Časť venujem-->Slavciatko a xoxomonny
Z pohľadu Seba:
Dlho sa nevracala a to na ňu vôbec nesedelo.
Nasadol som do svojho nového bieleho mercedesu a samozrejme pre prípad núdze nesmela chýbať zbraň,ktorú som mal uloženú pod sedadlom spolujazdca.
Ako prvé som si to namieril k mafiánskej vile na okraji Tokia a nemýlil som sa.
Naozaj sa z nej ozýval krik Jess a niakych mužov.Odistil som pištol a cez malé okienko nazeral do vnútra.
Stáli tam traja muži so zbraňami namierenými na ňu a jeden uprostred,ktorý sa jej práve chystal pichnúť dávku.
Blesku rýchlo som stlačil spúšť,cez pootvorené okienko zasiahla jedného z nich.
Namieril som na druhého a ten tak isto klesol na zem a pod ním sa vytvorila mláka krvi.
Keď sa konečne spamätali začali strieĺat zas mojím smerom.Po hodnej chvíli konečne klesol na zem a ostal tam posledný,evidentne šéf gangu,ktotý okamžite namieril zbraň k Jessiciným spánkom.
Z pohľadu Jess:
Keď konečne Sebo prišiel,spadol mi kameň zo srdca,ale ešte musel čeliť tým mužom.
--------------
Ostal posledný,ten čo mi držal pištoľ pri hlave.
Musela som niečo vymyslieť.
"Pusť ju!"zakričal Sebo.
"Prečo by som mal,povedz jeden dôvod prečo,kurva?"precedil cez zuby.
Vtedy som si uvedomila že už mi až takú pozornosť nevenuje a kopla som ho z celej sily do členka.Zatackal sa a hneď dostal od Seba guľku do hlavy.
Ako tý predošlí klesol na zem a až v tedy som si uvedomila že Sebo vlastne zabil štyroch ľudí.
V šoku som k nemu podišla a vydrala zo seba:
"Ty s-si ich zabil"
Nemohla som sa z toho rozspamätať,pretože som veriaci človek a kôli mne boli zabití ľudia.
On nepovedal nič asi tiež rozdýchaval to čo sa práve teraz stalo.
"Je po všetkom"povedal na koniec a spoločne sme sa vrátili do bytu.
Po ceste domov sme počuli len húkajúce sirény sanitky a policajných áut.
"Naštastie nás nikto nevidel,ale čo keď nás zavrú?"obhrýzala som si nervózne nechty.
Neodpovedal len sa sústredil na jazdu.
------------------
Snívalo sa mi o tých mužoch.....
Čo keď mali rodinu,deti? Čo som to urobila.
Zjavila sa mi mláčka krvi a vtedy jeden z nich otvoril oči,začal ma naháňať.....už bol tesne pri mne a v tom som sa celá spotená prebudila.
Vstala som a z boku pozrela na nástené hodiny v tvare trojuholníku.
Bola presne polnoc.Náhoda? Ja myslím že nie.
A takto zaskočená som otvorila chladničku,vytiahla mlieko a vzápätí som sa obliala rovno do výstrihu. Navyše to mlieko bolo staré a plesnivé. "Toto už nemôže byť náhoda!"prskla som rukami okolo seba.
-------------------
Z pohľadu Seba:
Zobudil som sa na zvuk striekajúcej sprchovej hadice.Vedel som že sa sprchuje a dostal som na ňu neuveriteľnú chuť.
Vyzliekol som sa a išiel za ňou.
Oblapil som jej boky a hneď sa ukludnila.
Spojil som nám čelá a začali sme sa bozkávať.
Jej pery chutili ako čerstvé letné jahody.
Z každej strany na nás špliechala voda. Bolo to dokonalé.Ďakujem za neuveriteľných 425 votov! Vy ste úžastný,fakt som si nemyslela že niekedy ich budem mať až toľko a navyše ešte 6750 readsov.WOW!
Ste fakt super!
A preto som ako také malé poďakovanie napísala o niečo dlhšiu časť,tak dúfam že sa bude páčiť:)
Vaša Saška<3
STAI LEGGENDO
Why me?
Storie d'amoreJessicu(16) znásilnil jej najlepší kamarát, aby zabudla prestahovala sa do L.A Už dva roky ju šikanujú a majú za kurvu. Popasuje sa s problémami kvôli ktorým je stále viac a viac na dne alebo ju pohltia ešte viac?