Časť venujem-->klaralucia a leaaaaleus"Takže tá párty bude?"spýtala som sa Denyho
"Noooo áno ale až v piatok večer"rozhodne odpovedal.
"Ale najprv,zoznam hostí......a ešte aj ich doprovody...aj s tými musíme rátať."vysypala som po dlhom premýšľaní. Len prikývol.
Na rúžový štvorčekový papier sme tak písali pozvaných ľudí. A bolo ich dosť. Typujem 50, možno viac.
Sebo:
Rozsvietil sa mi mobil s prichádzajúcim hovorom od niakej Lucy.
"Haló"neochotne som povedal.
"To som ja Lucy...tá zo včera.....uložila som ti moje číslo"nesmelo povedala.
"V piatok sa koná párty u Denyho Foysa á chcela by som ťa za doprovod"dokončila.
Srdce mi vynechalo tep,to je ten Deny Foys, ten debil včera s Jessicou.
Pôjdem tam a vysvetlím jej všetko.....to sa vlastne ani nedá vysvetliť,ale pokúsim sa.
Jessica:
(Štvrtok u Denyho doma)
"Júúú pojdem na párty! Už zajtra večer!"zvýskla som a objala Denyho.
Deny:
Už na ňho pomaly zabúda a na tej párty jej konečne poviem čo k nej cítim. Len dúfam že sa nič neposere.
Párty-Jessica:
Sedeli sme už obaja na Denyho gauči a s úžasom pozerali na pripravené veci,teda asi 15 druhou alkoholu vo veľkom množstve.
Bol poukladaný na veľkom starožitnom stole na kraji miestnosti.Horné poschodie sme radšej zamkli,aby sa nestalo že jeden,alebo pre zmenu viac pripitých párikov tam zablúdi.....a jeho rodičia by to asi nerozchodili.Zrazu sa stalo to čo som nečakala. Chytil ma za ruku,ale nie tak ako to robí bežne. Podľa toho stisku som cítila že je nervózny. Zahladeľa som sa mu do očí a keď sme sa na seba tak už hodnú chvíľu pozerali,začal sa pomaly približovať a napokon ma lačne pobozkal.
Neodtiahla som sa,len som spolupracovala.
Nikdy som si nemyslela že stretnem niekoho takého,ktorý je v bozkávaní lepší než Sebo.
Bol lepší, priam dokonalý....jeho pery chutili jak Karamel.Odtiahli sme sa až keď začali prichádzať prvý ľudia,konkrétne dvaja chalani asi v mojom veku s baseballovou bundou a roztrapatenými vlasmi. Poznám ten typ,sú to deti zbohatlíkov a kapitáni rôznych stredoškolských týmov.
Jednoducho sú to tý,ktorý mi v škole znepríjemňovali život.
Nútene som sa usmiala a odbehla si pre vodu,keď som sa vrátila začalo sa to tam zhušťovať a s tým začala aj príjemná atmoška.
Pár šprtov bolo už po pár panákoch opytých a ležali na gauči,zatiaľ čo tý "borci" ich centro fixou začali farbyť. Najprv to vyzeralo komicky,ale koniec koncou to čistenie budú mať náročné.Párty bola už v plnom prúde keď do vnútra vbehol Sebo s niakou blonckou. Odvrátila som pohľad a odišla k Denymu,ktorý ma už očividne zháňal. Pritisla som sa k nemu a začala tamcovať. Hlavu som mu položila na rameno a nechala sa unášať hudbou.
Z tranzu ma prebudilo až trhnutie. Sebo kto iný?
Čo chceš zavrčala som.
"Daj mi ešte jednu šancu"začal prosíkať a ja som mu jednu vlepila,ani neviem ako,ale po tom alkohole to išlo samo.
"Áha a čo tá tvoja bloncka?"zarazila som sa a on stíchol. Nemal čo dodať,zrejme som ho dostala do úzkych a on je z toho rozchodu tak v piči že nemá čo dodať. Bola by som naivná keby som tomu sukničkárovi dala ďalšiu šancu.
Sebo:
Musel som odísť,bez ohľadu na to čo tam tá blondýna Lucy bude robiť,keď zistí že som preč. Nech zbalí ďalšieho chalana. Mne je to jedno....Chcel som sa len cez ňu dostať na tu párty.Kôli Jessice. Ľúbim ju. Začali sa mi do očí hrnúť slzy.
To kôli alkoholu som sa vyspal s tou blondínou a tu lodnú čašníčku obímal.....bože keby som si tú vodku čo bola v kajute nedal,nevyspal by som sa s ňou a navyše by Jess bola ešte stále moja.Podišiel som k starému,už dávno nefunkčnému mostu bez zábradlia a zadíval sa dolu.
Pod ním bola výška dobrých 20 metrov.
Pokročil som ešte jeden malý krôčik ku kraju a vtom ma niekto zastavil............Fúha....časť plná emócí a navyše dlhá.
700 slov<3
Dalo mi to síce zabrať,ale už to písanie išlo nejak samo a predovšetkým ďakujem za voty v predošlej časti......Naozaj si to veľmi vážim<3
Vaša Saška
YOU ARE READING
Why me?
RomanceJessicu(16) znásilnil jej najlepší kamarát, aby zabudla prestahovala sa do L.A Už dva roky ju šikanujú a majú za kurvu. Popasuje sa s problémami kvôli ktorým je stále viac a viac na dne alebo ju pohltia ešte viac?