povedané vodopád vody a urazene odcupitala preč. Chalani sa len na seba udivene pozreli a pokračovali v skákaní.
Ja som sa samozrejme rozbehla za ňou.
"Si v pohode?"povzbudivo som ju pohľadila po pleci.
"Nie"ešte väčšmi sa rozplakala.
"Čo sa deje?"nič mi nedávalo zmysel.
"Vieš ja sa bojím že Michael ma opustí tak isto ako Luke"(jej ex)
"Alé ty si vravela že ty si sa s ním rozišla."
"To áno,ale nechcela som si to pripustiť a tak som ťa oklamala"smrkla.
Svojim spôsobom som ju aj chápala,ale nevedela som prečo na ňu teraz ten Luke tak doľahol,veď teraz má Michaela.
"Vieš ja ho ešte stále trochu milujem"vydrala zo seba pomedzi vzliky.
"Wut?"vyprskla som a vyšla z izby.
Nemôže predsa milovať toho hajzla čo ju opustil,keď má priateľa čo ju nadovšetko miluje.

Babiii.....už je na tomto príbehu vyše 10 000 readsov......rozhodla som sa že si to zaslúži odmenu napr.dalšiu story, je to len na vás.
Takže pri záujme o novú Story aspoň jeden koment že ju chcete.❤️
A ešte jedna vec....chcela by som sa poďakovať všetkým čitateľom,ale najviac tým,ktorý ma vždy potešia votom,alebo povzbudzujúcim komentom.
Love u all😘

Why me?Where stories live. Discover now