Ticho pred búrkou

965 83 6
                                    

Časť venujem-->viktoriavkrakovska a Patrusa12
(Viem ze si mi písala(Viktória)že tam mám dať menej tragédi,ale ešte musím dokončiť ten koniec gangu.
Bude to trvať este asi 2 časti)

O 3 mesiace:
Celkom som zapadla aj do školského prostredia,tým chcem povedať že nie som úplný outsider.Dúfam.
Ale prejdime k podstate.
Bol Jún,teda leto a ja som si konečne mohla len tak v kraťasoch a v tričku zabehať.
Obliekla som si ich,na ruku ešte pripevnila Apple watch a zbehla schodami dole,cez hlavný vchod až do parku.
Keď som sa však vrátila nazad domov niečo tam nebolo v poriatku,respektíve niekto.
Sebo sedel s naštvaným pohľadom upierajúcim do môjho mobilu.
Prešla som k nemu,vytrhla mu môj mobil a následne sa zamkla v spálni.
Posadila som sa na posteľ a začala čítať.
Deny:"Neviem kam si išla,ale chýbaš mi.
Neprešiel ani deň pri ktorom by som na teba nemyslel a nehľadaľ ťa.Ozvi sa prosím!"
Chvíľu som váhala či mu napíšem,ale nakoniec som sa k tomu predsa len dokopala.
"Prepáč,som niekde mimo kôli problémom a musela som odísť.Možno sa vrátim,ale nie je to isté.Tiež mi chýbaš:(."
Vipla som mobil,otvorila dvere a hrnula sa preč.
"Kam si myslíš že ideš?"zakričal,ale ja som mu neobpovedala.Mala som plné zuby jeho neustálej žiarlivosti keď si náhodou píšem s niakym chalanom.
Z pohľadu tretej osoby:
Síce si gang našiel novú obeť,konkrétne podnikateľa zo San Francisca,neprestal ich hľadať.
Aká koľvek chyba môže Jess a Seba stáť život a preto musia byť opatrný v dôvere s ľuďmi a obozretný čo i len na jeden krivý pohľad.
Ale niečo sa stalo,niečo čo nečakal nikdo z nich ale stať sa to malo.
Objavil sa zradca.Je Jessice veľmi blízko a smutné je to že by ju ani vo sne nenapadlo kto.
Dni sa ťahajú a stále viac a viac informácí sa od zradcu dostáva von.
Gang sa pomaly ale isto pripravuje zaútočiť.
Je to vlastne len ticho pred búrkou.

Jess:
Kráčala som úzkou uličkou,keď ma niekdo chytil. Zase.
----------------
Ocitla som sa v tmavej miestnosti do ktorej svetlo prenikalo snáď len cez kľúčovú dierku.
To si zomňa robia prdel!

Why me?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora