Časť venujem-->Sofi_8 a Laura_056
Doniesli nám plný tanier zeleného piré a to v strede bolo koleno.Očividné.
Nabrala som si sústo kolena a krčovito ho rozžula.
Chutilo celkom dobre až na tie osliznuté kúsky dole pri kosti.Kaša na tom bola o niečo lepšie.Chutila čerstvou,letnou bazalkou s prímesou neznámeho korenia.
Keď som vyplienila tanier o trochu neskôr ako Sebo,zaplatili sme a vyšli do LAských ulíc.
Svetielka presvecovali cestu zakrytú hmlou a pomaly mizli čím sme sa blížili k temnej aleji stromov v parku.V diaľke sme zazreli zošuverenú,ale zrejme jedinú suchú lavičku v okolí a preto sme sa pomaly usadili.
"Prepáč"prerušil ticho.
"Prečo sa ospravedlňuješ?"napäto som spustila.
"Za všetky problémy čo si kôli mne musela zažiť"vysypal zo seba.
"Nie je to tvoja vina,sme v tom spolu"ubezpečila som ho a stisla mu ruku.
Po chvíli sme sa zdvihli a za sprievodu hukotu sovy odkráčali domov.
Tento raz do môjho bytu.
-------------------
Fúha tu som nebola už dobre dlho,pomyslela som si pri pohľade na zaprášenú podlahu. nechala som to tak s pocitom že to ráno upracem.
Otvorila som skriňu s obliečkami,vymenila ich so starýmia a s chuťou som skočila do prikrývok.Samozrejme Sebo tam uz ležal a drichmal.Jaj keby som ho nepoznala,ale podvedomie mi šepkalo že nespí.
Zašuchorila som mu perinou pred nosom.Nič.
Tak som vyskúšala overenejšiu metódu.
Postavila som sa nad neho a zašepkala"Spíš?"
Zrazu ma len niečo prudko vtiahlo a so smiechom obrátilo na chrbát."Nespím miláčik,čo sa stalo?"
Podľa môjho úškľebku zrejme pochopil o čo tu ide a začal ma vyzliekať.
Po chvíli snaženia sa mi ho konečne podarilo prevrátiť a s výťazoslávnym pohľadom som mu začala rozopínať košeľu:D
.................................................
Zadichčaní sme sa zvalili vedľa seba a zrýchlene dýchali.
-------------------------
Mala som neobyčajne dobrú náladu a preto som sa rozhodla pozrieť dovolenky.
Najviac sa mi pozdávala asi Dominikánska republika,ktorá bola už za pár dní.
"Sebi?"
"Hmmm?"
"Nepôjdeme k moru?"
"Nó.....a kam by si chcela ísť?"
"Do Dominikánskej republiky"
"To znie dobre"sadol si vedľa mna a začali sme prezerať ponuky hotelov.
"Tento vyzerá slušne"zamumlal a ukázal na 5 hviezdičkový hotel.
Prikývla som a objala ho.
YOU ARE READING
Why me?
RomanceJessicu(16) znásilnil jej najlepší kamarát, aby zabudla prestahovala sa do L.A Už dva roky ju šikanujú a majú za kurvu. Popasuje sa s problémami kvôli ktorým je stále viac a viac na dne alebo ju pohltia ešte viac?