read and read and comm and vote!
'If you don't want a sarcastic answer,don't ask a stupid question' (Unknown Author)
**Emily**
Ce? Poftim? De ce pleaca? De ce ma lasa aici? De ce ma lasa singura in lumea lui Jamie?-o lume din care nu scapi viu,o lume care are o iesire secreta pe care Rox a gasit-o dar a plecat fara mine..
-Rox.. Incerc sa tip dar fata mi se umple de lacrimi
-Emily..ma intorc,ma intorc dupa tine,iti promit!! spune Roxanne dand un pas inapoi
Ce o sa fac acum? Daca intru la inchisoare? Daca nu o sa pot sa ascund secretul? Ce ma fac?!
**Roxanne**
Nu pot sa cred ca am plecat..Imi este frica..Recunosc,dar trebuie sa reusesc...
Am condus fara o destinatie anume timp de 56 de minute cand am trecut prin fata unei case pe care scria mare "DE VANZARE"
-Buna ziua! Casa mai este de vanzare..
Domnul trecut de 50 de ani ma priveste din cap pana in picioare destul de mirat probabil pentru ca sunt atat de tanara..
-Sigur..intrati! mi-a spus el zambindu-mi
Mi-am dat aproape toti banii stransi din crime pe acea casa modesta hotarata sa imi incep o viata noua,sa dau pagina si sa scriu orice cuvant cu mare grija. 2 bai,4 camere nici mari dar nici mici mobilate toate, o bucatarie si un hol mare la intrare..Mi-am ales o camera in care mi-am asezat hainele si lucrurile apoi..Dupa ce m-am instalat,am iesit pe unul din cele 3 balcoane si am sunat-o pe Emily
-Alo,Emily?
-Da..unde esti? Te cauta Jamie..este foarte nervos..a zis ca te omoara..si ma omoara si pe mine daca nu il duc la tine
-Iti spun unde sunt dar promite-mi ca nu ii spui..
-Ok..
-Mi-am cumparat o casa la o ora de aici..4 camere,vin sa te iau dar trebuie sa ma informezi cand e plecat Jamie..ok?
-Wow..zau ca esti nebuna..ok,puiu! Paa :*
Am intrat in camera si am aruncat telefonul pe pat..m-am intins si in cateva minute am adormit..
.....................................................................................................................................................................................
Razele soarelui imi mangaie fata..nu am mai dormit atat de bine de ani buni..ma trezesc usor si merg la bucatarie sa imi pregatesc un ceai.."Fuck!!" frigiderul dar si dulapurile sunt goale..si stomacul meu incepe sa faca galagie..imi deschid portofelul: $50!! Toti banii care mi-au ramas..
Incerc sa ma adun..deschid pe telefon un site cu job-uri si gasesc un post liber de asistenta directorului unei firme de marketing.."Super!" imi spun eu si imi aleg din dulap o fusta neagra de stofa,o camasa decoltata si niste pantoni negri..peste camasa imi iau un pulover negru iar parul il las sa cada pe spate..Imi pun niste ochelari cu rama groasa doar "de forma" si pornesc cu masina pana la cladire,nu mai mult de 20 de minute de mers.
-Buna ziua! Cautati un post pentru asistenta? ii spun baiatului de la receptie..
-Sigur..in cateva minute soseste si directorul! spune el in timp ce nu isi putea lua ochii de pe sanii mei..
-Buna ziua! Ma numesc Bryan Jordan si sunt directorul acestei companii! Pentru postul de asistenta?
Zaresc in fata mea un barbat inalt in jur de 25 de ani imbracat cu un costum negru si camasa alba,si el la fel,nu isi lua ochii de la mine..
-Da..
-Ok,haideti in birou.. (porniti melodia)
M-a condus intr-un birou mare si si-a asezat un scaun in plus la biroul unde se afla calculatorul lui..
-Deci..in primul rand ar trebui sa ma prezint. Numele meu este Bryan Jordan si am 26 de ani. Sunt directorul acestei companii de un an,defapt sunt fiul fostului director,Nicolas! Ăăăăă...chiar nu ştiu ce să mai zic.. Spune el blocandu-si privirea pe talia mea..
-Ok..deci..sunt angajata?
-Inca nu se stie..trebuie sa imi prezentati un CV..spune conducandu-ma spre usa
Eu ma intorc pentru a-l saluta dar ma pierd in ochii lui negrii ca noaptea..Ma priveste cateva secunde cu o privire perversa apoi pe intoarce si ma lipeste de peretele rece de langa usa. In scurt timp buzele sale fierbinti le maseaza pe ale mele..Mainile lui coboara catre fundul meu bombat pe care-l strange tare in palmele sale puternice. Ma impinge incet pe la spate iar eu cad senzual pe biroul sau..se apleaca peste mine si imi introduce in sutien o hartiuta..
-Bye..Ma saluta si imi face cu ochiul!
Intru mai mult decat bine dispusa in masina si scot biletul..Un numar de telefon si o adresa..Zarind aceste date imi apare un mic zambet pervers pe fata..Din nou: Ce e cu tine? De ce te indragostesti? Trebuia sa ii dai una in cap si sa-l lasi lat cand te-a sarutat!! Termina cu prostiile,Roxanne! Opreste-te!!
Urmatorul capitol va fi mai incitant! Va astept cu pareri si voturi! :*
CITEȘTI
I Can't!
Teen FictionEA-dependenta de droguri. Face parte dintr-o retea de criminali. EL-doar o victima. O victima salvata.. Distributie: Dakota Fanning in rolul lui Roxanne Taylor Lautner in rolul lui Bryan Brad Pitt in rolul lui Jamie-seful bandei Nicolas Cage in rolu...