Sick of crying. tired of trying. Yes! I'm smiling! But inside I'm dying...
read and read and comm and vote
- Fetelor,micul dejun a fost bun dar eu trebuie sa plec...ne auzim mai tarziu.
- Putem stii si noi unde pleci? intreaba Emily
-Cred ca mi-am gasit un job...altfel nu am avea ce manca..
- A! Era sa uit,fetelor...când casa mea a ars am reusit sa recuperez banii stransi timp de un an. zice Bonnie aruncând pe masa un tanc de bani umezi si plini de cenusa.
-Wow! Super! zic eu..Ce-ar fi sa va las la supermarket in drumul meu catre birou?
-Suna bine..hai,sa mergem! striga entuziasmata Emily de parca am merge sa înviem toti oamenii care au murit din cauza noastra.
Pot citi pe chipul lui Emily ca, crede ca ne-am gasit casa perfecta,ca ne-am facut viata perfecta in doua zile..Sa fiu sincera chiar pare viata perfecta: 3 prietene locuind impreuna,facand ce le place,avand bani,job-uri...
Le-am lasat la supermarket si am condus inca zece minute pana am ajuns la birou. "Fuck!"..e prima zi si eu am intarziat.
-Neata,Roxanne!
-Oh..Bryan! Imi pare rau ca am...
-Mda...las-o balta.
-Sunteti suparat? intreb eu dezamagita
-Mai degraba satul de toate astea...
-Uite! Stiu ca am intarziat dar a trebuit sa le las pe niste prietene la...
-Nu este vorba de asta! incepe sa tipe el. Parca veneai aseara la mine..
Nu ii pot spune ca am fost prinsa de niste criminali printre care si barbatul care a locuit in casa mea. Ce faaac??
-Nu am auzit când mi-ai spus...iarta-ma..
-Ti-am auzit tocurile,Roxx!! Erai aproape si ai auzit!! zice el furios
-Ok..am auzit...
Ma apropii de el si ii pun o mana pe obraz mangaindu-l usor..pot observa tristetea din ochii sai umezi. Ma pierd din nou in ochii lui iar acest lucru ma face sa vars o lacrma fierbite.
-Putem incerca din nou? Chiar nu am putut veni...
Ma aplec si il sarut usor iar el imi raspunde inapoi cu un sarut fierbinte inundat de lacrimi.
-Pentru azi ai liber..la 7 la mine? imi sopteste la ureche iar eu dau din cap aprobator,imi iau geanta de pe birou si ies din incapere...
*Beep! Beep!*
-Da,Em!
-Roxx,stiu ca te deranjez de la serviciu dar am nevoie sa imi imprumuti masina ta acum pana la fosta casa a lui Bonnie pentru a aduce cateva lucruri importante care nu au ars in urma incendiului..poti face asta pentru noi?
-Da..defapt acum ma întorceam acasa...am liber pentru azi. Mi-o puteti aduce pana la 7? Vin sa vi-o aduc.
-Normal ca o aducem pana atunci..nu trebuie sa ne-o aduci..venim noi acasa cu un taxi. Paa
-Pa.
Nici nu am ajuns bine acasa ca au si sosit fetele. I-am dat lui Em cheile de la masina si m-am dus in camera mea ca sa ma odihnesc putin.
Din pacate "odihna" mea a durat mai mult de cat trebuia asa ca m-am trezit la 6:30 din cauza unui apel de la Bonnie.
-Alo?
Se auzeau multi oameni care vorbeau, sirene de politie, urlete si zgomote de masini pe autostrada...
-Roxx!! Roxx...Emily e in coma!!
-Wtf?!? Unde esti?
-Trebuie sa recunosc ceva! te-am mintit!! Nu am mers acasa la mine...am mers la Emily!
.............................................................................................................................................
sper ca v-a placut capitolul :/
CITEȘTI
I Can't!
Teen FictionEA-dependenta de droguri. Face parte dintr-o retea de criminali. EL-doar o victima. O victima salvata.. Distributie: Dakota Fanning in rolul lui Roxanne Taylor Lautner in rolul lui Bryan Brad Pitt in rolul lui Jamie-seful bandei Nicolas Cage in rolu...