Časť venujem--->pepka165 a kya6sixx
Po zvyšok dňa sme už o včerajšku nehovorili.
Kráčali sme totiž k Eiffelovej veži.
Na vrchu bolo veľmi "zaujímavé" múzeum.
Výhľad bol fantastický až pokým nás nevyrušil obchodník z magnetkami,ktorý nám ich doslova vnucoval.
Po zchádzaní nás ešte pofotili okoloidúce azijatky pri železnej konštrukci,spodnej nohy Eiffelovky.
A vtedy začalo pršať.
Čakanie na taxík sme si vyplnili v najbližšej cukrárni s názvom Lovefrancè.
Dali sme si vafle s belgickým nugátom,ovocím a so šľahačkou.Samozrejme porcia bola pre dvoch,tak že sme si navzájom strkali do pusy sústa vaflí:D
Všimla som si na vedľajších stoloch tak tiež kŕmiace sa páry a tak som si vzala ďalší kúsok.
Nazrela som na moment do mobilu a zistila že dneska máme so Sebom pol ročné výročie nášho vzťahu.Roriti!
Neskôr:
Vyhovorila som sa mu že idem nakúpiť niake ovocie,ale klamala som.V skutočnosti však idem do zlatníctva.
Na "nákupoch":
Keď som vrazila do zlatníctva,takmer už mali zatvorené avšak bol tam jeden predavač.
Slizký zdôrazňujem!
Pozdravila som a s falošným úsmevom sa spýtala:"Máte tu niečo také originálne na výročie pre priateľa?"
Skusol si spodnú peru a znechutene mi podal akúsi retiazku s malým nápisom forever.
Bola strieborná.
Zaplatila som a čo najrýchlejšie odtiaľ vypadla.
Totiž,bolo mi nepríjemné keď ma priam vyzliekal pohľadom.
Dorazila som celkom neskoro.
------------
Na večeru boli špagety poliate bolonskou omáčkou(nwm či sa to tak píše:D)
A potom prišla moja chvíľa:Vytiahla som čiernu krabičku a podala mu ju.
On mi vzápätí podal darček pre mňa.
"Najprv ty!"povzbudila som ho.
Keď ju zbadal(retiazku)usmial sa.
Rad bol na mne.
So zatajeným dychom som rozbaľovala a vtedy som uvidela..........Čo dostala?Do komentu napíšte čo si myslíte.
Loveeee uuuu❤️
YOU ARE READING
Why me?
RomanceJessicu(16) znásilnil jej najlepší kamarát, aby zabudla prestahovala sa do L.A Už dva roky ju šikanujú a majú za kurvu. Popasuje sa s problémami kvôli ktorým je stále viac a viac na dne alebo ju pohltia ešte viac?